Haha ik zou dolgelukkig zijn met een star wars zwemband.
Maarja ik ben dan ook wel een beetje een star wars nerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Of nog 1tje van mijn moeder. Ik heb 2 jaar lang geen contact gehad met haar omdat ik nog €6000 schulden had bij haar die ik weigerde te betalen. Vanwaar die €6000? Ze had van mijn geboorte tot mijn 18 alle kosten bijgehouden die zij en mijn vader hadden gehad aan mij en die zij als overbodig zag. Mijn vader verklaarde haar gek. Ik was ook de enigste dochter waarbij ze dat heeft gedaan. De andere 2 kregen veel meer en hebben geen rekening gehadIk heb nog altijd niet betaald trouwens.
Resistance schreef:M'n ex was heel lief, maar die zat zo enorm op z'n centen..
Met kerst wilde hij héél graag een bepaald spel cadeau. Ik vind het enorm fijn om te geven, dus ik dat spel gekocht (was best duur), onder de boom gelegd.
Kreeg ik van hem dus sokken van de hema.Ik ben echt absoluut niet iemand die niet blij is met het kleine, maar op het moment dat je zelf 40 euro hebt uitgegeven zijn hemasokken toch een beetje een domper.
Voor m'n verjaardag kreeg ik een star wars zwemband, terwijl ik geeneens iets met star wars heb.Maar hij was goedkoper dan de andere zwemband zonder filmopdruk...
Palmera schreef:Resistance schreef:M'n ex was heel lief, maar die zat zo enorm op z'n centen..
Met kerst wilde hij héél graag een bepaald spel cadeau. Ik vind het enorm fijn om te geven, dus ik dat spel gekocht (was best duur), onder de boom gelegd.
Kreeg ik van hem dus sokken van de hema.Ik ben echt absoluut niet iemand die niet blij is met het kleine, maar op het moment dat je zelf 40 euro hebt uitgegeven zijn hemasokken toch een beetje een domper.
Voor m'n verjaardag kreeg ik een star wars zwemband, terwijl ik geeneens iets met star wars heb.Maar hij was goedkoper dan de andere zwemband zonder filmopdruk...
En dit vind ik alleen maar verschrikkelijk ondankbaar. Omdat jij een duur cadeau geeft mag je niet per definitie iets duurs terug verwachten.
Palmera schreef:Uit de tekst maak ik op dat resistance het gekocht heeft omdat hij het graag wilden. Ze had ook een ander cadeau kunnen kopen.
Ik wil ook graag een jeep. De kans is zeer klein dat iemand dat voor me koopt.
Loolotte schreef:Hier wordt het ook altijd even overlegd. Maar dan alsnog zou het er me meer over gaan dat het enorm onpersoonlijk cadeau is dat nog snel 10 minuten van tevoren is gekocht in plaats van dat erover is nagedacht
eclair98 schreef:Ik merk zelf trouwens wel dat ik bij mensen die ik goed ken, makkelijker ben met geld. Laatst met een vriend een mcflurry gehaald, geef hem dan zo 3 euro terug ipv. 2,75. Merken jullie dit dan ook bij jezelf?
Fem schreef:Loolotte schreef:Hier wordt het ook altijd even overlegd. Maar dan alsnog zou het er me meer over gaan dat het enorm onpersoonlijk cadeau is dat nog snel 10 minuten van tevoren is gekocht in plaats van dat erover is nagedacht
Precies. De waarde zou mij niets uitmaken als ik weet dat iemand echt z'n best heeft gedaan om iets te geven wat passend is.
Dit lijkt vooral "gemakzucht".
Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Dus het meenemen naar huis wat je in een restaurant niet op hebt gegeten?
Bloodymary schreef:Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Buiten het feit of het gierig is of niet snap ik het vaak niet. Je ziet het ook vaak met pizza's, maar die zijn opgewarmd toch niet meer te vreten....
Bloodymary schreef:Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?
Buiten het feit of het gierig is of niet snap ik het vaak niet. Je ziet het ook vaak met pizza's, maar die zijn opgewarmd toch niet meer te vreten....
Cayenne schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het fenomeen doggybags?