Zelf gebruik ik Tinder heel wat minder, maar Bumble gebruik ik net iets meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Idd Karuna, bij jonge strakke lijven vind ik het ook nog mooi/lekker....maar boven de 35/40 takelen mannen rap af(ik spreek uit ervaring)
Relaxed schreef:Ik had een keer en match die iedere week samen met zijn moeder boodschappen ging doen... Dat vond ik wel een beetje een afknapper. Maar mee naar het ziekenhuis niet hoor, is toch beter dat er iemand mee gaat naar zo'n controle? En misschien is zijn vader er niet meer en hij enigskind..
Goof schreef:Relaxed schreef:Ik had een keer en match die iedere week samen met zijn moeder boodschappen ging doen... Dat vond ik wel een beetje een afknapper. Maar mee naar het ziekenhuis niet hoor, is toch beter dat er iemand mee gaat naar zo'n controle? En misschien is zijn vader er niet meer en hij enigskind..
Ik had een relatie met een man (toen 30+) die dagelijks bij zijn moeder wilde eten en wiens moeder zijn huishouden deed en zijn sokken en onderbroeken nog steeds voor hem kocht. Serieus waar.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een wees, voor mij geen moederskindjes meer.
Wendy15 schreef:Goeie band met familie is top, maar niet onder de plak.
Wel of geen tattoos maakt mij niet uit.
Heb weer zo'n mooie
"Goeie middag , damentje. Lekker geslapen? Leuk om te zien dat we matche zal me eevne voorstellen ik ben mike je prins op het witte paard "
Wendy15 schreef:Goeie band met familie is top, maar niet onder de plak.
Wel of geen tattoos maakt mij niet uit.
Heb weer zo'n mooie
"Goeie middag , damentje. Lekker geslapen? Leuk om te zien dat we matche zal me eevne voorstellen ik ben mike je prins op het witte paard "
listiglistje schreef:Bij zoveel taalfouten en manier van schrijven haak ik al afik zoek wel een hele slimme ontwikkelde vent