Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domiinooo_

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:51

Wat een geweldig topic is dit :D

Zelf gebruik ik Tinder heel wat minder, maar Bumble gebruik ik net iets meer :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:54

Meelezer mengt zich even in de discussie. Maar plaatjes of gaatjes bij een man. :n niet aan mij besteed. Je ziet ook langzaam aan dat het een uitstervende soort is maar ja dat ben ik ook. Ik houd van tekenen en tekeningen maar niet op een lichaam. :\ en helaas bij boven de 35 a 40 worden ze ook niet beter van kwaliteit duidelijkheid enz. Ik stel me dan altijd voor oud gerimpeld en thuiszorg die dan je losse vel met een uitgezakte meeverouderende pin up moet optillen om alles te wassen. %) iedereen moet dat zelf weten natuurlijk en het is maar uiterlijk maar als ik de keuze heb graag zonder. :P

Overigens wat een bizarre idiote gestoorde reactie van die persoon zeg. Reageer dan niet. 8)7

En mannen die van hun moeder houden, zolang mams op de tweede plek komt niks mis mee toch. Dan weet je in ieder geval wel dat ie kan houden van. :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 15:57

Idd Karuna, bij jonge strakke lijven vind ik het ook nog mooi/lekker....maar boven de 35/40 takelen mannen rap af := (ik spreek uit ervaring)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:00

Zie het genoeg op festivals dan niet meer zo strak maar vaak met een pens en op de sportschool toch gespierde lijven en een overdaad aan plaatjes en veel vel zichtbaar maar toch nee of het past niet meer bij de leeftijd (50 plus brave huisvader met een uitgerekt doodshoofd :') ), lijnen die dik worden of vervagen sommigen zijn nog een vage vlekkerige onduidelijke tekening geworden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:02

Dan verschillen we daarover blijkbaar in mening. Mensen zonder tattoos worden niet met een strakkere huid oud.

Maar dit lijkt me ook niet een discussie voor hier.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:04

listiglistje schreef:
Idd Karuna, bij jonge strakke lijven vind ik het ook nog mooi/lekker....maar boven de 35/40 takelen mannen rap af := (ik spreek uit ervaring)

Tja ik werk in de zorg en ik ze bij onze doelgroep een hoop tattoeges. Maar geen verlepte hangende vellen hoor. Ja ze mogen wel bijgewerkt worden maar thats it

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:09

Ligt dus ook aan onderhoud hahaha!

Gisteren ff een obstakel gehad met date, daarna ff wat ongemakkelijk van beide kanten maar dat lijkt zich weer te herstellen gelukkig. Voor het eerst dat ik zeg: ik wil niet dat het hier stopt :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:26

Laat mij en mijn man maar lekker oud worden en verlubberen met onze tattoos. Kan me daar écht niet druk om maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:30

Oud en verlubberd wordt iedereen, staat los van of je tattoos hebt of niet lijkt me :+ Ik heb niks tegen tattoos, vind ze vaak wel mooi, zolang iemand er maar niet van top tot teen onder zit ;)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:43

Wat een lekker topic haha.

Ik was ook echt een tinderaar, vele rare dingen beleeft, die ik al gauw weer wou vergeten. Velen die gelijk op seks over gingen.

Wel een soort goeie kennis aan Tinder over gehouden. Jongen was gevlucht naar hier en ja hebben nog steeds wel contact als vrienden.

Had een leuke jongen gevonden via Tinder, ongeveer 2x date geweest en toen was het wel wat. tot ik een appje kreeg dat het hem te snel ging. Vervolgens kom ik erachter dat ie 2 week later alsnog een vriendin heeft. Hebben echt 1,5 maand veel samen gedaan. Best een domper dan.

Ondertussen bijna 2 jaar samen met mijn huidige vriend, die al die tijd gewoon vlakbij mij in de buurt woonde en heb leren kennen door de honden haha.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:45

Relaxed schreef:
Ik had een keer en match die iedere week samen met zijn moeder boodschappen ging doen... Dat vond ik wel een beetje een afknapper. Maar mee naar het ziekenhuis niet hoor, is toch beter dat er iemand mee gaat naar zo'n controle? En misschien is zijn vader er niet meer en hij enigskind..

Ik had een relatie met een man (toen 30+) die dagelijks bij zijn moeder wilde eten en wiens moeder zijn huishouden deed en zijn sokken en onderbroeken nog steeds voor hem kocht. Serieus waar.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een wees, voor mij geen moederskindjes meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:50

Goof schreef:
Relaxed schreef:
Ik had een keer en match die iedere week samen met zijn moeder boodschappen ging doen... Dat vond ik wel een beetje een afknapper. Maar mee naar het ziekenhuis niet hoor, is toch beter dat er iemand mee gaat naar zo'n controle? En misschien is zijn vader er niet meer en hij enigskind..

Ik had een relatie met een man (toen 30+) die dagelijks bij zijn moeder wilde eten en wiens moeder zijn huishouden deed en zijn sokken en onderbroeken nog steeds voor hem kocht. Serieus waar.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een wees, voor mij geen moederskindjes meer.

Die navelstreng is nooit goed losgekomen dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:51

Mijn ex at alleen het eten dat z'n moeder voor hem klaarmaakte, als iemand anders voor hem kookte kreeg hij buikpijn. Echt zo ongelofelijk vermoeiend.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 16:55

Wauw, dat zijn dan weer echt andere uitersten... :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:05

Leuk altijd, die discussie over tattoo's. Zelf had ik er nooit wat mee, vond het prima wat anderen deden en kon het soms ook wel mooi vinden, maar hoefde er zelf nooit zo nodig 1. Was altijd bang dat t toch tot een bepaald stigma leidt. Totdat ik geraakt werd door een tattoo bij iemand anders en op zoek ben gegaan naar de betekenis. Uiteindelijk zelf 1 ontworpen en die laten zetten. :o

Mn scharrel zit ook aardig vol. Beetje plaatjes kijken, raak ik ook niet op hem uitgekeken _O-

Gister ineens een match met iemand waar ik 3 jaar geleden ook al een match mee had. Kwam toen net uit mn relatie en het contact verwaterde een beetje. Echt super leuk om m weer tegen te komen. En meteen weer aan de klets geraakt natuurlijk. Ben benieuwd, zou het wel leuk vinden om met m af te spreken. Zit nu in een wat stabielere tijd dan toen natuurlijk.

Mannen die echt niet los kunnen komen van hun moeder zijn wel beetje afknapper ja..Anderzijds kunnen sommige moeders hun kinderen ook niet loslaten, dat is ook wel een dingetje.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:38

Goeie band met familie is top, maar niet onder de plak.

Wel of geen tattoos maakt mij niet uit.

Heb weer zo'n mooie :')
"Goeie middag , damentje. Lekker geslapen? Leuk om te zien dat we matche zal me eevne voorstellen ik ben mike je prins op het witte paard "

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:44

Ik vertrouw de naam Mike al niet meer _O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:49

Pff hier ook geen mamakindjes meer hoor, of waar familie te veel invloed op heeft :n

Tattoos bij een man vind ik vaak wel aantrekking. Maar ik zoek wat jongers dan 35-40 :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:02

Wendy15 schreef:

"Goeie middag , damentje. Lekker geslapen? Leuk om te zien dat we matche zal me eevne voorstellen ik ben mike je prins op het witte paard "

Ik kan dat wel waarderen hoor hahaha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:04

Wendy15 schreef:

Bij zoveel taalfouten en manier van schrijven haak ik al af := ik zoek wel een hele slimme ontwikkelde vent :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:09

Wendy15 schreef:

HAHA oh neeeeee. Wat een halfje _O-

listiglistje schreef:
Bij zoveel taalfouten en manier van schrijven haak ik al af := ik zoek wel een hele slimme ontwikkelde vent :Y)

Vooropgesteld dat ik de hele zin gewoon poedersuiker vind, heb ik een hele slimme ontwikkelde vent met dyslexie. Dus ja, zijn officiële brieven zijn om door een ringetje te halen want daar heeft hij zijn secretaresses voor maar hij appt nog steeds 'ik houw van jou' _O- _O- _O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:10

Als iemand me dametje zou noemen zou ik al afhaken. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:12

Het is zo denigrerend. En ouderwets. Maar ik val toch het meest over 'je prins op het witte paard'. Zelfvertrouwen en humor is leuk maar je kunt het overdrijven -O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:13

thirteenn schreef:

Dat ja of Meid :r

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 18:15

thirteenn schreef:

Correctie: dameNtje :') nog erger..

Ik ben zelf absoluut geen taal wonder :o maar deze heeft het niet eens geprobeerd :')

En idd het verschil tussen zelfvertrouwen en arrogantie :')