Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:25

Ja joh, mijn man was ook zo laks. Maar hij zei achteraf dat het kwam doordat ik zo vaak initiatief toonde dat hij er geen kans voor had.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 20:01

lieveli schreef:
Ja joh, mijn man was ook zo laks. Maar hij zei achteraf dat het kwam doordat ik zo vaak initiatief toonde dat hij er geen kans voor had.

Ja dat klinkt vanuit zijn perspectief ook wel logisch. Ik heb nu het balletje bij hem gelegd, onder het mom van ‘wanneer zie ik je weer?’ Dus ben benieuwd!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 13:36

Bon_ita schreef:
lieveli schreef:

Ja dat klinkt vanuit zijn perspectief ook wel logisch. Ik heb nu het balletje bij hem gelegd, onder het mom van ‘wanneer zie ik je weer?’ Dus ben benieuwd!

ik denk dat dit inderdaad best wel een goede is ;)
En anders gewoon eens tegen hem zeggen als je hem ziet, dat je het leuk zou vinden als hij eens een keer een afspraakje probeert te plannen :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:39

Ik ga me hier ook even melden :)
Ik zit ook niet op tinder, ben nu ondertussen ongeveer een half jaar alleen na twee heel korte mislukte relaties. (2-3 maanden) Er een beetje in gehaast om er dan later weer achter te komen dat het toch niet zo goed klikte. Ik date intussen al eventjes terug met mijn ex van 1,5 jaar terug, wij zijn ook 1,5 jaar samen geweest maar dit gaat ook gepaard met veel onzekerheden en ups en downs. Dus of dit echt terug iets gaat worden, dat weet ik niet.

Gisteren heb ik zo wel iets meegemaakt, we hadden allemaal afgesproken met oude vrienden van de lagere school. Onze ouders hebben wel nog veel contact en wij iets minder. Nu was er gisteren een van de jongens naast mij komen zitten en begon enorm te flirten. Zelf heb ik niet echt terug geflirt. Hij vroeg dan ook om hem vandaag te appen en vraag me af of ik dit nu moet doen of niet...

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:59

CalipsoLover schreef:
Ik zit ook niet op tinder, ben nu ondertussen ongeveer een half jaar alleen na twee heel korte mislukte relaties. (2-3 maanden) Er een beetje in gehaast om er dan later weer achter te komen dat het toch niet zo goed klikte. Ik date intussen al eventjes terug met mijn ex van 1,5 jaar terug, wij zijn ook 1,5 jaar samen geweest maar dit gaat ook gepaard met veel onzekerheden en ups en downs. Dus of dit echt terug iets gaat worden, dat weet ik niet.

Gisteren heb ik zo wel iets meegemaakt, we hadden allemaal afgesproken met oude vrienden van de lagere school. Onze ouders hebben wel nog veel contact en wij iets minder. Nu was er gisteren een van de jongens naast mij komen zitten en begon enorm te flirten. Zelf heb ik niet echt terug geflirt. Hij vroeg dan ook om hem vandaag te appen en vraag me af of ik dit nu moet doen of niet...

Ligt eraan, wat wil je er zelf mee?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:19

FennaK schreef:
CalipsoLover schreef:

Ligt eraan, wat wil je er zelf mee?

Goh, hij is echt wel heel knap en leuk maar vind het moeilijk inschatten of hij serieus is of niet. En anderzijds denk ik dan ook dat als hij echt geïnteresseerd is hij me zelf wel een berichtje zal sturen...

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:21

CalipsoLover schreef:
Goh, hij is echt wel heel knap en leuk maar vind het moeilijk inschatten of hij serieus is of niet. En anderzijds denk ik dan ook dat als hij echt geïnteresseerd is hij me zelf wel een berichtje zal sturen...

Ik zou er gewoon een berichtje aan wagen en dan kan je altijd kijken welke kant het op gaat. Hij kan ook expres de bal bij jou neergelegd hebben omdat jij niet terug flirtte. Vind niet dat het perse een bericht zou moeten sturen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:05

FennaK schreef:
CalipsoLover schreef:

Ik zou er gewoon een berichtje aan wagen en dan kan je altijd kijken welke kant het op gaat. Hij kan ook expres de bal bij jou neergelegd hebben omdat jij niet terug flirtte. Vind niet dat het perse een bericht zou moeten sturen.

ik ben het hier mee eens ^
als jij inderdaad al niet terug filrte weet hij natuurlijk niet of jij er uberhaupt wel interesse in heb.
Mocht jij interesse hebben, zou ik als ik jou was gewoon zelf een berichtje sturen nu ;)
zeker als je ook twijfels heb over je ex, waarom dan niet deze jongen een kans geven?

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:12

Zelf daal ik langzaamaan ook weer het dal van daten in, dus misschien kan ik over een tijdje wel mee kletsen!! ;)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:58

Heb hem een appje gestuurd en kreeg gelijk een antwoord, we zien dus wel :)
Met mijn ex, tjha, het gaat zo wel al even door. Het lijkt er gewoon als maar meer en meer op dat hij zich niet meer wil hechten ofso. Hij zegt van niet, maar we hebben al meerdere keren de kans gekregen en hij slaagt het gelijk iedere keer af ofzo en wordt gek van mijn 'ongeduldigheid'... Ik sluit me dan stilaan ook meer en meer af van hem.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:30

Sinds mijn laatste bericht hier heb ik meneer alweer 2x gezien op zijn initiatief. Het balletje bij hem neerleggen heeft dus in dat opzicht gewerkt.

Toch blijf ik mezelf over vanalles opvreten. Wanneer we samen zijn is hij zo ontzettend lief en attent maar zodra hij de deur uitloopt hoor ik amper wat van hem tenzij ik hem benader via de app ofzo. Het frustreert me zo, gewoon omdat ik écht verliefd op hem ben en ik dus niet 100% zeker weet of dat wel wederzijds is. Ik zou het hem heel graag willen vragen, maar ben zo bang dat hij daardoor misschien dichtklap en ik dingen verpest. :\

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:39

Bon_ita schreef:
Sinds mijn laatste bericht hier heb ik meneer alweer 2x gezien op zijn initiatief. Het balletje bij hem neerleggen heeft dus in dat opzicht gewerkt.

Toch blijf ik mezelf over vanalles opvreten. Wanneer we samen zijn is hij zo ontzettend lief en attent maar zodra hij de deur uitloopt hoor ik amper wat van hem tenzij ik hem benader via de app ofzo. Het frustreert me zo, gewoon omdat ik écht verliefd op hem ben en ik dus niet 100% zeker weet of dat wel wederzijds is. Ik zou het hem heel graag willen vragen, maar ben zo bang dat hij daardoor misschien dichtklap en ik dingen verpest. :\

Is er al een eerste kus geweest? Heb snel snel je voorlaatste berichtje ook gelezen. Ik zou gewoon nog een afspreken en vragen hoe het nu eigenlijk zit... Als jullie al een hele tijd aan het daten zijn vind ik dat maar een normale vraag. Als jullie nog maar 2 weken daten vind ik het iets anders...

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:23

@Calipsolover, de eerste kus zijn we al lang en breed voorbij. Daarom hunker ik nu zo naar bevestiging. Mijn ervaring met mannen is niet altijd even goed geweest. Mijn laatste ‘vriend’ bleek mij alleen te willen voor tussen de lakens en dat heeft mij toen zo enorm gekwetst dat ik nu enorm bang ben voor herhaling...

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:29

Snap je wel hoor bon_ita, de jongen waar ik nu mee aan het daten ben is ook totaaal geen apper kan ik ook niet zo goed aan wennen. Vind het ook lastig je enthousiasme gaat dan een beetje weg

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:30

Bon_ita schreef:
@Calipsolover, de eerste kus zijn we al lang en breed voorbij. Daarom hunker ik nu zo naar bevestiging. Mijn ervaring met mannen is niet altijd even goed geweest. Mijn laatste ‘vriend’ bleek mij alleen te willen voor tussen de lakens en dat heeft mij toen zo enorm gekwetst dat ik nu enorm bang ben voor herhaling...

Ik zou dan gewoon de confrontatie aangaan en vragen hoe het nu zit. Liever nu gekwetst dan binnen een paar weken/maanden als het al wat verder is denk ik altijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:14

Je had ook kunnen besluiten om eerst vastigheid te willen voordat je met hem naar bed ging.
Of het in ieder geval bespreekbaar te hebben gemaakt.

Zou er wel om gaan vragen hoe langer je wacht Hoe meer gevoelens je krijgt.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:32

Precies dat .
Bevestiging krijgen .
En krijg je dat niet afstand nemen
Helpt je meer als straks weken ongelukkig voelen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:38

Bon_ita schreef:

het klinkt een beetje alsof wij dezelfde man daten :?
ik heb precies hetzelfde eigenlijk

ik wil inderdaad de volgende keer dat ik hem zie even wat dingen gaan vragen
wat ik wel heel moeilijk vind %)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 15:40

Heb dus die jongen geappt maar hij antwoordde redelijk traag en nu is het gesprek beëindigd, denk dus ook niet dat hij me nog gaat sturen...

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:09

CalipsoLover schreef:
Heb dus die jongen geappt maar hij antwoordde redelijk traag en nu is het gesprek beëindigd, denk dus ook niet dat hij me nog gaat sturen...

jammer!

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 22:52

Wanneer kwam er bij jullie een kriebel of iets dat je dacht Jaa die vind ik echt leuk?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:54

FennaK schreef:
Wanneer kwam er bij jullie een kriebel of iets dat je dacht Jaa die vind ik echt leuk?

haha , uhm ik had bij de 1e date al van;
kijk zo kan het ook! super gezellig , geïnteresseerd en leuk!
het was voor beide ook meteen duidelijk dat wij mekaar graag nog eens wilde zien :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:58

FennaK schreef:

Al tijdens de eerste date, we hadden omdat we allebei onregelmatig werken niet snel tijd om af te spreken. Hebben 2 weken geappt en dat is voor mijn doen lang. Hierdoor had ik al een bepaald beeld en gevoel over hem gecreeerd en dat klopte de eerste date. En dat gevoel is alleen maar sterker geworden.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:00

Olympia schreef:
FennaK schreef:

Al tijdens de eerste date, we hadden omdat we allebei onregelmatig werken niet snel tijd om af te spreken. Hebben 2 weken geappt en dat is voor mijn doen lang. Hierdoor had ik al een bepaald beeld en gevoel over hem gecreeerd en dat klopte de eerste date. En dat gevoel is alleen maar sterker geworden.

en dit had ik inderdaad ook :P
wij hebben ook bijna 2weken geappt voordat we konden afspreken

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:54

Ik vind het zo lastig, ik heb nu 4 dates gehad met een super lieve jongen. Met heel veel dingen zitten we op dezelfde lijn maar ik krijg niet echt een gevoel bij hem. Weet niet of dat nou gewoon mijn muur is die ik opgebouwd heb of dat ik gewoon niet echt tot hem aangetrokken voel. Ben ook al ruim 8 jaar vrijgezel en in de tussentijd niemand gehad..