Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ja joh, mijn man was ook zo laks. Maar hij zei achteraf dat het kwam doordat ik zo vaak initiatief toonde dat hij er geen kans voor had.
Bon_ita schreef:lieveli schreef:Ja joh, mijn man was ook zo laks. Maar hij zei achteraf dat het kwam doordat ik zo vaak initiatief toonde dat hij er geen kans voor had.
Ja dat klinkt vanuit zijn perspectief ook wel logisch. Ik heb nu het balletje bij hem gelegd, onder het mom van ‘wanneer zie ik je weer?’ Dus ben benieuwd!
CalipsoLover schreef:Ik ga me hier ook even melden![]()
Ik zit ook niet op tinder, ben nu ondertussen ongeveer een half jaar alleen na twee heel korte mislukte relaties. (2-3 maanden) Er een beetje in gehaast om er dan later weer achter te komen dat het toch niet zo goed klikte. Ik date intussen al eventjes terug met mijn ex van 1,5 jaar terug, wij zijn ook 1,5 jaar samen geweest maar dit gaat ook gepaard met veel onzekerheden en ups en downs. Dus of dit echt terug iets gaat worden, dat weet ik niet.
Gisteren heb ik zo wel iets meegemaakt, we hadden allemaal afgesproken met oude vrienden van de lagere school. Onze ouders hebben wel nog veel contact en wij iets minder. Nu was er gisteren een van de jongens naast mij komen zitten en begon enorm te flirten. Zelf heb ik niet echt terug geflirt. Hij vroeg dan ook om hem vandaag te appen en vraag me af of ik dit nu moet doen of niet...
FennaK schreef:CalipsoLover schreef:Ik ga me hier ook even melden![]()
Ik zit ook niet op tinder, ben nu ondertussen ongeveer een half jaar alleen na twee heel korte mislukte relaties. (2-3 maanden) Er een beetje in gehaast om er dan later weer achter te komen dat het toch niet zo goed klikte. Ik date intussen al eventjes terug met mijn ex van 1,5 jaar terug, wij zijn ook 1,5 jaar samen geweest maar dit gaat ook gepaard met veel onzekerheden en ups en downs. Dus of dit echt terug iets gaat worden, dat weet ik niet.
Gisteren heb ik zo wel iets meegemaakt, we hadden allemaal afgesproken met oude vrienden van de lagere school. Onze ouders hebben wel nog veel contact en wij iets minder. Nu was er gisteren een van de jongens naast mij komen zitten en begon enorm te flirten. Zelf heb ik niet echt terug geflirt. Hij vroeg dan ook om hem vandaag te appen en vraag me af of ik dit nu moet doen of niet...
Ligt eraan, wat wil je er zelf mee?
CalipsoLover schreef:Goh, hij is echt wel heel knap en leuk maar vind het moeilijk inschatten of hij serieus is of niet. En anderzijds denk ik dan ook dat als hij echt geïnteresseerd is hij me zelf wel een berichtje zal sturen...
FennaK schreef:CalipsoLover schreef:Goh, hij is echt wel heel knap en leuk maar vind het moeilijk inschatten of hij serieus is of niet. En anderzijds denk ik dan ook dat als hij echt geïnteresseerd is hij me zelf wel een berichtje zal sturen...
Ik zou er gewoon een berichtje aan wagen en dan kan je altijd kijken welke kant het op gaat. Hij kan ook expres de bal bij jou neergelegd hebben omdat jij niet terug flirtte. Vind niet dat het perse een bericht zou moeten sturen.
Bon_ita schreef:Sinds mijn laatste bericht hier heb ik meneer alweer 2x gezien op zijn initiatief. Het balletje bij hem neerleggen heeft dus in dat opzicht gewerkt.
Toch blijf ik mezelf over vanalles opvreten. Wanneer we samen zijn is hij zo ontzettend lief en attent maar zodra hij de deur uitloopt hoor ik amper wat van hem tenzij ik hem benader via de app ofzo. Het frustreert me zo, gewoon omdat ik écht verliefd op hem ben en ik dus niet 100% zeker weet of dat wel wederzijds is. Ik zou het hem heel graag willen vragen, maar ben zo bang dat hij daardoor misschien dichtklap en ik dingen verpest.
Bon_ita schreef:@Calipsolover, de eerste kus zijn we al lang en breed voorbij. Daarom hunker ik nu zo naar bevestiging. Mijn ervaring met mannen is niet altijd even goed geweest. Mijn laatste ‘vriend’ bleek mij alleen te willen voor tussen de lakens en dat heeft mij toen zo enorm gekwetst dat ik nu enorm bang ben voor herhaling...
Bon_ita schreef:Sinds mijn laatste bericht hier heb ik meneer alweer 2x gezien op zijn initiatief. Het balletje bij hem neerleggen heeft dus in dat opzicht gewerkt.
Toch blijf ik mezelf over vanalles opvreten. Wanneer we samen zijn is hij zo ontzettend lief en attent maar zodra hij de deur uitloopt hoor ik amper wat van hem tenzij ik hem benader via de app ofzo. Het frustreert me zo, gewoon omdat ik écht verliefd op hem ben en ik dus niet 100% zeker weet of dat wel wederzijds is. Ik zou het hem heel graag willen vragen, maar ben zo bang dat hij daardoor misschien dichtklap en ik dingen verpest.
FennaK schreef:Wanneer kwam er bij jullie een kriebel of iets dat je dacht Jaa die vind ik echt leuk?
Olympia schreef:FennaK schreef:Wanneer kwam er bij jullie een kriebel of iets dat je dacht Jaa die vind ik echt leuk?
Al tijdens de eerste date, we hadden omdat we allebei onregelmatig werken niet snel tijd om af te spreken. Hebben 2 weken geappt en dat is voor mijn doen lang. Hierdoor had ik al een bepaald beeld en gevoel over hem gecreeerd en dat klopte de eerste date. En dat gevoel is alleen maar sterker geworden.