Geniaal, maar echt niet handig!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar t idee alleen dat je hier twee smurfen en een hond door de straat ziet lopen is al genoeg om er even wat luchtiger over te denken
Indestal schreef:Of een flesje dreft?
moet ineens erg lang terug denken bij deze opmerking.meggiemeg schreef:Indestal schreef:Of een flesje dreft?
![]()
moet ineens erg lang terug denken bij deze opmerking.
In mijn studententijd had een medestudent geen wasmiddel meer voorhanden maar wel afwasmiddel, hij dacht doe er een flinke scheut bij in de wasmachine worden mijn kleren vast wel schoon van, schuimen als een gek, zo erg zelfs dat je niets meer kon zien in de badkamer waar de wasmachine stond, je liep tegen een muur van schuim op
meggiemeg schreef:Indestal schreef:Of een flesje dreft?
![]()
moet ineens erg lang terug denken bij deze opmerking.
In mijn studententijd had een medestudent geen wasmiddel meer voorhanden maar wel afwasmiddel, hij dacht doe er een flinke scheut bij in de wasmachine worden mijn kleren vast wel schoon van, schuimen als een gek, zo erg zelfs dat je niets meer kon zien in de badkamer waar de wasmachine stond, je liep tegen een muur van schuim op
hij is amper thuis en vroeg weg s ochtends. Dus slaap heerlijk nu. Vriendinnetje is ook al even niet meer gespot
RoyceMack schreef:Wonen er wat ouderen om je heen (denk aan 40+ers).
De gemeenten en politie gebruikt namelijk op bekende 'hangplekken' een speaker systeem waarop een hoge toon wordt uitgezonden. Dit is hoogbaar voor jongeren maar niet meer voor volwassenen en ouderen (die horen die frequentie simpel weg niet meer). Voor jongeren bloedirritant. PLus je kunt zoon systeem richten richting de jacuzzi.
iK zou absoluut niks in mijn huis gaan veranderen omdat de buurman overlast veroorzaakt. overlast heet niet voor niks overlast en is verboden.
RoyceMack schreef:iK zou absoluut niks in mijn huis gaan veranderen omdat de buurman overlast veroorzaakt. overlast heet niet voor niks overlast en is verboden.
beatje schreef:RoyceMack schreef:iK zou absoluut niks in mijn huis gaan veranderen omdat de buurman overlast veroorzaakt. overlast heet niet voor niks overlast en is verboden.
Ik kan bv de blaffende hond van de buren een overlast vinden maar zolang het binnen bepaalde grenzen valt mag de hond gewoon blaffen en is het geen overlast.
Goof schreef:beatje schreef:
Ik kan bv de blaffende hond van de buren een overlast vinden maar zolang het binnen bepaalde grenzen valt mag de hond gewoon blaffen en is het geen overlast.
Als antwoord hierop:
https://www.powned.tv/artikel/blaffende ... wijndrecht
Dus ja, blaffende honden worden gewoon wel als overlast gezien
emil01 schreef:Beatje; andersom geldt dan ook, iets dat jij niet als overlast ervaart, kan voor een ander nog wel overlast zijn en daarmee ook overlast zijn.....
Exitium schreef:emil01 schreef:Beatje; andersom geldt dan ook, iets dat jij niet als overlast ervaart, kan voor een ander nog wel overlast zijn en daarmee ook overlast zijn.....
Nee, het gaat er over of het volgens wettelijke of plaatselijke regelgeving overlast is, niet of iemand het al dan niet als overlast ervaart.