Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Bij hem geen seconde, wel bij mij. Ik had het voor hem zo erg gevonden als het niet gelukt was. Hij vond het machtig dat we hem zo hielpen want gingen wij er voor 100% voor, hij ging er 200% voor bij wijze van spreke en met een enorm gemak. Maar dit ken ik wel van hem. Als hij echt iets wilt, dan kan hij het ook.aren er tijdens de hele aanloop geen momenten dat hij het zelf (even) niet meer zag zitten en het best wel wat stress gaf?
quera schreef:Ik vertrouw de wetenschap deels.
Maar wel nadat ik mezelf heb ingelezen.
En als een ander wel alles geloofd of er vanuit gaat dat alles waar is dan is dat hun keuze.
kwita schreef:quera schreef:Ik vertrouw de wetenschap deels.
Maar wel nadat ik mezelf heb ingelezen.
En als een ander wel alles geloofd of er vanuit gaat dat alles waar is dan is dat hun keuze.
Ik heb zelf in mijn leven ervaren soms kunnen de wetenschap en de natuur genezers samen meer bereiken dan de wetenschap alleen!.
Zonder dat de wetenschap het zelf wist hebben ze dat ook vast gelegd met hun beelden en scans.
wel heb ik de natuur genezer er wel in betrokken als ik medc x krijg gaat dat met jou medcijn en druppels?
Tja het gaat nu beter dan de jaren er voor en dankzij beiden hun kennis en bijdrage.
mijn vader heeft tijdens zijn strijd tegen kanker ook veel baat gehad bij de natuurlijke ondersteuning desondanks zijn chemo. dus het hoeft niet altijd kiezen te zijn en/en kan ook!
pmarena schreef:Top hoor Pien, klinkt als een fijne kerel die het allemaal heel goed op een rijtje heeft!
Die hebben jullie netjes afgeleverd