Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.Citaat:I'm hoping your phone is on silent and these messages don't wake you up. I just feel like I need to talk to you or write this message and get it off my chest.
Lalidan schreef:Er zijn mij twee zinnen bijgebleven uit zijn berichtje:.Citaat:I'm hoping your phone is on silent and these messages don't wake you up. I just feel like I need to talk to you or write this message and get it off my chest.
Zelfs toen vond hij het belangrijker dat hij het van zich af kon schrijven, dan dat jij een goede nachtrust had. Alles wat hij schrijft en zegt, het draait nog steeds allemaal om hem. Wat hij gaat doen of wil gaan doen, wat hij nodig heeft, hoe hij het op gaat lossen. Heeft hij in al deze ellende ook maar 1 keer oprecht gevraagd hoe het met jou is? Als je alles hier hebt geplaatst, is het antwoord daarop nee. Hij vult van alles voor je in, maar aandacht voor jou is er niet. Het draait nog steeds om hem en hoe hij het ziet en denkt dat het (voor zowel jou als hemzelf) is. Hoewel hij zegt dat hij het heel erg voor jou vind, heeft hij nog steeds niet écht oog voor jou, jouw gevoelens en wat jíj nodig hebt. Is dat wederzijdse liefde?
Je moet in elk geval je twee weken voor werk daar vol maken heb je aangegeven. Ik zou je adviseren, doe dat eens zonder hem. Kijk eens hoe dat voelt. Dus echt geen contact. Vraag hem om jou ruimte te geven door geen contact met je te zoeken. Dan kan je meteen zien of hij daadwerkelijk bereid is te doen wat goed is voor jou, ipv zichzelf toch weer op de eerste plaats te zetten zoals hij tot nu toe blijft doen. En kijk dan na die twee weken waar je staat.
In elk geval heel veel sterkte, dit soort situaties zijn gewoon k*t en als je dan aan de andere kant van de wereld zit.... ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan
Citaat:I'm hoping your phone is on silent and these messages don't wake you up. I just feel like I need to talk to you or write this message and get it off my chest.
Judass schreef:Yunomi schreef:Ik vraag me af wat volgens jullie wel goed genoeg was geweest?![]()
Ik vind juist dat hij zich kwetsbaar opstelt nu door zich open te geven in dat verhaal, zeker als het normaal een echte binnenvetter is.
Idd, ik heb het gevoel alsof jullie alles een beetje te letterlijk nemen.
Steeph schreef:Citaat:I'm hoping your phone is on silent and these messages don't wake you up. I just feel like I need to talk to you or write this message and get it off my chest.
Volgensmij zegt hij juist "hopelijk staat je telefoon op stil zodat je niet wakker word van mijn berichtje".
Ts, heel veel sterkte met de beslissing die je gaat maken. Niemand kan die voor jou maken
Yunomi schreef:Ik vraag me af wat volgens jullie wel goed genoeg was geweest?![]()
Ik vind juist dat hij zich kwetsbaar opstelt nu door zich open te geven in dat verhaal, zeker als het normaal een echte binnenvetter is.
Qimm schreef:Yunomi schreef:Ik vraag me af wat volgens jullie wel goed genoeg was geweest?![]()
Hij stelt zich zeker kwetsbaar op. Hij heeft het er heel moeilijk mee. Gossie...
Vind het een beetje zoals bij 'wegmisbruikers'
'Ja maar ik heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk, zonder rijbewijs heb ik geen inkomsten!!!!'
Ja had je maar niet als een mongool moeten rijden. Je hebt willens en wetens iets gedaan wat niet mag, waar een wettelijke straf op staat. Draag de consequenties. Hij had nota bene beloofd dat hij het niet weer zou doen. 1 week later.... sorry hoor, maarre
Lalidan schreef:Steeph schreef:Volgensmij zegt hij juist "hopelijk staat je telefoon op stil zodat je niet wakker word van mijn berichtje".
Ts, heel veel sterkte met de beslissing die je gaat maken. Niemand kan die voor jou maken
Ja, precies. Hij hoopt het, maar als het niet zo is, heeft TS pech, want hij moet het kwijt. En dat is belangrijker dan gewoon zeker weten dat je haar niet wekt door tot de volgende ochtend te wachten met versturen. Als hij echt om haar gegeven had, had hij gewacht met verzenden zodat er geen enkel risico was dat ze er wakker van zou worden. Had hij zich zelf gewoon wat langer ellendig gevoeld zodat TS zeker weten niet gestoord zou worden. Maar nee, dat hij zich ellendig voelt en het van zich af wou schrijven was belangrijker.
CarinaR schreef:Qimm schreef:Bij 'sorry i ruined your week' zei ik letterlijk hardop 'WAT!'
Nou, ik ook.
Wat dacht je van haar leven.