Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Warboel schreef:Dr Martens, maar die smeer ik iedereen aan
Oh vreselijk.Ik ga volgend jaar naar de kunstacademie en drie kwart van de studenten daar loopt daarop. Uiteraard met bijbehorend knotje en Fjällraven tas.
Resistance schreef:Oh vreselijk.Ik ga volgend jaar naar de kunstacademie en drie kwart van de studenten daar loopt daarop. Uiteraard met bijbehorend knotje en Fjällraven tas.
Resistance schreef:Ik zag er vanmiddag weer een en moest gelijk aan dit topic denken...
[ [url=m/MguGyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7956P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nickelson jassen. Zoek de verschillen.
Warboel schreef:Resistance schreef:
Oh vreselijk.Ik ga volgend jaar naar de kunstacademie en drie kwart van de studenten daar loopt daarop. Uiteraard met bijbehorend knotje en Fjällraven tas.
Ja klopt, welkom in mijn domein![]()
Ik ben volgend jaar 4e jaars op de kunstacademie, en als ik het me goed herinner nog op de academie waar jij heen gaat ook![]()
[naam]? Resistance schreef:Warboel schreef:Resistance schreef:
Ik ben volgend jaar 4e jaars op de kunstacademie, en als ik het me goed herinner nog op de academie waar jij heen gaat ook![]()
Hahahaha ohjee.WdKA?
JessicaG schreef:Wat ik trouwens echt verschrikkelijk vind zijn die shirtjes/truitjes met zo'n horizontale naad onder borsten en dan zie je van die middelbare dames die net een iets grotere bos hout voor de deur hebben dan waar het truitje voor bedoeld is zodat de naad over de borsten heen valt. Er komt dan nog zo'N stuk borst onder de naad uit zeg maar...
Oja, ik vind dr. Martens wel leuk hoor. Jeugdsentiment ook denk ik.
poes schreef:Jeansbroeken in laarzen. Brrrrr

deze: http://www.drmartens.com/nl/p/accessori ... r-backpack Warboel schreef:Resistance schreef:
Dr Martens, maar die smeer ik iedereen aan
Loop er al op sinds mijn puberteit en ben inmiddels al heel wat puberteiten verder (kom er maar niet uit, ben ik bang
).
verschrikkelijk. Gelukkig schakelde ik vrij snel over naar de skatelook
chevax schreef:Ik vind eigenlijk een rijbroek vaak ook wel in de categorie "niet zo heel mooi" passen. Je draagt dus een hele strakke broek die, vind ik, nooit echt mooi afkleedt, daar doe je een shirt in, trekt sokken op tot onder je knieën en als je geen laarzen aan hebt dan maak je het geheel af met gympjes.