Verder dus niks.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Een graaf komt voort uit het oude feodale systeem, waarbij de koning een soort 'onderkoningen' had die bestuur hadden over een bepaalde regio. Vaak zat er onder de graaf per stad nóg een heel systeem. Ze waren in ieder geval in bestuur over dat stuk van het land en hadden dus ook de leiding over wat er daar gebeurde. Hoe het in andere landen zit weet ik niet, maar in Engeland zijn er nog steeds 'dukes'. Zo is prince William de duke of Essex volgens mij.
Steeph schreef:Minoes schreef:Waarom zit altijd alles maar dan ook echt alles tegelijk tegen?
Relatie uit, dierbare overleden waar ik mantelzorger voor ben geweest, etc..
Omdat het daar vandaag echt zo'n dag voor is. Dat heb ik vandaag ook
Free2 schreef:JustMe8484 schreef:Minoes klote is dat. Hopelijk komt er snel einde aan de ellende... Knuffel voor jou!
Waarom moest ik zo nodig gisteren mijn benen met een mesje bij werken zonder daar water oid bij te gebruiken? En waarom jeukt dat nu al twee dagen zo vreselijk?!
Les 1. Nooit droog gaan scheren
SavannahNx schreef:Ben je als tweeling ook hetzelfde geaard? (Jongens tweeling en beide hetro, of beide homo)
Free2 schreef:_Mirjam schreef:Het Nederlandse Koningshuis zit in ieder geval nog vol met jonkheren, jonkvrouwen, graven en gravinnen:
https://www.koninklijkhuis.nl/onderwerpen/titels-aanspreektitels-en-beschermheerschappen/inhoud/koninklijke-familie
Jeetje, je zou maar Jonkvrouw zijn in 2017Klinkt wel leuk maar volgens mij heb je er echt niks aan tegenwoordig.