Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:44

ik ben ook een vrouw en eentje die uren kan chatten en appen. (Ik heb er wel meestal geen tijd voor, maar toch), maar ik heb op een bepaald moment tegen mijn toen nog date gezegd dat als hij niks "nuttigs" kon sturen, ik liever had dat hij helemaal niets stuurde.
Arme schat dacht dat hij moest appen om mijn interesse te behouden en kon dan niet beter verzinnen dat dingen zoals "Eindelijk thuis, vlug douche inspringen". Om dan weer uren offline te zijn 8)7

Destination

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:47

Pff, wat gaan jullie hard!

Persoonlijk vind ik die date maar vaag Guess_NH. Hij wil geen relatie omdat hij bang is om je kwijt te raken, maar zo raakt hij je toch juist kwijt? :+
Mijn vriend en ik zijn allebei wel van het veel appen, hij misschien nog wel meer dan ik haha.

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 14:51

Ik heb dan toch ook maar eens een account aangemaakt, na heel lang twijfelen en doodsbang zijn dat ik bekenden tegen kom denken ik nu f**k it. Maar fatsoenlijke foto's vinden waar je niet helemaal bezopen opstaat is toch nog wel lastig zeg

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:21

Gianti schreef:
DNIEZE schreef:
Mijn match is in levende lijven echt onwijs leuk, echt super leuk als we samen zijn, hebben de grootste lol samen en voelt heel goed.
Echter buiten dat alles om als we allebei gescheiden van elkaar zijn, is er totaal geen contact...
Mijn match is niet van het appen en contacten via andere mogelijkheden, tuurlijk ieder zijn ding.
Alleen ik wordt wel erg onzeker hier door omdat ik buiten onze afspraakjes gewoon bijna niks van hem hoor...

En ik vindt hem echt heel leuk...

Ik ben altijd bang als ze zo contact weigeren buiten afspreken at ze gewoon iemand hebben :')

Ik sprak daar eens over met een goede vriend van me en die gaf aan dat dat ook absoluut zo is. Mannen die niet verder reageren op app/ telefoontjes zijn ook met andere vrouwen in contact en houden alles gescheiden.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:25

Ik denk dat er een groot verschil is tussen mannen die gewoon niet veel met hun telefoon bezig zijn en mannen die alles afschermen en inderdaad met 3 verschillende bezig zijn en zo bezig zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:28

DanielleB schreef:
Ik denk dat er een groot verschil is tussen mannen die gewoon niet veel met hun telefoon bezig zijn en mannen die alles afschermen en inderdaad met 3 verschillende bezig zijn en zo bezig zijn.

Dan nog zit er ook een groot verschil tussen mannen die niet veel met hun telefoon bezig zijn (maar dus wel af en toe kunnen reageren) en die nooit iets laten horen als ze niet bij de persoon zijn.
Mannen die gewoon echt nooit iets laten horen zijn kennelijk ook niet geinteresseerd.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:30

Ik denk vast iets te veel in de goedheid van een mens hahah!

Helemaal 0 contact.. DNIEZE is het echt helemaal 0 of is het wel eens van welterusten of wat ook maar?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:41

DanielleB schreef:

ik vind het lastig, als ik iemand leuk vind, dan ben ik ook geïnteresseerd in hoe diegene zijn dag is etc, hoeft echt niet 24/7 te appen zijn, maar belletje is zijn of geïntresseerde vraag. Iemand houdt mij dan meer bezig dan alleen wanneer we samen zijn.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:08

Farjen schreef:
Ik heb 7 pagina's moeten bijlezen.. wat een extra man niet doet :')

Binnen een paar maanden word ik ook 30. Ik denk dat ik die dag mezelf opsluit en in een hoekje ga huilen :') :')
Ik heb wel eens de opmerking gekregen van een "vriendin" dat het jammer was dat ik al zo oud ben en nog niets bereikt heb 8)7 Omdat de rest van mijn vrienden wel een partner met soms al een kind hebben.
Ik vind het wel erg dat de maatschappij soms zo'n druk oplegt

Hahaha dus als je geen partner en/of kinderen hebt, heb je niks bereikt :')

Hilarisch hoe kortzichtig mensen kunnen denken. Helaas hier in de omgeving ook die kritiek.

Zit ik dan met mijn eigen appartement, auto, paard, leuke baan.. helemaal niks bereikt te hebben..
Maar de ander die volledig op inkomsten van manlief teert, een huis heeft wat ze zelf nog niet bijna kan betalen en bij ouders in kan gaan wonen als manlief haar zou verlaten, wauw wat heeft die het goed voor elkaar!

Het is 2017, lang leven de emancipatie !

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:10

Ah joh bij mij is het veel als ik 1x op een dag een berichtje krijg van mijn vriend. En dan is het eigenlijk ook altijd wat praktisch. Ze bestaan :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:12

_Micha_ schreef:
Ah joh bij mij is het veel als ik 1x op een dag een berichtje krijg van mijn vriend. En dan is het eigenlijk ook altijd wat praktisch. Ze bestaan :))

Ook toen jullie nog aan dat waren? (Oprecht benieuwd)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:29

Ik heb best veel contact met mn vriend, maar goed die heeft sowieso veel contact met mensen op app enz. Dus dan kan hij mij ook appen haha

Over kinderen, ik ben nu 33 en krijg bijna wekelijks de vraag of we niet snel gaan beginnen nu we een groot huis gekocht hebben. Zeg dan vaak dat we eerst een kat nemen en als die het overleeft we er misschien over nadenken. Ik denk dat ik geen kinderen wil, ook met de reden dat ik de wereld niet zo leuk vind op dit moment en me afvraag hoe de wereld gaat zijn over 50 jaar. Vriend heeft ook geen rammelende ballen (althans niet voor het voortplanten) dus kan maar zo dat we kinderloos blijven. Vind het wel vervelend dat er zoveel druk op staat, ook richting mijn ouders, nu zijn ze gelukkig al opa en oma dus dat hangt niet meer van mij af :')

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:46

DanielleB schreef:
Ik denk vast iets te veel in de goedheid van een mens hahah!

Helemaal 0 contact.. DNIEZE is het echt helemaal 0 of is het wel eens van welterusten of wat ook maar?

Het is niet helemaal 0 contact.
Meestal rond een uurtje of 5 krijg ik een berichtje of ik lekker gewerkt hebt, hij weet dat ik dan klaar ben met werken.
En dan in de avond de ene x wat meer contact als de andere x.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:58

Ik heb een dochter maar heb met een toekomstige vriend absoluut niet de intentie om nog verder voort te planten. Dus mannen met een kinderwens heb ik ook niks aan, die zullen genoegen moeten nemen met de meest fantastische dochter ever of een andere vrouw moeten zoeken ;)

Als ik achter een date aan moet voor wat aandacht, is ie snel verleden tijd. Heb nu met een match dat ie na 2 dates aanzienlijk minder laat horen. Ik heb nog even fanatiek geappt en nu ligt de bal bij hem, aju! Nu zit ie ook continu in het buitenland en moet het vanaf volgende week rustiger worden, dus tot dan krijgt ie nog een kans ;) Ik ga er niet achteraan, je wil me of je wil me niet. Daar zit niets tussenin voor mij. Even goede vrienden maar dan houdt het voor mij op.

Overigens app ik zelf ook bijna alleen maar na werktijd. Ik sta voor de klas, ik pak telefoons af dus zelf appen is not-done :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:19

Goof schreef:
Gianti schreef:
Ik ben altijd bang als ze zo contact weigeren buiten afspreken at ze gewoon iemand hebben :')

Ik sprak daar eens over met een goede vriend van me en die gaf aan dat dat ook absoluut zo is. Mannen die niet verder reageren op app/ telefoontjes zijn ook met andere vrouwen in contact en houden alles gescheiden.
Nogal generaliseren, of niet? Dan kan ik ook beweren dat iedere vrouw die mmeer dan 5 keer per uur online is maar een missie heeft: Een vent zo snel mogelijk naar het altaar slepen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:31

Dat kun je ook!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:33

Ailill schreef:
Goof schreef:

Nogal generaliseren, of niet? Dan kan ik ook beweren dat iedere vrouw die mmeer dan 5 keer per uur online is maar een missie heeft: Een vent zo snel mogelijk naar het altaar slepen.

Mwah, het was niet mijn bedoeling te generaliseren. Die vriend van me sprak uit eigen ervaring dus ik citeer een ervaringsdeskundige ;). En hij kon daar talloze vrienden en kennissen bij benoemen ook. Dus ik roep het niet helemaal zomaar ;)

Het zal ongetwijfeld niet gelden voor alle mannen ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 17:59

lieveli schreef:
Dat kun je ook!
:o? + <<) = *\%/* totdat :o? opeens verandert in }:) + :list: en ~~}> en dat allemaal heel toevallig net na het ^&+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:00

Goof schreef:
Ailill schreef:

Mwah, het was niet mijn bedoeling te generaliseren. Die vriend van me sprak uit eigen ervaring dus ik citeer een ervaringsdeskundige ;). En hij kon daar talloze vrienden en kennissen bij benoemen ook. Dus ik roep het niet helemaal zomaar ;)

Het zal ongetwijfeld niet gelden voor alle mannen ;)
Kwam er wat fel uit, was niet de bedoeling. Ik denk dat dit ook van toepassing is op vrouwen, alleen zullen die het waarschijnlijk (netjes) aangeven en mannen 'vergeten' dat.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:01

Brrrrr nee trouwen daar moet ik niet aan denken :')
Alleen zaad is voldoende :j _O-

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:05

Yonker schreef:
Brrrrr nee trouwen daar moet ik niet aan denken :')
Alleen zaad is voldoende :j _O-

_/-\o_

Nouja alleen zaad dan ook weer niet, maar trouwen ligt ook niet echt in mijn toekomstplannen.

Al moet je daar dan ook een ( in mijn geval ) man voor hebben en die is ook nog spoorloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:16

Ja, zoek dan ook normale uit saf :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:19

Robijntjah schreef:
Ja, zoek dan ook normale uit saf :')

:j Jij kan het weten _O-

Ik dacht dat ik best een normale was tegen gekomen ( zak ). Wist ook niet dat iemand nog erger dan mij kon zijn 8)7

Toch ook wel fijn *\o/* *\o/*

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:24

Ailill schreef:
Flessuh schreef:
Ggrrr, Tinder laat weer allemaal dezelfde mensen zien die ik al eerder geswiped heb -O-
Wellicht een teken van boven dat je eerder een foute keuze hebt gemaakt :j

Je moet ook niet alleen maar super knappe meiden liken he flessuh?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:25

Gianti schreef:
Guess_nh.. vind Altijd zo bijzonder.. wil geen relatie want dan is die bang je kwijt te raken? Goede om idd het maar vanuit hem te laten komen ni, graag of niet

Vind ik ook. En alsof dat woordje zoveel verschil maakt, je bent toch uberhaupt bang de persoon kwijt te raken waar je verliefd op bent dan? Niet alleen wanneer je er officieel een relatie mee hebt :+