Arme schat dacht dat hij moest appen om mijn interesse te behouden en kon dan niet beter verzinnen dat dingen zoals "Eindelijk thuis, vlug douche inspringen". Om dan weer uren offline te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:DNIEZE schreef:Mijn match is in levende lijven echt onwijs leuk, echt super leuk als we samen zijn, hebben de grootste lol samen en voelt heel goed.
Echter buiten dat alles om als we allebei gescheiden van elkaar zijn, is er totaal geen contact...
Mijn match is niet van het appen en contacten via andere mogelijkheden, tuurlijk ieder zijn ding.
Alleen ik wordt wel erg onzeker hier door omdat ik buiten onze afspraakjes gewoon bijna niks van hem hoor...
En ik vindt hem echt heel leuk...
Ik ben altijd bang als ze zo contact weigeren buiten afspreken at ze gewoon iemand hebben
DanielleB schreef:Ik denk dat er een groot verschil is tussen mannen die gewoon niet veel met hun telefoon bezig zijn en mannen die alles afschermen en inderdaad met 3 verschillende bezig zijn en zo bezig zijn.
DanielleB schreef:Ik denk dat er een groot verschil is tussen mannen die gewoon niet veel met hun telefoon bezig zijn en mannen die alles afschermen en inderdaad met 3 verschillende bezig zijn en zo bezig zijn.
Farjen schreef:Ik heb 7 pagina's moeten bijlezen.. wat een extra man niet doet![]()
Binnen een paar maanden word ik ook 30. Ik denk dat ik die dag mezelf opsluit en in een hoekje ga huilen![]()
![]()
Ik heb wel eens de opmerking gekregen van een "vriendin" dat het jammer was dat ik al zo oud ben en nog niets bereikt hebOmdat de rest van mijn vrienden wel een partner met soms al een kind hebben.
Ik vind het wel erg dat de maatschappij soms zo'n druk oplegt
DanielleB schreef:Ik denk vast iets te veel in de goedheid van een mens hahah!
Helemaal 0 contact.. DNIEZE is het echt helemaal 0 of is het wel eens van welterusten of wat ook maar?
Goof schreef:Nogal generaliseren, of niet? Dan kan ik ook beweren dat iedere vrouw die mmeer dan 5 keer per uur online is maar een missie heeft: Een vent zo snel mogelijk naar het altaar slepen.Gianti schreef:Ik ben altijd bang als ze zo contact weigeren buiten afspreken at ze gewoon iemand hebben
Ik sprak daar eens over met een goede vriend van me en die gaf aan dat dat ook absoluut zo is. Mannen die niet verder reageren op app/ telefoontjes zijn ook met andere vrouwen in contact en houden alles gescheiden.
Ailill schreef:Goof schreef:Nogal generaliseren, of niet? Dan kan ik ook beweren dat iedere vrouw die mmeer dan 5 keer per uur online is maar een missie heeft: Een vent zo snel mogelijk naar het altaar slepen.
Ik sprak daar eens over met een goede vriend van me en die gaf aan dat dat ook absoluut zo is. Mannen die niet verder reageren op app/ telefoontjes zijn ook met andere vrouwen in contact en houden alles gescheiden.
Goof schreef:Kwam er wat fel uit, was niet de bedoeling. Ik denk dat dit ook van toepassing is op vrouwen, alleen zullen die het waarschijnlijk (netjes) aangeven en mannen 'vergeten' dat.Ailill schreef:Nogal generaliseren, of niet? Dan kan ik ook beweren dat iedere vrouw die mmeer dan 5 keer per uur online is maar een missie heeft: Een vent zo snel mogelijk naar het altaar slepen.
Mwah, het was niet mijn bedoeling te generaliseren. Die vriend van me sprak uit eigen ervaring dus ik citeer een ervaringsdeskundige. En hij kon daar talloze vrienden en kennissen bij benoemen ook. Dus ik roep het niet helemaal zomaar
Het zal ongetwijfeld niet gelden voor alle mannen
Gianti schreef:Guess_nh.. vind Altijd zo bijzonder.. wil geen relatie want dan is die bang je kwijt te raken? Goede om idd het maar vanuit hem te laten komen ni, graag of niet