Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Spekkie01

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 16:58

Waaaaaat wat een ongelooflijke loser.Dat slaat echt alles. Wegwezen en rap ook. Laat hem maar zelf zijn oliebol opruimen in plaats van op jou te parasiteren. Die gozer mist echt duidelijk een paar ballen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:05

Meisje toch, hoeveel duidelijker wil je het hebben?!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:26

Ach reacties als dat de TS 'dom' is en dergelijke gaan wat mij betreft een beetje ver.. :(

@ TS, Waarom pak je anders niet je spulletjes en ga je in ieder geval het weekend bij je ouders slapen? Dan heb je even rust, kun je goed over de situatie nadenken zonder invloed van je vriend en dan kun je van daaruit de beslissing maken of je ook gelijk blijft of niet en dit dan zondag aan je vriend laten weten. Misschien is het idee van een weekend bij je ouders slapen ook wat minder beangstigend voor je.

Jij moet bij je vriend weg gaan omdat je dat zelf zo voelt, en wilt. Niet omdat het is wat bokt van jou verwacht, al vind ik ook niet dat je je moet laten bestelen, maar je moet echt zelf goed nadenken over wat je wilt en hoe je dat aan gaat pakken.

Als het goed is kun je die 150 euro nog terug boeken, dit zou ik direct doen en ook een nieuwe pincode aanvragen. Mocht hij je pinpas stelen dan kan hij er in ieder geval niks mee, en heeft hij je wederom bewezen jou te zien als een wandelende geldboom, en niet als de vriendin waarvan hij zoveel houdt zoals hij zegt.

Ga lekker naar je ouders het weekend meisje, denk op je gemak na.
Volg je gevoel, vraag jezelf af of je gelukkig bent en of je dit nog wel wilt.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:29

Misselijk makend dit... TS ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, ga dan ook vol mee met de andere bokkers. Pak je spullen en ga naar je familie!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:37

nikilover schreef:
Ach reacties als dat de TS 'dom' is en dergelijke gaan wat mij betreft een beetje ver.. :(

@ TS, Waarom pak je anders niet je spulletjes en ga je in ieder geval het weekend bij je ouders slapen? Dan heb je even rust, kun je goed over de situatie nadenken zonder invloed van je vriend en dan kun je van daaruit de beslissing maken of je ook gelijk blijft of niet en dit dan zondag aan je vriend laten weten. Misschien is het idee van een weekend bij je ouders slapen ook wat minder beangstigend voor je.

Jij moet bij je vriend weg gaan omdat je dat zelf zo voelt, en wilt. Niet omdat het is wat bokt van jou verwacht, al vind ik ook niet dat je je moet laten bestelen, maar je moet echt zelf goed nadenken over wat je wilt en hoe je dat aan gaat pakken.

Als het goed is kun je die 150 euro nog terug boeken, dit zou ik direct doen en ook een nieuwe pincode aanvragen. Mocht hij je pinpas stelen dan kan hij er in ieder geval niks mee, en heeft hij je wederom bewezen jou te zien als een wandelende geldboom, en niet als de vriendin waarvan hij zoveel houdt zoals hij zegt.

Ga lekker naar je ouders het weekend meisje, denk op je gemak na.
Volg je gevoel, vraag jezelf af of je gelukkig bent en of je dit nog wel wilt.

Dit topic heeft TS half februari aangemaakt, het is nu bijna april. Sorry, maar met alles wat zij beschrijft wat haar vriend allemaal wel niet uithaalt en dan tóch nog bij hem zijn, dat vind ík niet snugger.
Ik snap dat zo'n beslissing niet binnen een dag of wat gemaakt kan worden, maar dit is gewoon makke schaapjes gedrag, het heft niet in eigen handen durven nemen en in een slachtofferrol blijven zitten. Ik geloof dan ook niet dat TS bij hem weg gaat. :=

Wat ik overigens heel spijtig zou vinden want oprecht TS, je verdient beter.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:41

Ts je laat je elke keer weer gebruiken. Als je wilt dat het stopt en je niet gelukkig ben moet je nu je boel pakken en gaan.
Dit houd nooit op.

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 17:47

Voor de duidelijkheid, ik probeer ook absoluut niet over te komen als het slachtoffer.
Ik weet heel goed dat een groot deel mijn eigen schuld is.

Dat ik hier weg moet is mij ook duidelijk, maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet vertellen.
Mijn vader zei al "je had vanmiddag toen hij was werken en zijn moeder weg was, je spullen al moeten pakken en hier heen moeten komen. Dan had je een brief achter kunnen laten of een app kunnen sturen".
Maar dat vind ik ook weer zo laf en ergens ook weer niet eerlijk tegenover hem.

Een stalgenootje zei vandaag ook al dat ik anders misschien kon zeggen dat ik een tijdje naar mijn ouders ga om na te denken.
Vind ik wel een goed idee, maakt daarna de stap misschien wel makkelijker.

Hij is nu nog op zijn werk en heb geen idee hoe laat hij thuis komt.
Wat ik nou ga zeggen en of ik überhaupt wat durf te zeggen weet ik nog niet.

Ik ga ieder geval wel alvast mijn spullen bij elkaar zoeken en in mijn deel van de kast gooien zodat als ik het durf vanavond, ik alles dan makkelijk in een tas kan gooien.

Mijn pinpas stop ik ook alvast goed weg!
Dat was een hele goede tip van jullie, daar had ik nog niet eens overna gedacht..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:51

Niet eerlijk tegen over hem? Kom op hoor TS

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:52

Nee.... nu alles al inpakken... niet Als als als

Wil je dat er gebruik van je wordt gemaakt dan vooral blijven. Wil je dat niet dan nu dingen ondernemen en niet straks

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:52

Echt ts wat je doet naar ne vriend is ook echt niet eerlijk.... je houdt die jongen gewoon aan het lijntje.... bah...

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:54

Ik vind het ook niet kunnen om TS dom te noemen en te vergelijken met een mak schaap. Hou je even in zeg en bewaar je fatsoen. We maken allemaal wel eens keuzes die we achteraf niet meer begrijpen.

TS, dat van die 150 euro vind ik wel heel brutaal! Kun je dat niet met zijn pas terug boeken voor je vertrekt? Jij hebt er verdorie ook hard voor gewerkt. Tijd om je leven weer in eigen handen te nemen.

Edit: Overigens zou ik die tassen nu al inpakken en indien mogelijk alvast wat naar je ouders brengen. Zodra het over is is het over en wil je daat niet nog langer rond blijven hangen..
Laatst bijgewerkt door Mavelle op 31-03-17 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:56

Het enige wat niet eerlijk tegenover hem is, is dat je nog steeds niet de knoop hebt doorgehakt. Zijn opmerking van verleden week dat hij zat is om erop te zitten wachten kan ik me heel goed voorstellen. Ga het niet meer sugarcoaten maar trek die stekker eruit. Gaan met die banaan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 17:58

Inpakken en wegwezen hoppa! NU.
Je bent hem niks verschuldigt, hij is niet eerlijk naar jou door nog even hondsbrutaal 150 euro van je te jatten voor zijn schulden.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:15

What goes around comes around. Die gast is helemaal niet eerlijk naar jou. Als ik jou zou zijn zou ik mijn vader bellen om mijn op te komen halen, mijn spullen inpakken, die in de auto van mijn vader leggen. Met pa samen thuis gaan zitten wachten. Vriendlief opbellen dat hij binnen 10 minuten thuis moet zijn. Mits 10 minuten haalbaar is natuurlijk. Indien hij dat niet doet dan een briefje achterlaten met een mededeling Ik ga mijn eigen geld vanaf nu uitgeven en lekker met je vader mee naar huis gaan

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:33

Kom op TS, hoeveel signalen heb je nog nodig... ik zeg rok omhoog en lópen!! Niet eerst "een tijdje nadenken", gewoon gaan. Boek dicht en met een flinke klap ook. Succes en sterkte gewenst :(:)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:36

Mocht je die €150 niet terug kunnen krijgen, voel je dan vooral ook niet bezwaard om de TV of iets anders waardevols zomaar mee te nemen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:37

TS, ga aub bij m weg..
Hij steelt van je en jij "keurt het goed".
Ik had allang m'n spullen gepakt en was weggegaan..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:40

Dit is serieus de advertentie die ik krijg bij dit topic :')

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:41

Ik zou ook niet zoveel waarde hechten aan zijn mening als ik eerlijk mag zijn. T is een stuk vreten.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:52

Rocamor schreef:
What goes around comes around. Die gast is helemaal niet eerlijk naar jou. Als ik jou zou zijn zou ik mijn vader bellen om mijn op te komen halen, mijn spullen inpakken, die in de auto van mijn vader leggen. Met pa samen thuis gaan zitten wachten. Vriendlief opbellen dat hij binnen 10 minuten thuis moet zijn. Mits 10 minuten haalbaar is natuurlijk. Indien hij dat niet doet dan een briefje achterlaten met een mededeling Ik ga mijn eigen geld vanaf nu uitgeven en lekker met je vader mee naar huis gaan

Dit, TS! kan heel goed begrijpen dat het moeilijk voor je is, het is dus niet raar om daar even wat hulp bij te vragen. Vooral nu je zelf ook in ziet dat dit niet meer gaat. En inderdaad weg gaan als het te lang duurt. Dan vindt hij dat maar laf. Schijt aan hebben! Hij heeft immers ook 2 jaar lang schijt aan jou gehad

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 18:53

Rocamor schreef:

Ik sluit me hier ook bij aan!
Neem je vader/moeder mee, zorg dat die een bloedhekel aan hem hebben en je zeker niet terug laten krabbelen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:11

Echt meis, inpakken en wegwezen!!
Je bent hem geen verantwoording schuldig dat je weggaat. Het antwoord waarom je weg bent weet hij zelf wel (hij gaf immers aan stel je voor dat je weggaat en ik geen geld heb, dus hij weet dondersgoed wat er speelt)

Niks zeggen, maar spullen pakken en wegwezen!! Echt!!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:14

Oh lieve ts!
Kom op voor jezelf! Je hebt te goed voor hem!

Pak nu je spullen een ga!!

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 19:17

Granoek schreef:
Rocamor schreef:

Ik sluit me hier ook bij aan!
Neem je vader/moeder mee, zorg dat die een bloedhekel aan hem hebben en je zeker niet terug laten krabbelen.

Eén ding scheelt, daar zal ik niet voor hoeven te zorgen.
Ze hebben al vanaf het begin een hekel aan hem. :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:23

CurlyCoat schreef:
Eén ding scheelt, daar zal ik niet voor hoeven te zorgen.
Ze hebben al vanaf het begin een hekel aan hem. :+

En terecht