Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nikilover schreef:Ach reacties als dat de TS 'dom' is en dergelijke gaan wat mij betreft een beetje ver..![]()
@ TS, Waarom pak je anders niet je spulletjes en ga je in ieder geval het weekend bij je ouders slapen? Dan heb je even rust, kun je goed over de situatie nadenken zonder invloed van je vriend en dan kun je van daaruit de beslissing maken of je ook gelijk blijft of niet en dit dan zondag aan je vriend laten weten. Misschien is het idee van een weekend bij je ouders slapen ook wat minder beangstigend voor je.
Jij moet bij je vriend weg gaan omdat je dat zelf zo voelt, en wilt. Niet omdat het is wat bokt van jou verwacht, al vind ik ook niet dat je je moet laten bestelen, maar je moet echt zelf goed nadenken over wat je wilt en hoe je dat aan gaat pakken.
Als het goed is kun je die 150 euro nog terug boeken, dit zou ik direct doen en ook een nieuwe pincode aanvragen. Mocht hij je pinpas stelen dan kan hij er in ieder geval niks mee, en heeft hij je wederom bewezen jou te zien als een wandelende geldboom, en niet als de vriendin waarvan hij zoveel houdt zoals hij zegt.
Ga lekker naar je ouders het weekend meisje, denk op je gemak na.
Volg je gevoel, vraag jezelf af of je gelukkig bent en of je dit nog wel wilt.

Rocamor schreef:What goes around comes around. Die gast is helemaal niet eerlijk naar jou. Als ik jou zou zijn zou ik mijn vader bellen om mijn op te komen halen, mijn spullen inpakken, die in de auto van mijn vader leggen. Met pa samen thuis gaan zitten wachten. Vriendlief opbellen dat hij binnen 10 minuten thuis moet zijn. Mits 10 minuten haalbaar is natuurlijk. Indien hij dat niet doet dan een briefje achterlaten met een mededeling Ik ga mijn eigen geld vanaf nu uitgeven en lekker met je vader mee naar huis gaan
Rocamor schreef:What goes around comes around. Die gast is helemaal niet eerlijk naar jou. Als ik jou zou zijn zou ik mijn vader bellen om mijn op te komen halen, mijn spullen inpakken, die in de auto van mijn vader leggen. Met pa samen thuis gaan zitten wachten. Vriendlief opbellen dat hij binnen 10 minuten thuis moet zijn. Mits 10 minuten haalbaar is natuurlijk. Indien hij dat niet doet dan een briefje achterlaten met een mededeling Ik ga mijn eigen geld vanaf nu uitgeven en lekker met je vader mee naar huis gaan
Granoek schreef:Rocamor schreef:What goes around comes around. Die gast is helemaal niet eerlijk naar jou. Als ik jou zou zijn zou ik mijn vader bellen om mijn op te komen halen, mijn spullen inpakken, die in de auto van mijn vader leggen. Met pa samen thuis gaan zitten wachten. Vriendlief opbellen dat hij binnen 10 minuten thuis moet zijn. Mits 10 minuten haalbaar is natuurlijk. Indien hij dat niet doet dan een briefje achterlaten met een mededeling Ik ga mijn eigen geld vanaf nu uitgeven en lekker met je vader mee naar huis gaan
Ik sluit me hier ook bij aan!
Neem je vader/moeder mee, zorg dat die een bloedhekel aan hem hebben en je zeker niet terug laten krabbelen.