Ik ben vandaag officieel begonnen met de challenge
Heb vanaf zondag een apart boodschappenbeursje bij me en probeer nu met 25 euro per week uit te komen, voor 2 personen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik vrij veel op voorraad heb. Ik was nu €12,55 kwijt voor een volle fruitmand, avocado, champignons, rijst.. ben alleen het bubbeltjeswater vergeten
Ik heb gisteren de laatste prei uit eigen tuin geoogst, dus dat scheelt alweer.
En nu staat het brooddeeg te rijzen, dus ook lekker goedkoop.
Nu zeg ik niet dat je zo ver moet gaan, maar het kán dus wel (ook al hoor ik heel vaak "maar mijn haar wordt zo snel vet" - dat valt vaak heel erg mee). En als je dan je haar wast, dan heb je vaak veel minder nodig dan je denkt. Ik zie op training mensen hun hele hand vol met shampoo doen terwijl ik alleen het kuiltje van mijn handpalm vul. En ik heb dik haar tot halverwege mijn rug hè
Behalve bij de Jumbo, daar is huismerk vaak niet zo goed.
Voor af en toe moet het wel kunnen. Maar dat mensen bijv. Grand Italia pasta pakken terwijl dat 4x zo duur is als de AH Basic, ja dat snap ik dan weer niet
Het is verdorie meel en water, wat kan dat nou helemaal schelen in kwaliteit...
Dat is denk ik handiger, hoef je niet zo moeilijk te doen. Een receptje is welkom Eedihcro!
, dus alle overtollige ingevroren, wou prima. Brood bakken is eigenlijk niet zo moeilijk. Ik bakte vroeger regelmatig gewoon in de oven. Idd flinke hoeveelheid maken, kun je even vooruit. Nu heb ik een broodbakmachine, gooi je makkelijker zo n mix in.