365 amazing days

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: 365 amazing days

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:06

Ik gebruik zelden tags in mijn berichten :P

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:07

Ik volg de hashtag ook, maar ik krijg (nog?) niet elke nieuwe post te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:07

Dat is wel minder Marjoow, dan werkt mijn idee ook niet :+
Is het geen optie om op z'n minst de tag van dit topic te gebruiken? :P

Zou het misschien bij een tag nog uitmaken of het een privé-account is of niet? Denk dat je misschien alleen publieke posts te zien krijgt?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-18 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:08

Ik volg ook enkel hashtags. Volg enkele mensen die ik ken of mij inspireren :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:10

Nou ik vind het leuk om foto's te delen, maar ik vind het niet zo belangrijk om veel volgers te hebben. Dus als je mij niet wilt volgen; no hard feelings.

Ik meld me aan in dit topic om mezelf te helpen herinneren :P
Ik ga ook zeker niet iedereen volgen :)
Degene die mij volgen, volg ik sowieso terug maar verder alleen hetgeen wat mij interesseert en waar ik inspiratie uit haal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:13

Ik vind het moeilijk, want ik heb eigenlijk niet zoveel met mensen (niet slecht bedoelt, haha :P ) dus ik weet niet goed wat ik met dit account moet. Met de andere is dat makkelijker selecteren. Zelf wil ik ook gewoon puur natuur- en dierenfoto's posten want dat is mijn ding. Dus wil ik eigenlijk ook enkel dat soort accounts ermee volgen :o

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:16

Iemand die weet waarom de foto's bij mij van anderen niet op chronologische volgorde staan?
Eerst krijg ik er een van vandaag te zien, en daarna een van 12 december en dan weer een van vandaag? Het is erg irritant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:24

Dat is toch nooit bij instagram? Instagram bepaalt de volgorde zelf..
En als je pas iemand gaat volgen komen daar een heel aantal foto's van in je feed, ookal zijn die oud(er).

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:27

[***] schreef:
Ik vind het moeilijk, want ik heb eigenlijk niet zoveel met mensen (niet slecht bedoelt, haha :P ) dus ik weet niet goed wat ik met dit account moet. Met de andere is dat makkelijker selecteren. Zelf wil ik ook gewoon puur natuur- en dierenfoto's posten want dat is mijn ding. Dus wil ik eigenlijk ook enkel dat soort accounts ermee volgen :o

Same. Ik denk dus ook dat mijn 365 vol gaat zitten met foto's van paard en poes :P

Ter vergelijking, mijn "best nine of 2017":

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:30

Ik plaats ook doorgaands vooral katten en paard :') of inderdaad natuur. Dat zijn ook mijn voornaamste interesses.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 13:34

Mijn foto's zijn ook vaak paarden hoor. Ik volg in ieder geval de mensen die mij volgen terug. Op dit account volg ik ook enkel mensen die ook deze challenge doen. Op mn priveaccount volg ik die dan weer niet dus hou het zo mooi gescheiden :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:40

Ik plaats veel over dieren, wel weer weinig over paarden.
Aangezien ik met dieren werk ook niet zo gek dat ik dan veel van dieren post.
Ik volg iedereen gewoon terug. Altijd wel nieuwsschierig wat andere zowel in het leven doen en posten.
En heel eerlijk accounts waar bijna alleen over paarden gepost word vind ik eigenlijk niet veel aan. Steeds het zelfde plaatje :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:45

Ik zal enkel over mijn hond plaatsen...maar goed, het is dan ook zijn instagram _O- Ik ga wat later deze maand de actieve accounts bij langs, altijd leuk om te volgen :D

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:45

Hier zal het meerendeel over mijn paarden gaan. Verder heb ik geen bijzonder leven en besteed ik gewoon het meeste tijd aan mijn paarden en school :)

MillyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:48

Bij mij zal het vooral gaan over mijn katten, honden en wat natuur. Verder misschien heel af en toe wat anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:51

Ik ben trouwens op dit moment ook lekker asociaal bezig.. Had er al een aantal van de lijst gevolgd of aanvraag gedaan maar omdat ik nu even wil kijken wat of hoe ontvolg ik weer iedereen. Is dus niet persoonlijk of voor volgers ofzo, kan zijn dat ik je later weer ga volgen :Y) Moet nog even zien wat ik ermee doe..

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:56

Bij mij gaat het over van alles :))
Heb er niet echt een thema in. De ene keer post ik veel van mijn dieren, de andere keer post ik foto's van op citytrip, dan weer van vrienden, dan eten (mmmmm :D ).

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:58

Ik zie wel wat er weer op mijn pad komt dit jaar :D Gisteren vergeten, dus vanmorgen nog een foto van gisteren geplaatst :))

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:47

Ik maak bewust fotos van de 'kleine' dingen waar ik door de dag heen dankbaar voor ben. Ik wil graag bewuster worden van de kleine dingen die er ook toe doen. Gisteren waren dat nieuwjaarsrolletjes, iets wat ik ontzettend lekker vind, maar vandaag ben ik ontzettend dankbaar/blij dat ik weer normaal eten kan. daarom is het nu een foto van mijn lunch zegmaar. Ik moet wel ff goed in de gaten houden dat het niet een 365etenaccount wordt xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:54

Ik krijg het hashtag volgen niet voor elkaar :') heeft iemand een printscreen met hoe dat eruit ziet?

Edit; oh wait, met m'n prive account kan het wel. Dan zal 't wss komen omdat k m'n account heb gekoppeld aan een bedrijfspagina, dan kan 't blijkbaar niet.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:37

Toch jammer dat je soms de mooiste plaatjes ziet als je achter het stuur zit. :') helaas... maar weet wel wat anders voor vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 18:58

Dat ken ik :+ En zit me nu al zorgen te maken hoe ik het morgen moet gaan doen, moet werken en als ik terug ben is het donker..

Had ook het geweldige idee om alles met mijn smartphone te maken maar die heeft dat blijkbaar gehoord want krijg er ineens geen leuke foto meer uit. Zoveel foto's gemaakt maar zowat allemaal onscherp := Gelukkig is er maar 1 nodig, maar toch.. Geen idee of het 365 dagen gaat lukken op die manier. Dag 2 en ik twijfel al _O-

Normaal kan dat met bedrijfsaccount ook Gast3289, heb het toch met mijn paardenaccount..

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:02

#volgen weet ik ook niet precies hoe dat moet, maar heb dr ook nog niet actief naar gezocht

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:12

Werken en donker ken ik. :+
Moet voor vandaag nog iets bedenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 19:19

Ivm dat # volgen moet je gewoon via zoeken die # intypen en als je dan daarop klikt (kom je op de pagina waar populaire en recente berichten met die # staan) zie je bovenaan een knop staan om te volgen. En dan komen berichten met die tag gewoon op je tijdlijn.