Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LadyMadonna schreef:Ik heb deze trui gekocht. Gaat een leren skinny/legging onder en ik hoop dat ik dan weer op hakken kan/mag lopen (knie blessure) zodat ik m'n pumps aan kan.
Alleen: zal ik er wel of geen lange mouwen (zwart) onder doen?
[ [url=m/J71SYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En: wat als ik nog geen pumps mag/kan?
. Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag?HorseTimeXL schreef:Ik heb mijn jurkje binnen gekregen alleen hij was helaas iets te strak en toch net niet. En dan vind ik 50 euro iets te veel dus ga even verder kijken!
eenitraM schreef:HorseTimeXL schreef:Ik heb mijn jurkje binnen gekregen alleen hij was helaas iets te strak en toch net niet. En dan vind ik 50 euro iets te veel dus ga even verder kijken!
Wt grappig. Ik heb hem binnen, kostte mij 30 euro. Ik ben 1,83 en heb maat 38 besteld en ik vind hem eigenlijk wel prima zitten maar kleiner moet ie ook echt niet wezen
Hij zat bij mij wat bij mijn rug los en was heel bang dat als ik maat 38 zou bestellen dat die nog losser zou zitten. 
eenitraM schreef:Haha ja heb hem besteld toen die in de actie was
40 durf ik ook niet aan want ik ben ook bang dat de rug los gaat zitten. Maar ik moet er geen corrigerend hemd onder doen want dan zit ie nog strakker. Dus heb al holdups ingeslagen. Nu alleen nog een goede bh
DewiRox schreef:Ik heb één jurkje en ik denk dat ik die ook maar aantrek met kerst;
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik draag nooit jurkjes, maar in deze voel ik mij eigenlijk wel erg prettig. Ik ben wel nog opzoek naar zo'n model jurk, omdat ik het eigenlijk wel heel leuk vind staan. Mocht iemand nog wat weten? Ik zoek dus een jurk die wat losser valt, maar dan liever eentje die iets minder dik is dan deze.
Quanneh schreef:DewiRox schreef:Ik heb één jurkje en ik denk dat ik die ook maar aantrek met kerst;
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik draag nooit jurkjes, maar in deze voel ik mij eigenlijk wel erg prettig. Ik ben wel nog opzoek naar zo'n model jurk, omdat ik het eigenlijk wel heel leuk vind staan. Mocht iemand nog wat weten? Ik zoek dus een jurk die wat losser valt, maar dan liever eentje die iets minder dik is dan deze.
Waar is deze van?![]()
Of weet iemand waar je zoiets kan vinden? Zoektermen misschien?
_San87_ schreef:LadyMadonna schreef:Ik heb deze trui gekocht. Gaat een leren skinny/legging onder en ik hoop dat ik dan weer op hakken kan/mag lopen (knie blessure) zodat ik m'n pumps aan kan.
Alleen: zal ik er wel of geen lange mouwen (zwart) onder doen?
[ [url=m/J71SYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En: wat als ik nog geen pumps mag/kan?
Mooie trui. Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag?
Zelf zou ik er geen mouwen onder doen, meestal is het binnen vrij warm en het ziet eruit als een warme trui.
Mocht je niet op hakken mogen lopen, misschien een leuke loafer?
?
Nu hopen dat het wel wat is!

Michelle77 schreef:Ik bestel altijd alles in 2 maten... Ik pas in de winkels ook altijd (bijna altijd) 2 maten. Moet dan wel altijd iets terugsturen, maar dat vind ik niet erg. Kan dan op mijn gemak alles passen en bekijken. En het is zo irritant als je dan nét een leuk iets hebt en het past nét niet en je moet dan weer opnieuw bestellen.
Celiien schreef:Iemand nog tips voor leuke niet al te dure sieraden? Weet niet wat ik erop moet doen, vid een statement te druk. Had gister een rose in mn hand die hoog samen kwam met een rechthoekje en kwastje naar beneden, maar heb t toch maar teruggehangen.. wil aan de andere kant namelijk graag zilver.. help o.0