Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 10:47

Ik heb ook snorharen. Die pluk.ik weg met n pincet. Net als de haren op mn kin.

Haren op grote teen worden geepileerd

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:05

Amandavd schreef:
Nee het is niet zo erg dat je vanaf een meter afstand denkt he daar komt snorremans maar als je echt dicht op mij staat zou je het wel kunnen zien. Harsen heb ik mij eens gruwelijk zeer mee gedaan dus ben een beetje een schijtluis geworden.

Gewoon laten epileren met een touwtje schijnt te werken, en anders laten harsen door een prof haha

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:36

Tivoli schreef:
Lijkt me juist hilarisch! :))
'Hey,ben jij niet diegene die haar pulken opeet?' :wave:

:') :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:38

Amandavd schreef:
Het allerergste is nog een snor. Niemand weet dat ik er een heb en die steeds kortknip. Zo lelijk. Schaam mij er soms echt voor. Aan de andere kant denk ik, fiets it.

Een snor bij vrouwen is inderdaad verre van charmant, maar het komt vaak voor. Mijn ex had dat bijvoorbeeld, en dat heeft me toch niet weerhouden om voor haar te gaan. Maar afknippen of scheren zou ik afraden, dan groeit het op een stekelige manier terug. Gewoon epileren is hier de boodschap. Je zal ervan versteld staan hoeveel mooie vrouwen er op aarde rondlopen die dat ook moeten doen.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 11:42

Ik heb voor mijn snor een epileerveer voor een paar euro bij de kruidvat :D Deed de eerste keer enoooorm pijn, maar nu doe ik het om de zoveel dagen en ben ik.. uhm.. Snorvrij :+

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:38

Afbeelding

Het antwoord op al je ongewenste gezichtshaar :D
En nee, dikker en stugger haar dat dan teruggroeit is een fabel. Zoek of Google eventueel op face shaving women, er zijn heel veel mensen die het doen tegenwoordig :). Ik ook, voor de blonde donsjes/peach fuzz.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Judass op 27-10-16 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 12:44

als het toch over haar geheimen gaat ik heb het ook bij de grote teen, maar ook op mijn borsten groeien er een paar verschrikkelijk. die epileer ik , rest scheren.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 16:24

Ja, borsthaar...... _-:(

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:28

Ohh nu jullie het erover hebben.

Ik heb dus ook snorharen. Die wilde ik ontkleuren met van die ontkleuringscreme. Dat ging helemaal mis (geen idee waar dat aan heeft gelegen) en grote plekken op mijn bovenlip waren helemaal verbrand |(

Maar ik kon natuurlijk niet vertellen dat dat was gebeurd terwijl ik mijn snor aan het inkleuren was :+ dus ik heb maar verteld dat ik te hete thee over me heen had gegooid (per ongeluk) :9k :=

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:04

Jullie weten toch wel dat snorharen iets heel anders is dan een snor of haren op je bovenlip hebben? :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-16 18:12

Oh ja, ik heb altijd 1 lange stugge zwarte haar op mijn tepelhof. Soms vergeet ik hem omdat hij eigenlijk niet zo opvalt, maar hij wordt makkelijk een cm of 2-3 lang. :') Het is echt zo'n typische mannenborsthaar. Ik trek hem er inderdaad altijd uit en erger me er verder niet aan. Ik vind het eigenlijk juist hilarisch, die ene dikke borsthaar op mijn borst :+ Even een pincet erbij en hij is weer foetsie :D

*Ik bedenk me dat ik hem maar weer eens moet gaan zoeken. Durf niet te zeggen wanneer ik hem voor het laatst verwijderd heb..*

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:15

Ik heb standaard 2/3 van die heerlijke dikke zwarte haren uit mijn moedervlek op mijn kin. Ook erg fijn...

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:21

Och ja....tepelhaar....heb ik ook ja

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:41

Ik heb drie haren op mijn borst ik ben een beer.

Oke dit kwam gelijk in me op. Ik heb ook tepelhaar, maar geen zwarte gelukkig.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:59

ik heb donkere haartjes op mijn buik rond mijn navel en ook een snor deze hars ik altijd heel koudbloedig weg geen wintervachtjes daar :Y)

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:12

Athelas schreef:
Ik bedenk me er nog eentje, ik scheer altijd mijn grote teen. :Y)
Er groeit een plukje, heel lang en opvallend haar op. Echt alleen daar en het ziet er zo raar uit. Stiekem ben ik gewoon een hobbit...maar ik scheer het er toch maar af. :')

+1 _O-
Oké, geen hele pluk, maar wel een paar zwarte sprieten en die worden hier ook vakkundig weggemaaid. :')

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:37

Een tijdje geleden stond de postbode voor de deur met een pakketje maar dat wist ik niet en hij bonkte heel hard op het raam en belde ook twee keer aan. (Het is btw een oude ongeduldige man) Ik dacht dat het mijn broertje was die weer eens de sleutel was vergeten dus ik raakte geïrriteerd en schreeuwde "Jaaaa, ik kom al!". Die man keek me heel raar aan toen ik de deur open deed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:09

NadjaNadja schreef:
Ik heb standaard 2/3 van die heerlijke dikke zwarte haren uit mijn moedervlek op mijn kin. Ook erg fijn...

Jep, hier ook. Ook bij de overgang van mijn nek in mijn borstkas, tussen mijn borsten en rondom mijn tepels. Ook op mijn grote teen heb ik altijd flinke plukken haar, maar die zijn blond dus 'vergeet' ik nog wel eens te scheren. Ik heb ook een snor, maar ben gestopt met dat ding eraf harsen. Werd er helemaal gek van elke keer en ik liep minstens twee dagen met een rode prikkende bovenlip rond omdat ik slecht reageer op onthaarspulletjes. Wenkbrauwen epileren doe ik ook al een hele tijd niet meer. De enige haren die ik weghaal zijn de haren waar ik me zelf aan erger, dus het gebeurt ook wel eens dat ik een tijd met een wintervachtje op m'n benen rondloop. Ga dat echt niet weghalen als ik er geen zin in heb, en al HELEMAAL niet omdat een man tegen mij zegt dat het mooier is.

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:26

Oh, nog eentje!
Ik heb enorm veel puistjes op mn rug en ik schaam me er enorm voor.. Soms zelfs ook een paar op mn borst..

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:55

Nico_lette schreef:
Oh, nog eentje!
Ik heb enorm veel puistjes op mn rug en ik schaam me er enorm voor.. Soms zelfs ook een paar op mn borst..

Mijn (boven)armen en benen zitten al sinds mijn dertiende onder... Het verdroogt wel een beetje, maar het gaat (blijkbaar) nooit meer weg. Ik vind dat best wel ontmoedigend. Misschien moet je huid een keer drastisch verjongen, maar om je armen en benen nou expres te laten verbranden... dat is toch wel echt een middel dat erger is dan de kwaal.

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:30

musiqolog schreef:
Nico_lette schreef:
Oh, nog eentje!

Mijn (boven)armen en benen zitten al sinds mijn dertiende onder... Het verdroogt wel een beetje, maar het gaat (blijkbaar) nooit meer weg. Ik vind dat best wel ontmoedigend. Misschien moet je huid een keer drastisch verjongen, maar om je armen en benen nou expres te laten verbranden... dat is toch wel echt een middel dat erger is dan de kwaal.

Ik ben 13, dus ik hoop dat het nog over gaat!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:33

Puistjes uitdrukken <3
Mijn ex dwong ik eens in de zoveel tijd te blijven liggen zodat ik de puistjes op zijn rug en schouders kon uitdrukken.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 18:25

EmptyWords schreef:
Puistjes uitdrukken <3
Mijn ex dwong ik eens in de zoveel tijd te blijven liggen zodat ik de puistjes op zijn rug en schouders kon uitdrukken.

Dit! <3

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 18:48

EmptyWords schreef:
Puistjes uitdrukken <3

I found my kind <3

Die epileer tips ga ik eens nakijken!

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:13

Ik lees meer fanfictions dan boeken :')