Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Nee het is niet zo erg dat je vanaf een meter afstand denkt he daar komt snorremans maar als je echt dicht op mij staat zou je het wel kunnen zien. Harsen heb ik mij eens gruwelijk zeer mee gedaan dus ben een beetje een schijtluis geworden.
Amandavd schreef:Het allerergste is nog een snor. Niemand weet dat ik er een heb en die steeds kortknip. Zo lelijk. Schaam mij er soms echt voor. Aan de andere kant denk ik, fiets it.
Athelas schreef:Ik bedenk me er nog eentje, ik scheer altijd mijn grote teen.![]()
Er groeit een plukje, heel lang en opvallend haar op. Echt alleen daar en het ziet er zo raar uit. Stiekem ben ik gewoon een hobbit...maar ik scheer het er toch maar af.
NadjaNadja schreef:Ik heb standaard 2/3 van die heerlijke dikke zwarte haren uit mijn moedervlek op mijn kin. Ook erg fijn...
Nico_lette schreef:Oh, nog eentje!
Ik heb enorm veel puistjes op mn rug en ik schaam me er enorm voor.. Soms zelfs ook een paar op mn borst..
musiqolog schreef:Nico_lette schreef:Oh, nog eentje!
Ik heb enorm veel puistjes op mn rug en ik schaam me er enorm voor.. Soms zelfs ook een paar op mn borst..
Mijn (boven)armen en benen zitten al sinds mijn dertiende onder... Het verdroogt wel een beetje, maar het gaat (blijkbaar) nooit meer weg. Ik vind dat best wel ontmoedigend. Misschien moet je huid een keer drastisch verjongen, maar om je armen en benen nou expres te laten verbranden... dat is toch wel echt een middel dat erger is dan de kwaal.