Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amies100 schreef:Was eigenlijk die vrouw op de hoogte van het feit dat hij een vaste relatie had? Zoja dan had ik niets gezegd waarschijnlijk.....
lieveli schreef:En vergeet niet dat die vriendin ook een beperking heeft en misschien dus niet zo fout of naar is als je denkt in eerste instantie. Niet dat ik advocaat van de duivel wil spelen, maar kom op.
NathalietjeB schreef:nou ja als hij ook bij haar moet oprotten vanwege zijn losse handjes is dat toch zijn probleem, en niet die van beide dames.
ik heb t zojuist toch maar even via een pb door gegeven, met de tip dat ze op moet letten.
wat ze er mee doet is aan haar, maar dan is t in ieder geval uit veiligheid verteld.
assie schreef:NathalietjeB schreef:nou ja als hij ook bij haar moet oprotten vanwege zijn losse handjes is dat toch zijn probleem, en niet die van beide dames.
ik heb t zojuist toch maar even via een pb door gegeven, met de tip dat ze op moet letten.
wat ze er mee doet is aan haar, maar dan is t in ieder geval uit veiligheid verteld.
Via een pb? Het is dus ook een bokker? Dan kan ze hier toch in het topic ook wel lezen wat er allemaal gebeurd is?