Gefascineerd door drugs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 01:41

Nagini schreef:
Uhg Lisa die trip klinkt echt verschrikkelijk. Dat zou ik dus echt nooit willen doen.

Gebruik "gerust" coke of xtc en wiet.. maar dat hallucineer spul moet ik niets van weten.
Al is de harddrugs nu al meer dan een jaar geleden.

Het krom kijken naar wiet vind ik nog altijd belachelijk. Inmiddels is er aardig onderzoek naar gedaan hoe wiet helpt in veel medische klachten en USA heeft de ene na de andere staat die het legaal maakt.
Vind het hetzelfde als alcohol.. als je het maar met mate doet.

Voelt ook een beetje hetzelfde als alcohol voor mij dan tenminste :')

Nagini

Re: Gefascineerd door drugs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 02:33

Wat hallucineren? Weet niet wat voor alcohol jij drinkt. :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 03:18

Nagini schreef:
Wat hallucineren? Weet niet wat voor alcohol jij drinkt. :')

Nee wiet :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 06:46

Oh je bedoelt dat stoned zijn hetzelfde voelt als dronken zijn soms?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 12:32

Nagini schreef:
Oh je bedoelt dat stoned zijn hetzelfde voelt als dronken zijn soms?

Ja. Zo voelt t voor mij.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:15

zijn er hier mensen bekend met ayahuasca?

Ik heb het nu vier keer gedaan. Is een lijst 1 drug officieel maar mag in bepaalde kerkelijke genootschappen gebruikt worden.

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 20:42

danzzz schreef:
zijn er hier mensen bekend met ayahuasca?

Ik heb het nu vier keer gedaan. Is een lijst 1 drug officieel maar mag in bepaalde kerkelijke genootschappen gebruikt worden.

Nog nooit van gehoord! Wat is het en wat doet het?

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:11

Dan ga je al hallucinerend naar je onderbewustzijn. Heel bijzonder

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:20

Hallucinerend of kotsend?

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:31

bruintje123 schreef:
Hallucinerend of kotsend?

beiden en hevig aan de dunne. Ik heb dat altijd na mijn eerste "reis" die ook altijd heel eng is, en echt naar mijn angsten en oud zeer gaat. Dan zit ik altijd een half uurtje helemaal onder invloed te zijn op de plee. Dan ga ik weer liggen en ga naar mijn volgende reis die me echt de meest briljante inzichten geeft in "toestanden" en dat kan in prive zijn maar ook hele wereldse problemen. Vaak krijg ik dan de meest briljante ideeen en oplossingen. Ik heb dan ook altijd een schrijfblok bij me en dan krabbel ik wat op waarvan ik hoop dat als ik nuchter ben het dan nog kan ontcijferen.

Ik doe dit wel onder begeleiding omdat vooral het eerste stuk echt heel eng kan zijn en dan is het fijn als er een begeleider bij je komt zitten en je hand ofzo vast pakt, of je troost als je heel verdrietig bent.

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 22:43

Mmm..... klinkt niet echt als een leuk dingetje om te doen zo Hahahaha

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 00:57

Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Vond het al zo ontzettend naar toen de wereld ineen klapte en ik een min duizelig en misselijk op de grond lag. Moet er niet aan denken dat dat langer duurt en nog erger.

Is dat het voor jou nou waard of ervaar je het heel anders dan "gewoon" kotsen en "bad" gaan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 01:00

Ik denk niet dat je die thee drinkt om lekker te spacen, maar het kan echt heel verhelderend werken met bepaalde inzichten in jezelf.

Het is alleen niks voor mij, ik heb er geen behoefte aan.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 05:23

Klinkt ook niet geschikt voor mij. Ik moet overal van kotsen dus dan zal dat helemaal bal zijn. :')

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:05

lisa_xxx schreef:
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Vond het al zo ontzettend naar toen de wereld ineen klapte en ik een min duizelig en misselijk op de grond lag. Moet er niet aan denken dat dat langer duurt en nog erger.

Is dat het voor jou nou waard of ervaar je het heel anders dan "gewoon" kotsen en "bad" gaan

De allereerste keer heb ik, denk ik drie uur op de wc gezeten met een emmertje tussen mijn knietjes, maar ik liep ineens weer rechtop. Ik droeg niet meer de hele wereld mee op mijn schouders, ja niet alleen tussen de oren maar ook lichamelijk knap je er enorm van op.

Het is ook anders overgeven dan gewoon overgeven, dit is overgeven uit het donkerste deel van je ziel en is echt heel heftig, gaat ook gepaard met veel "geweld" maar het lucht zo enorm op.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:14

Klinkt echt als heel "gezellig".

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:24

bruintje123 schreef:

:')

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:44

bruintje123 schreef:

Het is ook niet bedoeld als gezellig. Er is niks gezelligs aan, het is pas "gezellig" als men na afloop met een kopje soep bij zit te komen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:10

Ja dat is geen party drug maar meer een drug om angsten onder ogen te komen en soms diepgaande problemen uit te vogelen.

Mijn neef heeft het 2 weken geleden voor het eerst gedaan. Vond het heel verhelderend en helpen met de problemen waar hij nu tegen aanloopt.

Dit wordt isd begeleid door een "sjamaan".

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 13:25

Ik vermoed dat die aanhalingstekens rond het woord sjamaan heel goed op hun plaats zijn.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 13:32

is ook zo, niks sjamaans aan :) Maar de mensen waar ik heb bij doe hebben wel een achtergrond in de psychiatrie en zorg. Vind ik wel zo vertrouwd want ondanks dat het nooit mis gaat, zal je altijd zien dat ik de eerste ben waarbij het wel gebeurt en dan ben ik liever in de handen van een (oud) verpleegkundige, dan in de handen van een sjamaan.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 15:37

Nies_ schreef:
Klinkt ook niet geschikt voor mij. Ik moet overal van kotsen dus dan zal dat helemaal bal zijn. :')

Van dat kotsen heb ik ook wel eens last ja.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:35

Ik heb wel een keer 2cb gedaan als tripmiddel en dat is werkelijk waar hilarisch. We zijn toen naar het park gegaan en daar zei mijn vriendin ineens van: "jezus wat zijn hier een hoop hommels!" dus ineens zag ik ook overal hommels. Maar er was niemand om te bevestigen of er nu echt zoveel hommels waren of niet :') Wilde ik iets doen op mn telefoon en ik moest op een geven moment 30 seconden wachten omdat ik de code steeds fout deed (lastig als de knopjes niet stil blijven staan _O- ) maar de tijd gaat zooooooo langzaam dan. Dus voor mijn gevoel was dat al lang afgelopen maar eigenlijk waren er pas 15 seconden voorbij :=

Na een tijdje begonnen dan de echt visuals waarbij je overal patronen ziet, alles van kleur verandert en alles begint te ademen. Je kunt dan gewoon ergens gaan liggen met je ogen dicht en dan is je wereld alleen het patroon wat je op dat moment ziet zeg maar. Heel lastig om te beschrijven, je moet het echt gewoon eens meemaken. Alles is ook super grappig want je weet dat wat je zegt echt heel debiel is, maar zo zie je het wel en het is ook lastig om je in te denken dat mensen die je eventueel tegen komt niet alles zien ademen en van kleur veranderen _O-

Ook de meest simpele taakjes zijn ineens super moeilijk omdat je gewoon de oplossing niet kunt bedenken. Wij ging bijvoorbeeld eten koken: nog nooit heb ik zoveel plezier beleef aan eten koken :') :') We hadden ook nog noedels ofzo, dus dat is extra leuk met die visuals. Ik had bijvoorbeeld de hele tijd het idee dat mn vriendin echt met dr neus boven de pan hing terwijl ze gewoon op dezelfde afstand zat als normaal. Wanneer er dan eindelijk eten op mn vork zat had ik steeds het gevoel dat dat eten NOOIT die gigantische afstand naar mn mond zou kunnen overbruggen en ik was ook steeds verbaasd wanneer het wel lukte. Daarna met het opruimen lag er wat eten op de tafel wat we natuurlijk wel moesten opruimen want we wisten niet of onze huisgenoten nog thuis zouden komen maar we hadden allebei géén idee HOE we dat in godsnaam moesten opruimen _O- Tot ik na een tijdje nadenken ineens zei: IK GA EEN DOEKJE PAKKEN :)*

Je doet dingen echt op de automatische piloot. Je lijf weet bijvoorbeeld hoe het moet lopen maar op dat moment heb jij niet het idee dat je weet hoe dat moet en dat het maar gewoon gebeurd. Ik kan het echt niet beter omschrijven.

Als je het wil doen zou ik er wel altijd een tripsitter bij hebben omdat je echt totaal vergeet dat er ook andere mensen in de wereld zijn

Dat spul wat net beschreven wordt lijkt me echt waardeloos. Is dat niet ook dat spul wat ze in spuiten en slikken geprobeerd hebben? Waar dat Gwen (?) toen ook helemaal van over de zeik raakte?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 18:58

Jep, dat hadden ze ook een keer bij spuiten & slikken gedaan inderdaad, maar toen gebeurde er volgens mij niet zo heel veel spannends. Ik zou het op zich wel een keer willen doen, volgens mij kan het een hele bijzondere ervaring zijn als je je er voor open stelt. Maar ik ben een bange poeperd dus geen idee of het überhaupt iets voor mij kan zijn :+

Kijken jullie ook drugslab? Vind het zelf wel lachen. Mijn absolute favoriet is het filmpje over de dmt. Wat een gave ervaring lijkt me dat!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:05

Ik heb ook een keer 2cb geprobeerd maar ik vond er echt niks aan. We waren met een enorme groep op het strand en iedereen vond het fantastisch maar ik verveelde me dood :+ Vrijwel geen visuals, was alleen een beetje lacherig maar meer niet. M'n mooiste reis was op truffels en MDMA, dat was echt fantastisch :))