Haha Jolandeee, zal die leuk vinden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amado7 schreef:Je kan ook als hij volgende week niet geantwoord heeft een linkje van dit topic sturen

Scum schreef:amado7 schreef:Je kan ook als hij volgende week niet geantwoord heeft een linkje van dit topic sturen
Dat zijn wel veel bladzijdes om te lezen voor hem. Ik zou er meteen een samenvatting bij doe:
"Er zitten meer dan 400 personen op een antwoord van jou te wachten"
Of nee, doe dat toch maar niet
Ik vind het heel slim dat je het nu gewoon laat bezinken en er niks mee doet.
Petpa schreef:Scum schreef:
Dat zijn wel veel bladzijdes om te lezen voor hem. Ik zou er meteen een samenvatting bij doe:
"Er zitten meer dan 400 personen op een antwoord van jou te wachten"
Of nee, doe dat toch maar niet
Ik vind het heel slim dat je het nu gewoon laat bezinken en er niks mee doet.
Of we sturen hem allemaal een vriendschapsverzoek via Facebook.
Ruim 400 uitnodigingen moet hem wakker schudden

Die weet niet wat hem overkomt.Eilish schreef:Senna21, wat zegt de beroepscode daar dan precies over? En kan hij dan ook niet een afwijzing sturen?
het staat dus waarschijnlijk heel onduidelijk erin of niet, want ik ben zelf fysio en heb het nog nooit ergens gelezen, maar anderen zeggen van wel
en dan is het voor jou als fysio ook niet duidelijk, raar hoor. Heb weleens dingen gelezen, maar die waren nogal vaag. Nergens iets over na de behandeling of de afkoelperiode (dat ik gezien heb dan).
) behandelt...
Maar dan zal de afkoelingsperiode bij een fysiotherapeut nog minder dan 6 maanden zijn toch? Stom dat het zo onduidelijk is.
Dan doen we gewoon een vervolg! Haha nee, dan moet ik mij door die fysio ook laten doorverwijzen. Of weer wachten tot de laatste behandeling
Eilish schreef:Haha jaMaar dan zal de afkoelingsperiode bij een fysiotherapeut nog minder dan 6 maanden zijn toch? Stom dat het zo onduidelijk is.
Esmee_98 schreef:Eilish schreef:Ja wie weet EsmeeDan doen we gewoon een vervolg! Haha nee, dan moet ik mij door die fysio ook laten doorverwijzen. Of weer wachten tot de laatste behandeling
Dan wordt het nog een lange zit!

Extra motivatie enz.