Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Courses schreef:Ik heb net contact gehad met DUO en het STIP (vanuit mijn eigen school). Je stufi en OV hangt af van de datum dat je uitgeschreven wordt. In mijn geval is dat 31 augustus (je schrijft je gewoon niet voor het nieuwe schooljaar in) wat betekent dat ik uiterlijk 5 september m'n OV moet stop zetten en uiterlijk 31 augustus m'n stufi moet stopzetten (let wel op, dit gaat per maand, niet per dag!) Stufi moet je wel zelf stop zetten
Wat betreft het wel of niet hebben van je OV zou ik even over bellen. In principe lijkt me dat je 'm dan niet hoeft op te zeggen maar zeker weten weet ik dat niet.

en hoe..... Laat ik het zo zeggen, korte nacht gehad

Had ik aan het begin van het jaar niet durven dromen. Heb mezelf zooooveel meer ontwikkeld tijdens dit jaar! Alle medewerkers vallen het ook enorm op, hoe grote groei het is geweest. Is een complexe stage, dus ben erg tevreden!

en bij een ander hoor ik het voor a.s. vrijdag, als ik op gesprek mag komen. Zo benieuwd!! Hier had ik niet op gerekend

Moet nog een paar dingetjes veranderen in mijn stageverslag. Voornamelijk spelfoutjes en sommige dingen staan niet helemaal op de goeie plek. Dat is een kwestie van verhuizen dus. En mijn casus voor de diagnostiek nog verbeteren. Dan zit het erop! Volgende week nog twee dagen stage en dan vakantieeee!!!