Leuk wat er allemaal voorbij komt! Goede lucht vandaag, niet strak wit en niet saai blauw haha. Ik zal mijne ook even van insta plukken.
dju zie nu op de laptop dat mijn telefoon geen schone lens had. Agjha scheelt dat het geen hoogstandjes hoeven te zijn. Zie wel al gave foto's voorbij komen.!
Nee fotografische hoogstandjes worden die van mij ook niet hahaha, ik sleep mijn DSLR heel zelden met me mee en mijn telefoon heeft niet echt een goede camera. Maar het gaat om het idee.
Ik denk niet dat ik een betere dan vanochtendvroeg geschoten krijg, dus dit wordt mijn foto van vandaag
Paisano schreef:Dag 1: the skyWelkom in het paradijs! [ [url=m/z002BW.jpg]Afbeelding[/url] ]Waaaauw! Ruilen? Jij naar nl.. ik na....... *droomt verder*Haha, idd! Bijna iedereen heeft een grijze foto
Paisano schreef:Dag 1: the skyWelkom in het paradijs! [ [url=m/z002BW.jpg]Afbeelding[/url] ]Waar is dat? Lijkt op een plek in Aruba
Santigo_ schreef:Hier is eindelijk de zon om het hoekje komen kijken[ [url=m/PgRE9w.jpg]Afbeelding[/url] ]Blauwe lucht in Nederland? Nee, dat is onmogelijk.. Vast gephotoshopt