Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ik vind het wel lekker om een man te hebben die alles al uitgevogeld heeft, bespaart mij weer een enorme hoop stress
ach dan valt alles mee toch daarmee vergeleken.
Gucci_ schreef:Ik denk niet dat dat met leeftijd te maken heeft. Die waren gescheiden. Maar ik ken net zo goed jonge mannen van rond de 30 die al een relatie hebben en gewoon vreemdgaan. Maar juist degenen die wel respect hadden en mij wilden om mijn karakter/persoonlijkheid vond ik dan weer niet leuk genoeg. Of ik val gewoon op foute mannen
alexonline schreef:Gucci_ schreef:Ik denk niet dat dat met leeftijd te maken heeft. Die waren gescheiden. Maar ik ken net zo goed jonge mannen van rond de 30 die al een relatie hebben en gewoon vreemdgaan. Maar juist degenen die wel respect hadden en mij wilden om mijn karakter/persoonlijkheid vond ik dan weer niet leuk genoeg. Of ik val gewoon op foute mannen
Hahaha, daar hebben meer dames last van, foute mannen hebben een bijzondere aantrekkingskracht.
Al met al: het gaat om de klik, het wederzijds vertrouwen en respect. We kunnen enorm lachen samen en vullen elkaar aan. Allebei best een boel meegemaakt, maar bij elkaar steun en rust kunnen vinden.
Thanks 
Jildau schreef:No offense maar het valt mij wel op dat iedereen altijd vindt dat ze veel volwassener zijn dan anderen op die leeftijd.
Ik niet overigens, ik ben 25 maar gedraag me er zelden naar..
Jildau schreef:No offense maar het valt mij wel op dat iedereen altijd vindt dat ze veel volwassener zijn dan anderen op die leeftijd.
Ik niet overigens, ik ben 25 maar gedraag me er zelden naar..
maar bijna niemand wás ook echt volwassener. 
Jildau schreef:No offense maar het valt mij wel op dat iedereen altijd vindt dat ze veel volwassener zijn dan anderen op die leeftijd
(en ouders trouwens ook)

Door een oudere vriend ben ik namelijk wel met een aantal dingen bezig waar ik niet mee bezig zou zijn met een vriend van mijn leeftijd. Sommige zijn daar "nog niet klaar voor" op "jongere" leeftijd, en andere wel (waaronder ik). En daar ga je ook naar handelen.

Giolli schreef:Vooral tiener/puber meisjes zeggen dat vaak. Is een erg geliefde uitspraak hoor... "ik voel me ouder dan ik ben"
Het ergste is nog, als je die leeftijd hebt dénk je dat ook echt.
Anoniem schreef:En nee, ik ben geen pubermeisje van 15 die dit roept
zo zie je maar weer, andere waarden.