Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JenW schreef:Ik heb zondag 2 mensen gehad die reageerde. Na allebei een bericht te hebben gestuurd niks meer gehoord.. ik wacht nog tot vrijdag en dan vind ik het wel best.
NiNa_14 schreef:Hmm ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden ben benieuwd wat jullie ervan zeggen.
Ik heb een Opel Corsa te koop staan op verschillende sites en zojuist wordt er door op gereageerd door iemand via autotrack.
Het is een Belgische man die in Afrika woont en deze wil de auto gaan gebruiken om op en neer te rijden want dat is makkelijker dan de huidige transport manieren(??)
De mailtjes die hij stuurt zijn in het Engels.
Ik heb er een slecht gevoel bij, iemand ooit van iets soortgelijks gehoord?
Kayleigh327 schreef:Ik moet echt ff vertellen wat voor verkoper ik nu weer op marktplaats ben tegengekomen.
Probeer al een tijdje (Lees: een maand..) in contact te komen met een verkopen van pony's genaamd CB in middelharnis (ken deze persoon niet), maar krijg maar geen reactie terug.
Afgelopen dagen berichten gestuurd omdat ik oprecht wel geïnteresseerd was in hun pony's maar kreeg niks terug. Vandaag bellen voor een afspraak, maar ze wilden geen afspraak maken....
Reden: Ik ben geen kind, en ze willen de pony's alleen maar aan kinderen verkopen....
Ben echt kwaad!!!! Eindelijk leuke pony's tegengekomen, willen ze geen zaken doen.... Als ik nou groot en zwaar was oke dan snap ik het, maar ik ben maar 1.56.
Echt, doe nooit zaken met CB op marktplaats, nog nooit zo'n ongeïnteresseerd en vervelend telefoontje gehad.
Ik weet niet wie er daar de verkoop doet, maar echt vreemde mensen. Welke handelaar loopt er nou mensen vrijwillig mis die een leuke pony zoeken? Rare mensen daar!
Donna89 schreef:Eindelijk de tijd en zin gevonden om alle babykleding op mp te zetten.
Ben benieuwd!
Had de 2 dozen eerst aan mijn collega mee gedaan die zwanger is van een tweeling. Ze wou toch niets over nemen. Prima, even goede vrienden.
Helaas mis ik toch een heleboel shirt en truien.... zooo jammer
Donna89 schreef:Eindelijk de tijd en zin gevonden om alle babykleding op mp te zetten.
Ben benieuwd!
Had de 2 dozen eerst aan mijn collega mee gedaan die zwanger is van een tweeling. Ze wou toch niets over nemen. Prima, even goede vrienden.
luxje schreef:Donna89 schreef:Eindelijk de tijd en zin gevonden om alle babykleding op mp te zetten.
Ben benieuwd!
Die collega had ik toch wel even goed verteld dat dát niet de bedoeling is...
eclair98 schreef:Ik heb toch een goede overeenkomst getroffen en de boeken binnen!
[ [url=m/EeJa1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd!
Cowboy55 schreef:Sammie schreef:Neeeeeeeeeee niet intrappen!!
Melden bij Mp en blokkeren die gang..!
Melden dat voor de auto cash betaald moet worden en je hoort er nooit meer van......