Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CerastesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:16

Skessa_ schreef:
Gisteren na de Bridgewater nog even Peppermint MM aangezet! Die was na 2 uur ook nog niet gepoold.
Vlammetjes waren ook weer mini, dus ik dacht dan haal ik er idd ook maar even wat was uit.
Vloog dat watje natuurlijk in de fik := _O-
Ik ben toch zo'n kneus :=

Sorry maar ik lig echt dubbel..hihi ik zie het al voor me _O-

CerastesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:19

Skyex schreef:
[ [url=m/2vBym9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow dat is echt super snel. Nadat ik bij SM had besteld donderdag had ik er meteen nog maar een bestelling uit gegooid richting Duitsland. Een kaars en dayligt van Kringle bij American Heritage! En ze stonden gewoon net al voor de deur. Ohhh ik ben blij en hij ruikt zoooo lekker!

Was wel grappig want zat te wachten op een pakketje van Zooplus en toen kwam de bezorger met dit pakketje. Mee komt er een post.nl bus aan met nog een pakket. Echt zo erg hier in de straat. Dit is echt zo een huisvrouwen pakjes bestel straat met mensen die allemaal redelijk wat te besteden hebben. Soms staan ze hier in de straat zowat in de file om te bezorgen... ach ja... laten we het er op houden dat we dit alleen maar doen om de economie draaiend te houden. :D

Oh lachen zeg!
Ik schaam me soms dood...hier in het dorp zijn er maar weinig mensen die zoveel bestellen als wij...echt wel een paar keer per week ofzo.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:26

Cerastes schreef:
Skyex schreef:

Wow dat is echt super snel. Nadat ik bij SM had besteld donderdag had ik er meteen nog maar een bestelling uit gegooid richting Duitsland. Een kaars en dayligt van Kringle bij American Heritage! En ze stonden gewoon net al voor de deur. Ohhh ik ben blij en hij ruikt zoooo lekker!

Was wel grappig want zat te wachten op een pakketje van Zooplus en toen kwam de bezorger met dit pakketje. Mee komt er een post.nl bus aan met nog een pakket. Echt zo erg hier in de straat. Dit is echt zo een huisvrouwen pakjes bestel straat met mensen die allemaal redelijk wat te besteden hebben. Soms staan ze hier in de straat zowat in de file om te bezorgen... ach ja... laten we het er op houden dat we dit alleen maar doen om de economie draaiend te houden. :D

Oh lachen zeg!
Ik schaam me soms dood...hier in het dorp zijn er maar weinig mensen die zoveel bestellen als wij...echt wel een paar keer per week ofzo.

Kan ik me wel voorstellen idd. Hier ben ik gelukkig niet de enige ;) Wat moeten die bezorgen wel niet denken vraag ik me wel eens af ;)

ontherun

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:28

Klinkt gewoon bijna alsof de eerste vergeten is en nu 'spontaan' met de andere ineens opgedoken is Yv _O-

Wij bestellen ook wel veel, maar ik zie ook vaak bezorgers in de hal met pakketjes die niet voor ons zijn. Dus we zijn niet de enige hier :=

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:52

Wat ontzettend vreemd Yv!
Wel fijn dat je nu in ieder geval een complete bestelling hebt ;)

Skessa :') Gelukkig alleen het watje in de fik!

Wij bestellen ook redelijk wat online, zeker in vergelijking met de rest van de buurt hier. Misschien dat het scheelt dat het veel oudere mensen zijn. Die gaan volgens mij toch nog wat vaker naar de winkel.

Hier staat in de woonkamer Ritz van CC op, aparte geur maar vind hem wel lekker.
Had in de keuken Warm baked bread van VC aan gezet, bah wat vies! en nu komt ie ook de woonkamer nog in, snel weer uit dus!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:57

Ik heb een buurvrouw die erger is _O- _O-

Fijn dat je bestelling er is Yv!

Ik haal wax uit een kaars met een spuitje, werkt echt goed, ook verplaats ik zo wel eens wax van de ene naar de andere brander, alleen wel oppassen dat je geen lucht in de wax blaast _O- dan kan je schrobben -:(-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:57

Autumn Rain <3

Zó vreemd Yv _O-
Skessa kneusss :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:02

Ik doe het zelf met een lepeltje.
Gooi ik het een doosje en laat het hard worden.

Heb nu een doosje Marshmallow Fireside, gaat gewoon een keer op de brander :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:12

Ik had gewoon serieus niet bedacht ff die kaars uit te blazen. hoe dom kun je zijn _O-
Ik snel dat watje uitblazen. Vloog die gewoon weer terug aan, dus blaasblaas en was die uit _O-
En stinken!! Pfoe!!!! _O- _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:15

Wat fijn Yv_ Dat je nu in ieder geval weer een complete bestelling hebt. Komt goed uit dat je er toch al heen zou gaan met pasen, dat je het nu op die manier kan oplossen. Wel heel vreemd hoe dat allemaal gelopen is zeg. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig, die 2 pakketten die vandaag opdoken, waren die identiek? En dus allebei correct?

Ik heb mijn bestelling van de 1000poot binnen en hij klopt HELEMAAL. Niks verkeerd, niks mist, niks teveel (behalve het bedoelde blokje kado) helemaal goed *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Zo dat mag ook wel eens gezegd worden :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:18

Nou vind het niet meer als normaal hoor dat het gewoon in 1 x goed gaat, maar dat kan aan mij liggen :=

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:50

Mijn bestelling met vc kaasen van de duizendpoot is binnen. Is alleen de jar van christmas on the beach kapot. Echt super balen. Van een andere kaars lag de dop eraf, maar kaars is verder nog heel. Heb der maar wel even gemaild.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:54

Oh dat is balen zeg!! Niet goed verpakt?

Hoe is dat eigenlijk geregeld met kaarsen? Bij nagellak krijg je 9 vd 10 x gewoon je geld terug of er word een nieuw flesje gestuurd.... Kaarsen gaat om iets meer geld, dus ben benieuwd :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:55

Balen zeg... Kapotte jar -O-

Sm is hier ook verzonden!! Dus zal deze week wel komen :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:13

Skessa_ schreef:
Oh dat is balen zeg!! Niet goed verpakt?

Hoe is dat eigenlijk geregeld met kaarsen? Bij nagellak krijg je 9 vd 10 x gewoon je geld terug of er word een nieuw flesje gestuurd.... Kaarsen gaat om iets meer geld, dus ben benieuwd :=

Mijn VC jar was ook kapot gegaan. Die mag ik met Pasen omruilen voor een nieuwe, hele :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:16

Ohw dat is netjes !!

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:33

Hier in dit topic worden in ieder geval heel wat pakketjes besteld. Zou wat zijn als wij met zijn allen in één straat zouden.

Ik ben heel erg blij met mijn Autumn Rain kaars! Dit is echt een perfecte geur. En de kaars doet het ook echt super. Hij is denk ik iets smaller dan een grote YC kaars en hij heeft 2 lonten. Hij poolt dan ook perfect.

Zo even een rondje met de hond en ik denk dat ik hem gewoon aan laat staan. Wat doen jullie als jullie een kaars aan hebben staan? Ik sluit altijd wel de katten even op voordat ze om wat voor reden dan ook de kaars omver lopen.

CerastesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:37

Hier ook mn bestelling binnen van de duizendpoot!
Helemaal goed ook, geen fouten ofzo. ;)

Afbeelding

Skyex: mooie kaars hoor van Kringle!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:38

Ik brand alleen 's avonds kaarsen, omdat ik overdag de kaars te vaak alleen zou laten, ook altijd met katten in dezelfde ruimte, wij hebben 1 1/2 jaar terug kortsluiting gehad met aardige rookontwikkeling, ik hoop nooit brand mee te maken, dus uit voorzorg, gaat hier alles uit.

Normaal gesproken zou je zeggen, er kan weinig gebeuren, maar ik wil het nooit op mijn geweten hebben dat er toch iets mis gaat en ik er niet ben.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:44

Als ik voor 10-15 minuutjes weg ben durf ik ze wel aan te laten. Als ik ga douchen laat ik ze ook gewoon aan. Maar bij veel langer zou ik ze toch uitblazen.

Lekker Creatas!

En fijn dat de Kringle kaars het zo goed doet! *\o/*

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:46

Op zich waren ze wel redelijk goed verpakt. Weet alleen niet wat de post ermee doet. Was er al bang voor. Uit de doos kwamen al rinkelend glas geluiden :(

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:48

Krijg net mail dat ik een nieuwe van der krijg. Super service van der.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 17:48

_sylvia_ schreef:
Ik brand alleen 's avonds kaarsen, omdat ik overdag de kaars te vaak alleen zou laten, ook altijd met katten in dezelfde ruimte, wij hebben 1 1/2 jaar terug kortsluiting gehad met aardige rookontwikkeling, ik hoop nooit brand mee te maken, dus uit voorzorg, gaat hier alles uit.

Normaal gesproken zou je zeggen, er kan weinig gebeuren, maar ik wil het nooit op mijn geweten hebben dat er toch iets mis gaat en ik er niet ben.

Nou dat.
Een kaars aan laten terwijl ik weg ben gebeurd niet.
Tenzij mijn vriend gewoon in de kamer zit, naar de wc gaan ofzo doe ik natuurlijk gewoon, maar echt weg nee nooit.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 18:23

Cerastes schreef:
Skyex schreef:

Oh lachen zeg!

Haha herkenbaar, hier ook... Echter is alleen wel het meeste voor paardlief geloof ik! :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 18:25

Haha leuk, bij mij valt het reuze mee, maar mijn moeder die is pas erg!
Die gaat helemaal niet graag meer naar de stad (>14 euro dagje parkeren) dus die is van het online schoppen :j maar echt van alles, kleding tot rollen gaas voor de omheining en ga maar door