Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Smurflin

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:23

Ik vind het juist wel fijn dat 'zachte'. Al val ik meer op stoere mannen, dus daar zit wel een mismatch :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:30

Iiiieee facetimen neee doe ik ook nog niet hoor haha, vriendin van mij sprak wel eens af met date op skype, ging ze eerst een uur in de make up en alle lampen op de juiste manier dimmen whaha.

Ik heb al m'n matches gedelete :wave: of ze zeiden niks, of niks normaals dus doeiiii

Nog 1 nachtje slapen Queelens, spannneennd!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:32

Ze bestaan *\o/*

Mannen die niet meteen nu af willen spreken *bed in willen krijgen*

En hij is nog leuk ook :):)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 12:35

Halleluja! Een zeldzaamheid op tinder _/-\o_

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:02

Haha die vriendin van jou Aronenloutje

Ik vind Vlaams echt sexy en stiekem wel een beetje grappig.
Ben benieuwd morgen mijn vorige tinderdate sprak ik al wel een tijdje en 'kende' ik daardoor wel redelijk enzo. Deze is na een oaar dagen gesproken te hebben. Heb m nu op FB en bij sommige fotos denk ik ja prima en bij sommige denk ik hmm nee ik pass :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:22

Queelens schreef:
Haha die vriendin van jou Aronenloutje

Ik vind Vlaams echt sexy en stiekem wel een beetje grappig.
Ben benieuwd morgen mijn vorige tinderdate sprak ik al wel een tijdje en 'kende' ik daardoor wel redelijk enzo. Deze is na een oaar dagen gesproken te hebben. Heb m nu op FB en bij sommige fotos denk ik ja prima en bij sommige denk ik hmm nee ik pass :')

Hahahha oh wat ernstig ja die foto's tis maar hoe de belichting is he :') ach joh ik kan zelf ook iets minder appetijtelijk op een foto staan maar die staan mooi niet op fb of tinder whehe

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 13:43

mijn zwager in wording woont al lang in België dus ik sta niet meer zo raar te kijken van de vreemde woorden. En dan daarbij, heb ik hier op bokt ook al veel voorbij zien komen :+

Date gisteren was erg gezellig. Hij had pasta voor me gekookt en zijn daarna naar de film point break geweest. Niks gebeurd verder. Tis toch geen relatiemateriaal ben ik bang……. erg leuk en lief jong maar that's it.
Vind het wel erg moeilijk om hem dat van de week te gaan vertellen, hij vind mij volgens mij wel leuk :Y)

En dan daarbij, hij is zn tas vergeten >;) (waar de boodschappen in zaten).

Wel nog gezellig aan het praten met een andere jongen op tinder.
Ben alleen bang dat ik niet klaar ben voor iets nieuws :') wat anderen hier ook zeggen. Ik vind mijn vrijheid wel erg lekker en kan nu zelf bepalen hoe en wat ik doe….

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 14:35

Jahoor match met een leuke boy, 16302 km verderop -O-
Australiër die in december 2016 ( :') ) Naar nederland komt

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:33

Zou ook niet tegen Vlaams kunnen. Ben zo gewend aan die harde g :')
Nice Tamara, al op date geweest? Hoe is het gegaan?
Hmm facebook foto's... Ik heb zelf ook niet charmante foto's op Facebook en dan ook wel een pittige hier en daar :+ Vrienden die je met je lamme kop in een foto raggen, zo leuk haha.

MissBambi stille hint _O- Als je hem terug wilt brengen, of hij komt hem ophalen dan is zo dankbaar dat ie je alle hoeken van de kamer laat zien :x

Aight geduld is een schone zaak zullen we dan maar zeggen..? Ergens op de reserve lijst pleuren en als je in December nog vrijgezel bent heb je een date *\o/*

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:23

Kelly nog niet op date geweest maar gaat wel gebeuren. Klikt gewoon enorm goed op de app. Word echt blij van een berichtje.

Marieke spannend morgen :) hoop dat t een leuke date wordt

Tsjah facetime is niks voor mij... vind selfies al vreselijk

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:40

Mag ik mij hier ook melden :D

Ik ben na een relatie van 2,5 jaar via whatsapp gedumpt op tweede kerstdag (2 weken geleden dus). Uit frustratie heb ik tinder aangemaakt en ik lig echt in een deuk om sommige reacties en foto's.

Nu wel 1 hele leuke jongen leren kennen, maar hij schijnt bekend te staan als de prutsmuts van zn dorp... wat nu? hahahaha. Mn vriendinnen zeggen: 'De beste manier om over iemand heen te komen is door onder een ander te gaan liggen' }:0

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:45

yeentll schreef:
Mag ik mij hier ook melden :D

Ik ben na een relatie van 2,5 jaar via whatsapp gedumpt op tweede kerstdag (2 weken geleden dus). Uit frustratie heb ik tinder aangemaakt en ik lig echt in een deuk om sommige reacties en foto's.

Nu wel 1 hele leuke jongen leren kennen, maar hij schijnt bekend te staan als de prutsmuts van zn dorp... wat nu? hahahaha. Mn vriendinnen zeggen: 'De beste manier om over iemand heen te komen is door onder een ander te gaan liggen' }:0

Wijze vriendinnen _/-\o_ Het helpt echt (meestal)...
Maar zonder regenjas komt ie niet binnen natuurlijk :Y)

En natuurlijk mag je je hier melden, gezellig nog meer verhalen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:47

Als dat is waar je naar op zoek bent, waarom niet. Onbewust doe ik het ook na een break-up :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:52

Haha bij mij zou dat echt niet helpen :')

Leuk al die tinder dates! Ben benieuwd hoe het verloopt <<)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:55

Ik heb m afgelopen weekend al gezien bij een vriendin van mij thuis en toen bleef hij ontzettend netjes, haha. Ik app nu ook met m en ben m continue aan het zieken dat het zo'n h.oer is. Maar hij zegt dat hij dat vroeger was en nu echt niet meer, dat hij het echt heel gezellig met me vindt omdat ik zo nuchter ben. Maar ik zie dat alleen maar als 'get in your pants-talk'. Nu wilt hij morgenavond afspreken om zich te bewijzen :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:00

Haha Yeentll, dat schiet wel op zo 2 weken na je break up :p heb ik zoveel jaar geleden ook gedaan, werkt prima hoor zo'n rebound +:)+ gewoon beetje lol hebben en wie weet spreekt hij de waarheid haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:04

Gewoon doen waar je zin in hebt Yeentll! Maar inderdaad wel met regenjasje en oppassen voor eventuele gevoelens :))

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:04

Ja, maar ik was zoooo woedend op mn ex. Denk dat dat ook een heule grote rol speelt. Ik heb verdomme 4 maanden zitten wachten tot hij 22 december terug kwam uit China en 24 december maakt hij het via een whatsappje uit omdat zn gevoel weg is en daarna blokkeert hij me gelijk en laat zn moeder mn spullen brengen. Dan ben je echt een flapdrol! Maar nu wantrouw ik wel gelijk elke kerel die een beetje moeite doet :') En deze tinderdate is wel echt fiets lekker met een heeeel goed lijf en hersenen.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:08

Gewoon voor gaan! misschien word het wel een hele leuke date:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:09

Jaaaa dan kan ik me voorstellen dat je met wraakgevoelens rond loopt. Maar ja, of jij nou wel of niet met iemand 'iets' doet, daar heb je hem hoe dan ook niet mee. Gewoon voor jezelf doen. Of niet :D

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:11

Nee doe het ook niet om hem terug te pakken, maar een verzetje is wel weer eens lekker :9 Vooral met zo'n heerlijk lijf, ik zal eerst even een foto van zn kinderarmpje vragen :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:19

Nou Yentl lekkere break up zo via de app.. :+
En idd lekker doen wat goed voelt voor jou. Ik had zelf ook de volgende ochtend al Tinder aangemaakt. Na een paar weken een eerste date, kan gewoon.. :Y)

Word nu toch wel een beetje benieuwd naar morgen hoor. Heb echt nog heel slecht een idee wat ik van hem kan verwachten. Of ik ren dus gillend weg omdat het niks is of het is heel leuk, alles kan _O-
Laatst bijgewerkt door Queelens op 07-01-16 18:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:19

Ik kan me ook echt officieel melden.

Inmiddels al een eventjes over en weer aan het praten met een tindermatch en nu dus 18 januari maar een date gepland. Hij lijkt zo over whatsapp echt onwijs leuk, dus ben zeer benieuwd haha. Helaas duurt het nog even, dus heb nog even de tijd om zenuwachtig te worden :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:29

Ik wil mijne ook weer zien! Waarschijnlijk maandag pas.. |( |( _O-

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:38

Alle hoeken van de kamer laten zien?? :oo hoho.. Dat moet ik niet hebben :')

Bedoel je het zo als zodat ik denk dat je het bedoeld?? Naaah dat gaat hij niet doen :+ durft me net een knuffel te geven :=
Doe mij maar iets à la Mr. Grey maar dan zonder de attributen en wat gematigder _O-

Nou idd, mooie l*l zo lang wachten en het op die manier beëindigen -O-

Ben ook nog met een andere gast aan t praten, nou héé die heeft me een lekker lijf :9