Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:41

Dat staat voor bath and body works die hebben heerlijke producten kan ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:42

Bath&BodyWorks ;)

Ik heb laatst weer 2 3-wick kaarsen binnen gekregen: Black Cherry Merlot en Nantucket Sails.
Als het goed is krijg ik vandaag nog een pakketje met Marshmallow Fireside en wat mini kaarsen, vooral veel pompoengeuren die ik eerst wil ruiken voor ik eventueel een 3-wick koop :')

Ik ben juist gek op haardvuurgeuren, vooral in combinatie met marshmallow <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:44

Ahh, had ik kunnen bedenken :).

Ja, dat dacht ik ook! Vuurtje buiten of binnen in de haard vind ik altijd súperlekker. Maar die firedingeses ruiken daar echt voor geen meter naar, allemaal veel te zoet. Nouja, gelukkig maar dat er zo ontzettend veel keuze is :).

Black Cherry Merlot klinkt heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:46

Is ook echt super lekker!
Heb hem alleen nog niet gebrand, wil eerst mijn al gebrande jars opbranden en dan de nieuwe in ons nieuwe huis branden.
Maar ik betwijfel of dat gaat lukken :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:47

Volgens mij als ik zo die foto's zag mag je daar wel een maand voor vrij nemen _O-
Ach, is weer iets anders dan nagellak :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 14:51

Yv_ schreef:
Echt Anc? Ik dacht dat ik Apple & Pine Needle te pakken had (ook groen :') ) dus dook er vol in met mijn neus.. Bah, bah, bah. Ik vond 'm zó stinken en ook vreselijk sterk! Was helemaal teleurgesteld, totdat ik op de verpakking keek. Snel maar naar een andere groene gezocht _O-.

Candy Cane Lane is hier tot nu toe echt favoriet :j, samen met Crunchy Leaves van GC. Heb nu Firewoods op staan, maar die vind ik ook niet lekker. Volgens mij heb ik gewoon een heel ander idee bij haardvuur-geur, dus ik denk dat ik in het vervolg die geuren maar oversla, is al de tweede die me tegenvalt in die geurencategorie.

Zit er in Candy Cane Lane eigenlijk ook vanille?

Wat is B&bw, Waxmelts?

Ik had ze los in een lade liggen van een kastje, maar net idd bij de Xenos geslaagd voor een kaarsendoos. Was alleen even vergeten dat die cupjes nog komen en gok dat dat niet gaat passen. Nouja, zien we dan wel.

Oh, best raar! Ligt er net nog een pakketje op de mat.. Van de Duizendpoot. Geen reactie terug op mijn mail, maar wel de 2 yc tarts erin. Vreemd! Maar ach, opgelost :).

Dan moet je zeker Bonfire proberen van Bridgewater Candle Company.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:58

Heb van beide wel genoeg op het moment Yv, maar er komt alleen maar meer bij...
:')

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:09

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:15

oliebol oliebol oliebol oliebol oliebol oliebol oliebol... Iemand enig idee hoe ik opgedroogde wax van de vloer af krijg? En niet een paar druppies, maar een halve tart die vloeibaar was?

Had plankje in de gang, denk zet daar mn nieuwe brander neer die ik net gehaald heb, heb ik ook in de gang weer een lekker geurtje. Alles goed en wel, 5 min later hoor ik keihard BOEM. Ik kijken, ligt dat plankje op de grond. En je raadt al hoe de muur, verwarming eronder en vloer eruit ziet |o |( .
Op de muur zaten gelukkig alleen een paar van die lange strepen, die heb ik er met een nagelmesje afgeschraapt, evenals de wax op en om de brander, het plankje en de verwarming. Maarrr... Dat geeft wel krasjes, dus durf mn vloer en mn plinten niet op deze manier te doen...

oliebol oliebol, man, waarom 8)7 |o . Ik heb dus een nadeel van de tarts gevonden :').

En het "leuke" is nog: Candy Cane Lane overal, witte muur :=.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:18

Keukenpapier en strijkijzer. Werkt erg goed!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:18

Wat voor vloer heb je?

Ik heb dat geregeld natuurlijk ;)
Ik laat het opdrogen dat is beter dan met water er overheen gaan dan wordt het alleen maar meer en erger. Dus op laten drogen en dan doe ik met de stofzuiger mond het beetje schrapen en zuigen tegelijk op harde stand, we hebben wel een stofzuiger met een behoorlijke zuigkracht. En daarna nog even met een vochtige doek of dweil en weg is het.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:22

idd keukenpapier en strijkijzer. Dit werkt echt top. Zo krijg ik het ook uit kleding etc.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:22

Laminaat... Droog is het ondertussen, maar als ik het ga stofzuigen, denk ik dat ik alleen het grootste gedeelte weg krijg en dat er dan zo'n doorzichtig waslaagje overblijft..

Keukenpapier op de vloer leggen en daar met de strijkbout overheen? Verbrand het papier dan niet?
Kan ik zo wel ff gaan proberen.

Oh men, wat baal ik. Ben af en toe echt zo'n kluns :=

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:28

Inderdaad, keukenpapier erop en strijkbout erop. De was smelt dan en wordt opgezogen door het papier. Het kan even duren voor de was goed vloeibaar wordt. Beetje geduld is nodig. Papier verbrandt niet zomaar. :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:32

Nou yv, je bent in elk geval niet zo klunzig als mijn vriend, die heeft vannacht bij het uitblazen van de kaarsjes zo een hele waxmelt over de grond verspreid in kleine stukjes. -O-

Moet nog de moed verzamelen om te beginnen aan het opruimen. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:33

Als de was eenmaal goed droog is, kun je het vaak van een gladde vloer ook wel afkrijgen met een paletmes.
Anders inderdaad strijkbout er op.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:38

Ik dacht dat ik lomp was omdat ik een keer bij het uitblazen van het kaarsje de gesmolten wax zo van de brander af blies, maar dit gaat toch een stapje verder :=
Heb helaas geen tips voor je, maar de bovengenoemde zijn het proberen waard denk ik.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 15:43

Nee ik heb relief in het laminaat. Ga straks even de strijkbout proberen, nog even moed verzamelen.

Thanks voor de berichten, kan er nu in elk geval om lachen. En heeeeel fijn om te weten dat ik niet de enige ben _O- _O-

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:23

Mijn pakketjes zijn binnen!

Afbeelding

Alwiene, dank je wel! Ik ga ze gewoon proberen, zo uit het zakje vind ik de geuren heel sterk. En ik denk wel dat ik snap waarom je iets chemisch rook. Bij elk geurtje ruik ik iets hetzelfde als bij de rest.

Ook de bestelling bij PureSoap is binnen. Ik had een verrassingspakket gedaan, zelf nog wat geurtjes uitgezocht en omdat ik een bepaald bedrag had, heb ik er als cadeautje nog meer melts bij gedaan. In totaal 32 stuks dus! Ik kan voorlopig vooruit, al vind ik ze niet allemaal even lekker. Maar wie weet hoe ze zijn als ik ze brand :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:30

:wow: wow!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:39

Zo dan, dat zijn er zat! Die cupjes waar je twee kleuren ziet, is dat speciaal? Mixgeuren oid? Of zijn ze allemaal zo? Ik wacht nog op verzendbevestiging bij ze :).

Ik heb net nog maar een bestelling bij de Duizendpoot gedaan, moest en zou CCL weer hebben. Heb er gelijk maar 5 besteld (plus nog 2 extra voor mn ouders) :=, kan ik in elk geval vooruit. En voor het geval er weer wat tegen een muur gaat he :P.
Wilde jouw tip nog meebestellen Lisitano, maar hij stond er helaas niet (meer?) tussen..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:44

@Paardennamen, fijn dat ze goed aangekomen zijn! Ik denk dat je precies snapt wat ik bedoel, diezelfde geur die aan elk blokje zit inderdaad :j

Ben zoooooo jaloers dat jouw PureSoap bestelling al binnen is :=

Oooh Yv_ dat is echt balen zeg, hoop dat je het nog allemaal goed eraf krijgt zonder schade.

Ben bij de Action geweest voor zo'n waxinelichtdoosje, hadden ze na lang zoeken er nog maar 1tje liggen. Eigenlijk wilde ik er een stuks of 4 a 5 ook voor mijn geurwaxinelichtjes, maar goed misschien komt dat dan later nog wel.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-15 16:50

Yv_ :') Ik heb ook al flink lopen knoeien met wax en ik krab het eraf.
Ik heb zo'n Boeddha brander en die flikkerde ook van een plankje af. Vriend heeft wel 10 minuten op de grond gelegen van het lachen omdat die beste Boeddha allemaal witte druip over haar gezicht had lopen. Zo leuk, mijn vriendje.

Mooie bestelling zo, Paardennamen!

Ik kon me ook niet inhouden, ik heb bij De Duizendpoot besteld.
- Kringle Coconut Wood
- Kringle Ginger Snow Angel
- Kringle Holiday Cookies
- Kringle Rosemary
- Kringle Snow Capped Fraser
- Kringle Storm Front
- Kringle White Pumpkin
- Goose Creek Crunchy Leaves
- Goose Creek Whipped Pumpkin Latte
- Goose Creek Apple Bourbon
- Goose Creek Cinnamon Spice
- Goose Creek Snicker Doodles
- Country Candle Rum Baba
- Yankee Candle Amber Moon
- Yankee Candle Fireside Treats
- Yankee Candle Vanilla Bourbon
- Yankee Candle Spiced Orange
- Yankee Candle Golden Sands jar

Oké er zitten ook cadeautjes tussen :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:51

zo te horen mag mijn vriend blij zijn met mij

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:57

De rest is een enkele kleur, de oranje met creme is Pumpkin & Vanilla (een mooie voor zaterdag :P ) en de paarse met geel is Lavener * Chamomille :)

Ik hoop alleen dat de melts geen kleurstoffen afgeven, de Cinnamon Spice van GC is behoorlijk donkerrood :=