Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met iemand naar bed gaan waarvan je van te voren weet dat je er geen relatie mee wil

Ja
730 (59%)
Nee
503 (40%)

Totaal aantal stemmen: 1233

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 08:04

Houd 1 ding goed in jullie achterhoofd. Ik wil niet in het algemeen meegenomen worden onder de noemer "bijna alle Bokkers", maar doe ook niet aan "1-2tjes".
Ik heb mijn eigen gedachten en mening en naar mijn idee heel duidelijke manier van communiceren.

Ik ben HC nog niet heel vaak tegengekomen dus oordeel ook niet over de manier van zijn communicatie, maar voorlopig vind ik die van iedereen hier in dit topic heel duidelijk!
Ik merk alleen, dat de manier van lezen en reageren gevoed wordt door ervaringen uit het verleden en het "kennen" van onderlinge partijen en dat vind ik jammer, want dat maakt zaken onduidelijk,die eigenlijk heel duidelijk beschreven worden.
Bijvoorbeeld het verhaal van de persoon, die ONS heeft als haar kinderen niet thuis zijn en de reden waarom.

Callisto04

Re: Met iemand naar bed gaan die geen relatiemateriaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:46

Dit is een forum, je wordt toch met zo'n dingen geconfronteerd, misverstanden, ... Ik zou me er vooral niet druk in maken of er niet te veel over nadenken.
Soms lees ik aandachtig, soms iets minder, maar dan zal ik dat ook toegeven zoals in het geval met die ONS situatie.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:03

Callisto04 schreef:
Dit is een forum, je wordt toch met zo'n dingen geconfronteerd, misverstanden, ... Ik zou me er vooral niet druk in maken of er niet te veel over nadenken.
Soms lees ik aandachtig, soms iets minder, maar dan zal ik dat ook toegeven zoals in het geval met die ONS situatie.

Wees gerust. Ik zal me om Bokt nooit druk maken.
Maar zeg wel wat ik vind en hoe ik erover denk. Vooral als mensen mij denken verkeerd te moeten begrijpen.

Maar dat geldt in het dagelijks leven net zo goed.
Je maakt er niet altijd vrienden mee, maar mensen weten wel exact wat ze aan je hebben.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:10

Blue_Eyes schreef:
Huertecilla schreef:
Dat hier op Bokt wat niet goed begrepen wordt door sommigen wordt gezien als een fout van de schrijver; die heeft het dan niet duidelijk genoeg geschreven.

Regelmatig echter lezen lezers wat ze wíllen lezen.
Daar schiet alle duidelijkheid bij tekort.

Sorry HC, zie dit vooral niet als een persoonlijke aanval, maar het moet me toch even van het hart.
Topic op topic spreken mensen jou aan op je schrijfstijl en vinden die wollig en onduidelijk. Jij blijft volhouden dat het allemaal de fout is van de lezer, die kunnen namelijk niet lezen. Als taalkundige wil ik dan toch graag even zeggen dat mijn professionele mening is dat het uiteindelijk toch meer aan de schrijver ligt. Niet alleen is je schrijfstijl wollig en onduidelijk, hij staat ook bol van de taalfouten. Je wilt graag dure woorden gebruiken, maar slaat daarmee vaak de plank volledig mis. Allemaal prima, dat kan ik me voorstellen van 'een oude gek op een berg in Spanje' (jouw eigen woorden!), maar doe dan niet alsof het allemaal aan de ander ligt en pas gewoon je eigen schrijfsels aan naar een leesbaar niveau.
Het soort arrogante sneren zoals hierboven geciteerd stuit me dan acuut vreselijk tegen de borst.

En dan heeft het in dit (en in ieder ander) geval geen barst te maken met of ik het nou wel of niet met je eens ben - al schreef je altijd exact wat ik wilde horen, dan nog. Het maakt me namelijk niet uit wat jij ergens van vindt, zo lang als ik me er niet aan hoef te houden. Maar dat je anderen verwijt dat ze niet kunnen lezen, terwijl je in feite zelf nauwelijks leesbaar schrijft, dat vind ik niet fair.

En dan nu weer on topic.

+:)+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:19

Krijgen jullie geen last van mannen die heel vervelend gaan stalken als ze afgewezen worden???????

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:25

Ik had hier nooit last van, maar was dan ook heel duidelijk dat het een ONS/fwb betrof. Heb sowieso nooit een stalker gehad.

En nu wordt ik al 10 jaar door mijn lieverd gestalkt,dus heb ik er helemaal geen last van. Hahahah

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 11:37

anjali schreef:
Krijgen jullie geen last van mannen die heel vervelend gaan stalken als ze afgewezen worden???????

Nee nooit last van gehad.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 12:49

Tendance schreef:
Wees gerust. Ik zal me om Bokt nooit druk maken.
Maar zeg wel wat ik vind en hoe ik erover denk. Vooral als mensen mij denken verkeerd te moeten begrijpen.

Maar dat geldt in het dagelijks leven net zo goed.
Je maakt er niet altijd vrienden mee, maar mensen weten wel exact wat ze aan je hebben.

Het is bovendien een heel effectieve en efficiente selectie op die welke JIJ potentieel in jouw vriendenkring zou WILLEN hebben.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:43

Dat is waar.
Al zijn mijn beste vrienden juist diegenen waarmee ik op het eerste gezicht/kennismaking absoluut niets had.
Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 13:55

anjali schreef:

Ik ben wel eens in bed beland met iemand die me na afloop heeeeel veel berichtjes gestuurd heeft (varierend van korte/boze dingen naar hele essays waarin hij nog net niet vroeg of ik met hem wou trouwen). Imo werkt negeren het beste.. Is misschien heel banketstaaf maar dan weet hij wel waar hij aan toe is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 14:10

anjali schreef:

Oh jawel. Op een gegeven moment heb ik aan hem gevraagd of hij een blok beton voor zijn hoofd had of een compleet appartementencomplex. Daarna was het eindelijk over.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 14:43

anjali schreef:

Nee tot op heden geen last van gehad. Maar ben ook altijd heel duidelijk over mijn bedoelingen. Scheelt enorm, communiceren is vooral met fwb "relaties" de key.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 19:26

Dee_Es schreef:
Voor de "nee" stemmers, willen jullie ook persé dat er al een relatie (verkering) is voordat je seks hebt? Of is het genoeg om te weten/voelen dat het een potentiële partner is?

:j als ik de "vlinders" mis werkt een relatie niet voor mij maar voel ik ook geen aandrang tot sex hebben.

Sex met n potentiele partner en daarna n relatie heb k nooit meegemaakt.

Wel eerst daten, "verkering" vragen en als t na m tijdje nog goed voelt en de aantrekkingskracht is goed aanwezig.. Dan pas sex.

Heb nu fantastische sex met mijn lief (vind ik dan) maar als t minder lekker was geweest had ik net zo dol op m geweest.

(Heb hiervoor 1,5 jr droog gestaan zonder "jeuk"... Beviel me prima)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:41

S_en_Z schreef:
(Heb hiervoor 1,5 jr droog gestaan zonder "jeuk"... Beviel me prima)

Ik heb dit ook wel...ik lees hier wel eens dat sommigen het blijkbaar hebben dat ze echt niet zo lang zonder seks kunnen. Ik herken dit totaal niet. Terwijl ik zeker geen laag libido heb. Kan gerust iedere dag voor mij. Maar als ik om een of andere reden voor zeer lange tijd niets kan doen, dan heb ik hier totaal geen gemis in. Al periodes gehad van langer dan een half jaar, toen ik vrijgezel was zelfs meer dan 2 jaar...nooit van tegen de muren opgelopen :+ .

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 20:54

Kwanyin schreef:
Maar als ik om een of andere reden voor zeer lange tijd niets kan doen, dan heb ik hier totaal geen gemis in. Al periodes gehad van langer dan een half jaar, toen ik vrijgezel was zelfs meer dan 2 jaar...nooit van tegen de muren opgelopen :+ .

Lees ik goed dat je in een sexclusief monogame relatie meer dan een half jaar geen sex hebt? Dit dan geschreven als meervoud; periodeS?

Ik kan me voorstellen dat naar bed gaan met iemand die geen relatiemateriaal is, dan niet hoog op de perioriteitenlijst staat.

Ik heb geen sex nódig, maar het is gewoon *\%/* én een wondermiddel voor zowat alles, dus waarom zou ik niet??

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 21:43

Tja zulke dingen doen in een relatie is natuurlijk hartstikke fijn. Maar dan moet je wel het geluk hebben een relatie te hebben. Als single heb je (ik iig) ook wel eens zin om niet alleen te slapen, even een knuffel te krijgen, etc. Een goede vriend/scharrel kan ook dan gewoon heel fijn zijn en ook iemand die je vertrouwt. Zodat je toch af en toe wat intimiteit hebt. Het hoeft niet meteen een ons te zijn.