its_daantjee schreef:Laura MC, terugroepen heeft geen zin inderdaad, doe ik daarom ook naar niet. ik sta eigenlijk nooit meer in de keuken omdat ze weten sat dat niet mijn ding is, dus gelukkig ben ik bijna nooit aan het klooien met gerechten. echter roept hij wel eens dat we inderdaad plaatjes nodig hebben "want anders kunnen we het niet" nou, ik zou maar wat graag plaatjes hebben hoor.. maargoed, ze hebben door dat voor en nagerechten niks voor mij is, dus zetten ze mij mooi in de afwas. vind ik helemaal prima want ik heb geen stress meer voor die gerechten haha. dankjewel voor je tips! ik ben inderdaad van de week met mijn collega samen (die een groot deel van de gerechten wel weet) alle gerechten langs gegaan. ze heeft alles opgeschreven voor me. maargoed zoals ik al zei heb ik niks meer met de gerechten te maken.. dus ik vind het wel fijner zo haha.
Dat is ook wel prima voor je inderdaad, maar lijkt het je niet leuk toch nog wat meer bij te leren? Je horizon te verbreden? Al klinkt dit niet echt als een goed leerbedrijf.. Vergeet niet dat je nu al aan je CV aan het werken bent, als je nu de kans krijgt om dit onder de knie te krijgen zou ik het zeker doen
maar je hebt wel gelijk. en als de kok niet zo snel geirriteerd werd had ik het ook zeker willen leren.
Mijn begeleider heeft bij de Librije gewerkt en doet daarnaast trainingen etc, is een echt horecamens, vindt het altijd zo mooi om die verhalen aan te horen over hoe dat allemaal in elkaar zit enzo en ben dus wel een beetje enthousiast geworden. Oke, om een lang verhaal kort te maken, heb ik ook maar ergens gesolliciteerd waar ze mensen voor in de bediening zoeken.. Dus ben benieuwd.
die had ik echt niet aan zien komen!
)