daisssx schreef:Hackie schreef:Dat hoor ik zo vaak: 'wie?' Wij moeten vrienden worden![]()
En Kit Harington
Confession: kit harington is inderdaad geweldig!
Couldn't agree more
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb een zwak voor Simba en Nemo gok ik. Snollygoster schreef:Als ik niet weet wat aan te trekken haal ik soms een kledingstuk uit de vuile was, indien er geen vlekken opzitten, en spuit ik er een gigantische hoeveelheid deo en parfum op
Of als ik soms te lui ben om de strijkplank uit te halen om bijvoorbeeld een shirtje te strijken dat ik meteen wil aandoen ga ik er wel eens overheen met mijn stijltang..

Als het niet zichtbaar en ruikbaar vies is tenminste. Paardrijbroeken draag ik ook drie of vier keer. Die dingen worden toch binnen 2 minuten vies en ik kom er verder nergens behalve bij de paarden, so what
. BH begin ik maar niet over
. Meestal draag ik eentje 3-4 keer en laat hem dan zo lang op de badkamer rondslingeren dat ie miraculeus terug in mijn lade belandt. SportBH's was ik wel na 2-3 keer te hebben gedragen, in die dingen zweet je ook vaker. EskeGirl schreef:Spijkerbroeken heb ik gerust 1-1,5 week aan (vaak halve dag, thuis meestal joggingsbroek). Als ze niet ruiken. BH begin ik maar niet over
Helemaal als ik alleen maar op de bank heb gezeten met die broek aan, dan is hij in mijn ogen ongebruikt en schoon
BH's was ik ook niet zo vaak, heb er maar twee die lekker zitten en als ik die dingen was komen ze er eigenlijk nooit levend uit. Of in ieder geval, ze zitten nooit zo lekker als ze gezeten hebben.
, paar dagen erna slobbert het al wat
Anders had ik ze inderdaad wel wat vaker gewassen.
*Tijd voor een paar nieuwe bhs*
, lang geleden reed ik op mijn fiets de winkelstraat door en opeens liep er een kind precies voor mijn wiel. Heb hem vliegles gegeven , belande in de waterplas die hij wou ontlopen. Ben als 12 a 13 jarige doorgefietst wist even niet wat ik daar mee moest.. Cayenne schreef:Als we het toch over seks hebben..
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord
Maar de keren dat ik ze nog tegen kwam was het wel vrij awkward