tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:27

WildThing schreef:
Jane_ ik enk dat die uitspraak voor een aantal onder ons belangrijk en van toepassing is...

ook onder meer ik want ik zit in ner dezelfde situatie als ShauniRaquel

En ik ga nu heel hard zijn, maar die van jou had ik allang de deur gewezen. Wat laat jij met je sollen meid..

Als jij een vriendin van mij was geweest had ik je een klap in je gezicht gegeven en je heel hard op aarde teruggeroepen.. :')

WildThing

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:36

Ik denk dat ik die klap heel hard nodig heb en verdien ook dat ik me zo laat behandelen ...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:38

WildThing schreef:
Ik denk dat ik die klap heel hard nodig heb en verdien ook dat ik me zo laat behandelen ...

Heb je vriendinnen? Of iemand die je hierin kan steunen?

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:54

een aantal maar denk dat die men gezaag wel beu zijn... :(
dus probeer het nu voor mezelf wat uit te vissen ...
en mijn vrienden zeggen ook smijt dat buiten ...
wat hebben we nu? een sms relatie ...
meer niet ...

het vervelende is dat hij me aan het lijntje houdt..
ik maak het niet uit want ik wil je niet zien en moet nadenken want ik zit er zelf door...
en me ook dagelijks blijft smsen en ik in die val blijf trappen..
iedereen vraagt waarom hak je de knoop niet door na wat hij allemaal gedaan heeft..

ik ben verliefd geworden op de persoon die hij was ( een lieve luisterende jongen open minded.. maar die is er niet meer...) bij mijn ex was het vooral fysiek bij hem minder... en dat maakte het zo anders ...

en ik doe me miss sterk voor maar de mensen die me kennen zien dat ik gebroken ben , al voor de tweede keer door hem ... en dat het levensvuur een beetje weg is..
ook al was ik in de relatie niet op men gemak en was wantrouwen langs mijn kant de laatste tijd allesoverheersend.. al dan niet door hem in de hand gewerkt..
Laatst bijgewerkt door WildThing op 19-06-15 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 16:56

WildThing schreef:
een aantal maar denk dat die men gezaag wel beu zijn... :(
dus probeer het nu voor mezelf wat uit te vissen ...
en mijn vrienden zeggen ook smijt dat buiten ...
wat hebben we nu? een sms relatie ...
meer niet ...

het vervelende is dat hij me aan het lijntje houdt..
ik maak het niet uit want ik wil je niet zien en moet nadenken want ik zit er zelf door...
en me ook dagelijks blijft smsen en ik in die val blijf trappen..
iedereen vraagt waarom hak je de knoop niet door na wat hij allemaal gedaan heeft..

ik ben verliefd geworden op de persoon die hij was ( een lieve luisterende jongen open minded.. maar die is er niet meer...) bij mijn ex was het vooral fysiek bij hem minder... en dat maakte het zo anders ...

Ja, maar dan moet je inderdaad voor jezelf kiezen en vragen of ze je daarin willen steunen.

Maak jij het dan uit.. wat let je? Blokkeer zn nummer, verwijder hem..

Hij is niet meer degene die hij was... Kom op.. zeg hem even flink de waarheid.
Dat ie de *** kan krijgen en het maar uitzoekt met zn moeilijke gedrag. Dikke doei

Ga jij eerst ervoor zorgen dat je hem kwijt bent en ga dan lekker aan jezelf werken.. Ga genieten en dingen doen omdat jij het wil.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:04

Hij stuurde net nog ... ik heb de foto's van londen door gekregen van ons en jij hebt er ook nog he ...

op die momenten denk ik .. waarom wil je wel de foto's maar mij niet? ik moet ze maar doorsturen via wetransfer

wat let je?

dan ben ik hem kwijt .. ( wat nu eigenlijk ook wel al zo is , alleen is het nog niet officieel en wss wacht ik gwn tot hij het uitmaakt of zegt wil je afspreken , en dan spring ik weer like I always did..)

de angst om alleen te zijn terug?

ik eg het idd net zelf, hij is niet meer de persoon wie hij was .. ik hoop dat die terugkomt maar dat zal wel ijdele hoop zijn en dan weet ik niet of ik dit ook nog kan vergeven..

heb al vaak gedacht weg ermee.. dan zal ik me miss effe rot voelen maar nadien wel beter...
alle onzekerheid weg , geen twijfels meer over wat zou hij aan het doen zijn, en met wie... of hij wel eerlijk is... ja srry doordat er zoveel gbeurd is ben ik echt mega achterdochtig geworden ...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:08

WildThing schreef:
Hij stuurde net nog ... ik heb de foto's van londen door gekregen van ons en jij hebt er ook nog he ...

op die momenten denk ik .. waarom wil je wel de foto's maar mij niet? ik moet ze maar doorsturen via wetransfer

wat let je?

dan ben ik hem kwijt .. ( wat nu eigenlijk ook wel al zo is , alleen is het nog niet officieel en wss wacht ik gwn tot hij het uitmaakt of zegt wil je afspreken , en dan spring ik weer like I always did..)

de angst om alleen te zijn terug?

ik eg het idd net zelf, hij is niet meer de persoon wie hij was .. ik hoop dat die terugkomt maar dat zal wel ijdele hoop zijn en dan weet ik niet of ik dit ook nog kan vergeven..

heb al vaak gedacht weg ermee.. dan zal ik me miss effe rot voelen maar nadien wel beter...
alle onzekerheid weg , geen twijfels meer over wat zou hij aan het doen zijn, en met wie... of hij wel eerlijk is... ja srry doordat er zoveel gbeurd is ben ik echt mega achterdochtig geworden ...

Dan negeer je hem.. dat doet ie toch ook bij jou? of je zegt je krijgt niks meer van me want ik ben klaar met jou.. dagggg

Meid echt.. kap er mee..

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 17:19

vinden jullie echt dat hij een mega asshole is en ik keihard met me laat sollen?
srry heb echt bevestiging nodig
ik weet dat niet alles zijn fout is maar hij heeft wel veel in de hand gewerkt en heb het zo eerlijk proberen neer te pennen als alles gegaan is.. vooral dat dit al voor de tweede keer gebeurd is...
en hij er nu absoluut niet voor me is ...

donderdag voelde ik me echt een hond , hup in je kot en kom straks maar terug..
en nu een speeltje dat je roept als je zin hebt en dan weer wegstuurt, want heb hem nog geen 1 keer gezien sinds men oma gestorven is en hij zei toch dat hij me graag wou zien maar hij heeft op laatste seconde weer afgezegd omdat hij klanten had op zen werk .. maar zen wagen nemen en naar mij komen thuis daar heeft hij de ballen niet voor.. altijd is hij moe en ziek...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:39

Shauniraquel schreef:
Nou ik heb mijn gesprek gehad gisteren, en het was echt heel anders dan ik had verwacht...
Er zit dus nog een kans in dat het goed kan komen over een tijdje. Goed gepraat, gezellig, gelachen, was echt weer heel erg leuk. Gewoon ons oude zelf, waar we verliefd op werden bij elkaar...

We hebben wel weer gekust en het was moeilijk me niet te laten veroveren, maar het is gelukt haha. Maargoed nu even dubbel en weet ik niet wat ik moet.. Hij weet het niet en ik ook niet... :S

Wauw .. hallo .. koekkoek? Niet laten veroveren? 'We hebben wel weer gekust', naaah.
Die jongen heeft je helemaal in een handdoekje gewikkeld en als ie met z'n vingers knipt dan ben je er!

Laat hem maar eens voelen wat het is zonder jou. Hij heeft het uitgemaakt, hij heeft de keus gemaakt om zonder jou verder te laten gaan. Laat hem maar op de blaren zitten die hij heeft gemaakt.

Er komt niets goed, hij wilde van je af. Waarom wilde hij van je af? Omdat ie er klaar mee was.
Als hij echt van je hield dan had hij sterk geweest en ondanks zn 'in de knoop zitten' achter zich gelaten en niet het enige mooie in zijn leven weggeduwd.

Doe me een lol zeg ......

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:27

WildThing schreef:
vinden jullie echt dat hij een mega asshole is en ik keihard met me laat sollen?
srry heb echt bevestiging nodig
ik weet dat niet alles zijn fout is maar hij heeft wel veel in de hand gewerkt en heb het zo eerlijk proberen neer te pennen als alles gegaan is.. vooral dat dit al voor de tweede keer gebeurd is...
en hij er nu absoluut niet voor me is ...

donderdag voelde ik me echt een hond , hup in je kot en kom straks maar terug..
en nu een speeltje dat je roept als je zin hebt en dan weer wegstuurt, want heb hem nog geen 1 keer gezien sinds men oma gestorven is en hij zei toch dat hij me graag wou zien maar hij heeft op laatste seconde weer afgezegd omdat hij klanten had op zen werk .. maar zen wagen nemen en naar mij komen thuis daar heeft hij de ballen niet voor.. altijd is hij moe en ziek...

Weet je.... Ik zit in een soort gelijke situatie. En ja hij is een klootzak en ja je laat met je sollen en ja je moet er mee stoppen.
Maar helaas weet ik ook dat het niet zo zwart wit is ;) Want ook ik ben bereid om keihard te vechten, ook al weet ik dat dat niet nodig zou moeten zijn en dat hij het helemaal niet verdient.. mja... Hoofd / hart in oorlog.

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 21:18

Hij smste me of ik niet wou komen dag zeggen na men werk bij zen thuis... Sms ik of hij slaapt en Rij ik ff om langs zen thuis... Bel ik hem op... Geen reactie... Ligt hij wss weer in slaap zal hij morge wel smsen dar hij om
20u30 al sliep... En das al de zoveelste keer... Mister burn out, het kan niet gekker en ik word steeds gekker...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:03

Je bent 28. Een volwassen vrouw. Zoek hulp, dit is echt ongezond.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:08

Ik denk idd dat je ook hulp moet zoeken.. Het klinkt wel heel erg ver.
Je moet hem loslaten. Blokkeren die hap, geen smsjes appjes of whatever krijgen van hem. Uit je leven bannen.

Jij gaat er aan onderdoor, hij lacht maar wat. Meid kom op voor jezelf. Zet jezelf eens op 1!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:11

Kom even doelloos in het topic reageren weer maar lieveli wat heb je een geweldig leuke woonplaats! :D ;) Verder ga ik hier niet echt in op de verhalen van anderen aangezien ik ook een geweldig voorbeeld ben zo af en toe -_-

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 03:53

lieveli schreef:
Je bent 28. Een volwassen vrouw. Zoek hulp, dit is echt ongezond.

_/-\o_

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 04:39

Nou ik ben absoluut niet te beroerd om toe te geven dat ik wekelijks een uurtje met iemand ga praten... Sinds de eerste break up... Dus die hulp is er best wel... Het is gwn die stap zetten dat maar niet lukt om hem te bannen uit mijn leven...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 08:30

Vraag een vriendin of iemand om hem voorgoed uit je telefoon te verwijderen. Dat is de eerste stap

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 09:41

Al sla je ergens zijn nummer nog op, verwijderen en blokkeren ..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:09

Haha nou mijn date was niets hoor :P

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:21

WildThing schreef:
Nou ik ben absoluut niet te beroerd om toe te geven dat ik wekelijks een uurtje met iemand ga praten... Sinds de eerste break up... Dus die hulp is er best wel... Het is gwn die stap zetten dat maar niet lukt om hem te bannen uit mijn leven...

Och, zolang je bij deze gast blijft hoef je ook niet naar dat praatuurtje te gaan, heeft blijkbaar nog niet tot gezonde inzichten geleid. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat mensen zo met zich laten sollen en hun levensgeluk aan anderen ophangen, dat doe jezelf, gelukkig worden en zijn.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:52

Zo amen! You go girl!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:06

Precies !

Ik geloofde er ook niet in maar je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk .

Ik heb vanavond voor het eerst een date . Vind het super spannend en weet niet goed wat ik ervan moet denken. Ga er gewoon heen en zie wel.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:41

xDenies schreef:
Haha nou mijn date was niets hoor :P

Vertel, Niet gezellig? XD

viphorse, Succes vanavond!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:44

Ik geloof dat deze jongen homo is, maar t zelf nog niet weet....

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:54

Hahaha, ja dat kan ook nog _O-
Zal hij zich waarschijnlijk fijner vinde in de kast :')