Shauniraquel schreef:Nou ik heb mijn gesprek gehad gisteren, en het was echt heel anders dan ik had verwacht...
Er zit dus nog een kans in dat het goed kan komen over een tijdje. Goed gepraat, gezellig, gelachen, was echt weer heel erg leuk. Gewoon ons oude zelf, waar we verliefd op werden bij elkaar...
We hebben wel weer gekust en het was moeilijk me niet te laten veroveren, maar het is gelukt haha. Maargoed nu even dubbel en weet ik niet wat ik moet.. Hij weet het niet en ik ook niet... :S
Wauw .. hallo .. koekkoek? Niet laten veroveren? 'We hebben wel weer gekust', naaah.
Die jongen heeft je helemaal in een handdoekje gewikkeld en als ie met z'n vingers knipt dan ben je er!
Laat hem maar eens voelen wat het is zonder jou. Hij heeft het uitgemaakt, hij heeft de keus gemaakt om zonder jou verder te laten gaan. Laat hem maar op de blaren zitten die hij heeft gemaakt.
Er komt niets goed, hij wilde van je af. Waarom wilde hij van je af? Omdat ie er klaar mee was.
Als hij echt van je hield dan had hij sterk geweest en ondanks zn 'in de knoop zitten' achter zich gelaten en niet het enige mooie in zijn leven weggeduwd.
Doe me een lol zeg ......