Tink89 schreef:Ik ga vanavond beginnen met inpakken. Weet niet zo goed wat ik als eerste moet doen. Bij de vorige verhuizing waren dat de kaarsen enzo, maar ik verhuis pas eind november en heb geen idee of dat praktisch is. Misschien is het slimmer om nog even te wachten, maar ik heb ontzettend het gevoel dat ik iets moet gaan doen. Ben wel klaar met afwachten.
Wat hebben jullie als eerste ingepakt?
lol, ik begin ook elke keer vreemd genoeg met de ditjes en datjes in de woonkamer, zoals kaarsen en beeldjes..
ik denk dat het voor de 'vrouw' een practische manier is.. het ruimt je woongedeelte voor het oog op en geeft visuele ruimte om verder in te pakken op de een of andere manier..
Kir: je keuken ziet er super uit, respect hoor dat je dat in die hitte voor elkaar gekregen hebt.
--
wij zitten hier nu op zo'n 70% ingepakt, met nog kleine anderhalve week..
de tuinspullen zijn inmiddels naar de buurman gegaan (wat moet ik met een 20 jaar oude kettingzaag die ook nog eens licht roestig is, terwijl ik naar een appartement ga.. buurman maakt tuinmeubels van boomstronken.. en die wilde m graag hebben).. zwembad met toebehoeren heeft inmiddels een nieuw baasje, evenals het witgoed dat vervangen wordt (kan nog wel een rondje mee, maar was wel aardig gedateerd).
vandaag even helemaal niets.. hooguit het grootste deel van de kleding nakijken, eventueel een extra keer wassen en inpakken minus de kleding voor de komende week.. maar vooral even genieten van het koelere weer hier om een beetje bij te komen van al het rennen en vliegen..
volgende week dinsdag hebben we een relax dag ingebouwd, zodat we de laatste dag en de dag van de verhuizing lekker uitgerust kunnen beginnen.
, maar daar kwamen ook 9 zakken vuil weg
.
) dus als die vandaag bevalt dan hebben we wel een klein probleem in de planning 
.
.