Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:22

Wauw, ik heb net de eerste pagina gelezen, verder kwam ik niet := Ik kan me er niks bij voorstellen als je zo leeft, haha! Ik zou er de kriebels van krijgen.

Ik ben van mezelf heel netjes en schoon, dus mijn kamer is ook heel schoon. Regelmatig loop ik met een emmertje en sop naar boven en sop ik lekker alles af en elke dag gaat het raam open om lekker te luchten. Mijn bed sla ik elke morgen open, als ik opsta.
Mijn prullenbak, leeg ik ook vaak en daar zit niet eens iets van vuil in. Stofzuigen doet mijn vader één keer in de week, stoffen doet mijn moeder, kleding legt mijn moeder gestreken in mijn kast (lange broeken op de lange broeken, hemdjes op de hemdjes, colbertjes aan een hangertje en truitjes op elkaar gevouwen. Dan ben ik nog zo'n muts die dan alles op kleur wilt leggen. Eerst de witte dingen, dan de rozige dingen etc... naar zwart toe.

Vies? Ik? Nee! :+ En mijn vriend is helemaal erg! :o Die heeft soort smetvrees en is extreem opruimerig en poetserig, haha!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:53

Net 3 uur lang het huis schoongemaakt met roomies :D het resultaat mag er wezen!

Zal morgen wat foto's plaatsen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:58

Mam was vrijdag bij mij , amai dat scheelt :P . Ik heb het momenteel rommelig , even wassen en dan is het weer toonbaar

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:27

Dames en heren, ik heb motivatie nodig uit dit topic. Mijn kamer ziet eruit alsof er een atoomoorlog waardig verloren is. Er ligt gewoon zo veel op de grond dat ik ff in drie tellen op zou kunnen pakken, schoonmaken en wegleggen. Het helpt niet echt dat ik in een bouwval van een studentenhuis woon waar alles steeds kapot gaat (ramen, dak, douche, internet). De huisbaas doet er niks aan en ik ben zelf ook een beetje gedemotiveerd om het dan netjes te houden.

Grote onzin natuurlijk, dat er schimmel in de muren op de gang zit betekent niet dat ik mijn kleren overal moet laten slingeren :=

Wie geeft me een schop?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 11:37

*schopt*
Haha! Ga wat opruimen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:52

Nou, het is weer zover :')

Ik heb mijn kamer tussentijds nog redelijk netjes weten te houden.. Maar ik heb nu besloten dat ik hem opnieuw wil inrichten en daar komt toch wel meer opruimen bij kijken dan ik had verwacht := Blijkbaar toch bepaalde plekjes overgeslagen O:) Heb nu wel een stok achter de deur want paps komt vanmiddag boren.. Die flipt als hij m'n kamer zo ziet, dus ik moet opschieten haha