Twilight schreef:ik ookmoet alleen mijn wand maken, want die is wat geknakt
Nooo sunddd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk met iets lijm erop kan ik hem wel weer maken.., en anders voorzichtig doen en keer nieuwe halen
genoeg creatieve zielen. ik draag het daarvoor niet vaak genoeg om dat allemaal te maken. 

MirandaFuego schreef:Jis_ schreef:Mijn man download een heel seisoen, kunnen we vlot achter elkaar kijken. Kijken heel veel series. Net eerste seisoen van hemlock grove met Famke Janssen gekeken.
Haha, wij ook!
Moeten nu nog de laatste twee afleveringen van Vikings (hiervoor 'better call Saul' gekeken)en dan gaan we we weer wat anders uitzoeken, hadden ook een paar gekeken van 'last man on earth' was wel grappig, maar weet niet of het saai wordt.
Seizoen 3 nu gezien van Vikings, last men on earth ken ik nog niet, wij zijn begonnen met Arrow, 3 afleveringen gezien nu en twijfel ook een beetje of het wat is.
en per seizoen wordt het ook weer stukken beter!

maar de jongeren dragen gewoon kleding, alleen shirt aan de achterkant kapot zodat je de alien ziet zitten
dus moet even kijken. eerst dan denk ik mt klei de basis kleien en dan met latex aan de slag? nog geen idee hoe ik het vanaf het kleien ga aanpakken, maar maken wil k t wel. vind k het te gaaf voor haha. 
en dankje
ben e druk mee
over 48 dagen tijd voor london en conventie.