Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sgr1972 schreef:Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...
Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.
Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.
En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.
En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...
Wees eerlijk, als je behoefte hebt aan iemand anders, om welke reden dan ook, dan zeg je dat gewoon. Het liegen is nog veel erger dan de daad zelf.
OsMo schreef:Roweentje89 schreef:Ik kan alleen maar zeggen, draai het eens om ts.
Stel dat jij de getrouwde vrouw met kinderen bent en je man heeft een minnares waar hij je niks van wil laten weten.
Hoe zou je dat vinden?
Ze hoeft het niet om te draaien want dat heeft ze zelf al wel ervaren.
terpentijn schreef:Verder ben ik van mening dat in love and sex alles geoorloofd is, zolang je je happiness niet probeert te bouwen op het ongeluk van een ander. En waar dit soort geheimen zijn, komt hoe dan ook ongelukkigheid.
Sgr1972 schreef:Verder roept iedereen dat HIJ mij gebruikt..... komt het wel in jullie op dat we misschien ELKAAR gewoon "gebruiken"zoals jullie het noemen.... ik voel me niet gebruikt, ik voel me gewoon goed hierbij.
minikatje schreef:Ts heeft geen zin in een serieuze relatie en vind het wel best zo.
Man mag lekker terug naar zn vrouw en kinderen. Die is nergens gewilt, ja voor eventjes![]()
Niemand op het idee gekomen dat ts deze man gewoon gebruikt?
Zal wel te feministisch zijn.
Enige wat ze jammer vindt is dat er geen uitwaaiweekendjes in zitten, naja so be it.
tenminste zo lees ik het.
purny schreef:Hij wil even zijn kwakkie kwijt en ts laat het maar toe. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met ts. Goedkope prostituee.
femke27 schreef:purny schreef:Hij wil even zijn kwakkie kwijt en ts laat het maar toe. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met ts. Goedkope prostituee.
Zo kan ie wel weer hoor! Iemand die zo snel en dom conclusies trekt is ook niet bepaald een lichtend voorbeeld van hoe het dan wel moet