Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:18

Ik vind het walgelijk en gigantisch egoïstisch. Je zegt dat je het zelf van de andere kant hebt meegemaakt en je doet het gewoon bewust zelf ook. Hij heeft je gewoon vanaf het begin verteld dat hij getrouwd is en kinderen heeft. Hoe haal je het dan in je hoofd om zelfs maar te hopen op een relatie?

Van iemand die zelf meerdere keren in is geruild zou je toch meer inlevingsgevoel en verstand verwachten. Te gek voor woorden... Zelfs onder een schaduwaccount zou ik me doodschamen, en wat ik van jou lees is dat je zoekt naar 'medeslachtoffers' en begrip. JIJ hebt de touwtjes in handen, EEN telefoontje en het gebeurt nooit meer. Zoek die verantwoordelijkheid dan eerst eens bij jezelf.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:20

Ts heeft geen zin in een serieuze relatie en vind het wel best zo.
Man mag lekker terug naar zn vrouw en kinderen. Die is nergens gewilt, ja voor eventjes :')

Niemand op het idee gekomen dat ts deze man gewoon gebruikt?
Zal wel te feministisch zijn.

Enige wat ze jammer vindt is dat er geen uitwaaiweekendjes in zitten, naja so be it.

tenminste zo lees ik het.

Roweentje89

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:23

Ik kan alleen maar zeggen, draai het eens om ts.

Stel dat jij de getrouwde vrouw met kinderen bent en je man heeft een minnares waar hij je niks van wil laten weten.

Hoe zou je dat vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:24

Roweentje89 schreef:

Stel dat jij de getrouwde vrouw met kinderen bent en je man heeft een minnares waar hij je niks van wil laten weten.

Hoe zou je dat vinden?

Ze hoeft het niet om te draaien want dat heeft ze zelf al wel ervaren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:27

Ik vind het bijzonder dat jij het als relatie ziet, want ik zie het niet meer als een beurtje om van de jeuk af te komen. Sorry voor mijn woorden, maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

Ik zou hier zelf echt nóóit in stappen, maar verliefdheid kun je niet tegengaan. Ik had het wel een ander verhaal gevonden als je van tevoren niet had geweten dat hij getrouwd is. Nu weet je het en ga je er toch in mee om het huwelijk kapot te maken. De meeste schuld ligt bij hem, maar jij bent hier helaas ook niet onschuldig.

Ik vraag me af waarom mensen zichzelf dit aandoen? Er zijn zoveel mannen en je verdient gewoon de volle aandacht! En niet alleen wanneer hij jeuk heeft. Ik zou er alsnog mee stoppen. Ja, dat zal je pijn doen. Maar dat gaat het je ook als je over 2, 3, 5, 10 jaar er (wederom) achterkomt dat hij je nooit kan geven wat je wil en er dan alsnog mee stopt...
Waarom ga je niet voor een friend-with-benefits of een scharrel? Kunnen jullie elkaar beiden van jullie jeuk afhelpen, af en toe wat leuks doen, verder genieten van je vrijheid en er gaat niets van kapot..
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 13-01-15 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:32

Zo deze vent heeft het goed voor elkaar! Mooi van 2 walletjes vreten. Omg dat je er in trapt, waarom denk je dat deze relatie op welke manier dan ook maar enigzins goed te praten is?? Zowel voor jezelf als voor zijn vrouw en kinderen...

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:36

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:39

Sgr1972 schreef:
Een heleboel van jullie opmerkingen en vragen kun je terulezen in mijn verhaal. Blijkbaar lezen de meeste even gauw iets door en staan direct met een oordeel klaar.
Beseft iedereen wel dat relaties stuk gaan omdat er iets niet goed zit.... dat mensen open gaan staan voor anderen en gevoelens kunnen krijgen voor anderen omdat hun eien relatie niet in orde is...

Ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie nee, maar ik mag toch best zeggen dat ik het af en toe jammer vindt dat we niet iets leuks kunnen doen...dat wil niet zeggen dat ik hem af wil pakken van zijn vrouw...en dat ik dagelijks met hem weg wil ?
En zijn kinderen weten heel goed dat er iets mis is en dat hun ouders apart slapen, het is aan hen om dat uit te leggn aan ze, niet aan mij.

Op mijn plaat gaan ? erachter komen ??
Beste mensen, ik weet waar ik mee bezig ben, we zijn er duidelijk over, als ik ermee wil stoppen geef ik dat aan, wanneer hij wil stoppen ook.

En hij kan inderdaad doen wat hij wil, ik kom daar niet achter...al doet hij het de hele week met een ander, ik ga daar niet over nadenken. Daar schiet ik niks mee op. Ik besef heel goed dat dat mogelijk is.

En een soa ? mensen, daar ben ik toch zelf bij? ik ben geen 13 di er niks vanaf weet...

Natuurlijk zijn niet alle relaties/huwelijke goed. En de meeste zullen niet zomaar vreemd gaan.

Maar je partner moedwillig 1,5 jaar belazeren vind ik wel weer even wat heel anders! Dan kun je echt niet meer het smoesje gebruiken dat je relatie zo slecht is, blablabla.. >;) Wees eerlijk, als je behoefte hebt aan iemand anders, om welke reden dan ook, dan zeg je dat gewoon. Het liegen is nog veel erger dan de daad zelf.

Ik zou mezelf vreselijk goedkoop voelen als minnares van een getrouwde man. Dus nee, van hieruit geen sympathie. :n

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:42

niet 1,5 jaar in dit geval, maar al minstens 4,5 jaar.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:43

Tja, gewoon triest dat de TS zo'n laag zelfbeeld heeft dat ze zich laat gebruiken als een 14-jarig pubermeisje. :(:)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:43

OsMo schreef:
Roweentje89 schreef:

Hoe zou je dat vinden?

Ze hoeft het niet om te draaien want dat heeft ze zelf al wel ervaren.

alleen heeft TS er geen onschuldige kinderen tussen zitten ,...... dus ook dat is niet te vergelijken ..

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:44

Sorry, maar dit kán toch niet. Hoe kan je, als je zélf al in die schoenen hebt gestaan, dan ook meegaan in zo'n relatie? Als ik zo je verhaal lees, wist je van het begin af aan al dat hij getrouwd is en zelfs kinderen had! Zoiets komt ALTIJD een keer boven water, altijd. En bedenk je dan eens hoe de vrouw zich dan voelt, hoe de kinderen zich voelen? Want díé zitten dalijk met een papa die met een andere vrouw is gegaan. De kinderen zijn het slachtoffer hier. Hoe kun je hun dat aandoen? Als die man de 'ballen' heeft om vreemd te gaan moet hij ook maar de ballen hebben om het zijn vrouw te vertellen. En ik ben zelf van mening dat jij net zo schuldig bent als de man. Ja, de man benaderde jou, maar jíj stemde in, jíj wist dat hij getrouwd en kinderen had. Ik hoop dat je je flink schuldig voelt.

Als je voor af en toe leuke dingen wil doen en van je 'jeuk' af wilt komen, ga op tinder ofzo. Een datingsite. Een one-night-stand site ofzo. Opties genoeg. Misschien komt daar dan nog wat van, iets wat wél toekomt heeft, waar je niemand mee kwetst.

Ik vind ook dat je misschien de vrouw in kwestie moet benaderen. Je excuses aanbieden, opbiechten wat haar man doet. Ik zou het namelijk wel willen weten. Misschien heeft zij namelijk níét door dat er wat is. Misschien liegt hij wel als hij zegt dat ze geen seks meer hebben, om jou op je gemak te laten voelen. Hij liegt tegen zijn vrouw, waarom dan niet tegen jou? Want als ik je verhaal hoor en hoor wat hij voor werk doet, ben jij zeer waarschijnlijk niet de enige. Door niks te zeggen en gewoon door te gaan breng je jezelf in gevaar (wat betreft soa e.d.) maar óók de vrouw van de man in kwestie. En zelfs al was hun huwelijk slecht, dat geeft je nog niet het excuus om vreemd te gaan.

Schaam je diep, en biecht op of kap het ten minste af. Genoeg andere opties om aan je trekken te komen of andere mannen te ontmoeten.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:48

terpentijn schreef:
Verder ben ik van mening dat in love and sex alles geoorloofd is, zolang je je happiness niet probeert te bouwen op het ongeluk van een ander. En waar dit soort geheimen zijn, komt hoe dan ook ongelukkigheid.

Ik hoop dat TS dit stuk leest, want dit is een hele sterke opmerking! Goed gezegd :j

Poeme

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:49

Sgr1972 schreef:
Verder roept iedereen dat HIJ mij gebruikt..... komt het wel in jullie op dat we misschien ELKAAR gewoon "gebruiken"zoals jullie het noemen.... ik voel me niet gebruikt, ik voel me gewoon goed hierbij.

Dat jij je hier goed bij voelt dat geloof ik toch niet helemaal. Als je echt verliefd bent op iemand dat wil je dat ook aan anderen laten zien. Dat kan in dit geval niet, je hebt hier al een SA aan moeten laten maken. Door deze relatie leven jullie beiden met een leugen en No Lie Can Live Forever. Die leugen legt wel druk op jullie welzijn.

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:51

Ik zou me zelf niet zo verlagen. Die vent deugt niet, als hij zijn vrouw zo belazerd is het een kl**tzak eersteklas. Reken maar dat jij niet de enige bent waar hij hem inhangt. Maar goed dat is je eigen keuze. Uiteindelijk zal jij ook gekwetst worden, zo je eraan komt, zo kom je er ook weer af.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:52

Ze zeggen wel eens dat liefde blind maakt. Als dit haar niet wakker schud vrees ik toch echt dat we voor niks blijven adviseren en vertellen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:55

Ten eerste vind ik dat mensen hier eens niet zo hard moeten oordelen. Verliefdheid of liefde overkomt je nou eenmaal en daar zeg je dan niet zo makkelijk nee tegen als het jouw belang tegen het belang van een vreemde is.

Alleen zeg ik TS: probeer verder te kijken dan de komende paar jaren. Als hij vrijgezel was geweest, had je dan ook kunnen accepteren om hem maar één keer in de week te zien en áltijd op zijn voorwaarden? Zou je het dan accepteren dat je geen weekendjes weg hebt, geen feestdagen samen en dat hij er voor kiest om ergens anders te zijn als je hem eigenlijk nodig hebt (als je ziek bent bijvoorbeeld of je moet een dierbaar huisdier in laten slapen)?

Door met hem te blijven omgaan heeft hij eigenlijk alles (een stabiel huwelijk, een vrouw voor het huishouden en zijn maaltje, kinderen die hem graag zien, een huis, hobbies, werk en ook nog eens vriendin die altijd klaarstaat als het hem uitkomt voor intimiteit en lekker niets hoeven, een back-up voor als er iets mis gaat en één van de relaties stuk gaat). Maar wat heb jij? Een boel geheimen en restricties. Je hebt volgens mij vooral dingen níet: geen etentjes, geen dagjes uit, geen cadeautjes, geen verrassingen, geen feestdagen samen, geen herinneringen buiten de deur, geen dingen samen kopen, geen vooruitzichten.

Want wat als hij ziek wordt en jij nog zo gek op hem bent? Dat lijkt mij persoonlijk nog erger dan dat ik ziek zou zijn en mijn lief kan er niet zijn, dat hij lijdt en ik mag niet naar hem toe om hem te troosten. Laatst heb ik mijn paard moeten laten inslapen, mijn man was toen op vakantie, ik heb me zelden zo eenzaam gevoeld. Als hij sterft kun je wel naar de begrafenis gaan, maar dan moet je toezien hoe iedereen gecondoleerd wordt behalve jij. Uitgebreid huilen kan eigenlijk niet eens daar want dan roept het weer vragen op over wie jij bent. Misschien hoor je het niet eens en kom je er nooit achter waar hij begraven is.

Als je nou 20 was zou ik zeggen: geniet ervan en hou je ogen open voor iemand anders. Maar wie weet duurt het nog 10 jaar en ben je in de 50... en dan? Heb je dan nog zin in helemaal opnieuw beginnen? Hoe staat een eventuele volgende vriend tegenover dit alles, zal je het dan geheim moeten houden?

Als dit echt is wat je wilt, en hij is zó leuk dat dat alle oneerlijkheid in deze relatie tussen jullie onbelangrijk maakt dan kun je niet stoppen. Dat snap ik wel; liefde maakt immers blind. Onthou alleen alstjeblieft: door aan hem vast te houden hou je je hart gesloten voor iemand die misschien net zo geweldig is maar ook iets terug kan en wil geven.

Jij bent ook belangrijk, vergeet dat niet.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:56

minikatje schreef:
Ts heeft geen zin in een serieuze relatie en vind het wel best zo.
Man mag lekker terug naar zn vrouw en kinderen. Die is nergens gewilt, ja voor eventjes :')

Niemand op het idee gekomen dat ts deze man gewoon gebruikt?
Zal wel te feministisch zijn.

Enige wat ze jammer vindt is dat er geen uitwaaiweekendjes in zitten, naja so be it.

tenminste zo lees ik het.

Inderdaad, iedereen roept maar dat TS zo gebruikt wordt, terwijl ze dit zelf in ieder geval niet zo ziet. En als zij zich niet gebruikt voelt, hoe kan het dan wel dat hij haar gebruikt, in de negatieve zin van het woord? Het is een gelijkwaardige relatie waarbij ze 'elkaar gebruiken' en hier plezier in hebben, verder hoeven ze allebei geen vaste relatie en zijn happy met hoe het nu is, het enige wat ze zou willen veranderen is om wat vaker samen weg te kunnen.

Ik ben ook van mening dat de man hier de schuld draagt, hij gaat vreemd, zij niet. Voor zover TS heeft verteld, is ze ook niet (net zoals in het filmpje een aantal pagina's geleden) maar blijven doorgaan om de man te verleiden waar de man vervolgens in trapt, het initiatief kwam vanuit hem door haar nummer te vragen. Wel zal zij ook (of waarschijnlijk nog meer dan de man) de schuld krijgen als vrouw/kinderen erachter komen, zo kreeg een vriendin van mij die in dezelfde situatie heeft gezeten als TS later bedreigingen van een zoon van de man, maar ik vind echt dat hij naar zijn eigen vader had moeten kijken (die het verhaal natuurlijk wel wat heeft verdraaid).

Of je er zelf beter/gelukkiger van wordt, TS, dat kan ik niet bepalen. Je komt er nu na 1,5 jaar achter toch ook de behoefte te hebben om wat meer dingen samen te doen, in het openbaar. Die mogelijkheid heb je wel met een relatie die niet geheim hoeft te blijven natuurlijk, en ook daar zijn wel leuke mannen voor te vinden!

marleen_88

purny schreef:
Hij wil even zijn kwakkie kwijt en ts laat het maar toe. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met ts. Goedkope prostituee.

Ik vind dit soort reacties echt niet kunnen hoor, prima dat jij het niet vindt kunnen, maar om TS dan voor prutsmuts uit te maken vind ik echt te ver gaan.

TS: ik denk dat er al meer dan genoeg gezegd is over de situatie. Ik vind het voor het gezin van de meneer in kwestie erg vervelend (zacht uitgedrukt) en ik zou in deze situatie als vrouw graag op de hoogte gesteld worden. Echter vind ik ook, dat dit niet jouw taak is om de vrouw in kwestie in te lichten. Meneer in kwestie is getrouwd en heeft een partner, als hij ervoor kiest dit niet te vertellen aan zijn vrouw is dat zijn keuze.
Ik snap alleen niet hoe jij gelukkig kunt zijn met deze situatie, echter zit ik hier zelf niet in (nooit gezeten ook) dus ik vind het lastig beoordelen. Ik vind het stukje 'het is ons overkomen' dan ook niet geheel geplaatst. Ik weet dat er gevoelens kunnen ontstaan, het punt is alleen, wat doe je ermee? Jij bent vrijgezel, natuurlijk hoef jij geen verantwoording af te leggen aan iemand. Echter is de meneer in kwestie geen vrijgezel en ik snap dan ook niet waarom hij iets met zijn 'gevoelens doet.' Ik keur hiermee de 'relatie' niet goed, zeker niet alles behalve, maar ik probeer wel de TS een respectvolle reactie te geven.
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 13-01-15 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Even hypothetisch gesproken maar je ziet (Terpentijn haalde het ook al aan) dat mensen die iets naars meemaken vaak in hun verdere leven daar mee verder gaan. Het mishandelde kind wordt een mishandelde ouder bijvoorbeeld.

Daarnaast is het zo dat mensen vaak voor hetzelfde type partner kiezen. De vrouw die mishandeld wordt loopt een groter risico op een volgende relatie waarin mishandeling weer voorkomt.

Het kiezen van "foute mannen" kan ook een patroon zijn. Als je drie partners hebt gehad door wie je bedrogen bent en je kies vervolgens een partner die met jou zijn vrouw bedriegt dan zie ik wel degelijk een patroon. Ik denk dat je dan heel serieus moet gaan nadenken over waarom je zo aangetrokken wordt door die foute mannen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:59

Wauw. En dan ook nog zijn vrouw de schuld geven. Je zegt gewoon letterlijk dat de vrouw maar mee moet doen omdat de man behoeften heeft. Dus jij gaat ook tegen je zin in seks hebben?

Ik vind echt dat je hier mee moet stoppen. Maar hij zit ook gruwelijk fout. Jullie zijn beiden fout. Hoe zie je dit de rest van jouw leven voor je?

Als die man problemen heeft met de seks, laat hem dan praten met zijn vrouw. En niet zijn behoeften bij jou zoeken, ook al profiteer je er zelf ook van.

Ik hoop echt dat zijn vrouw erachter komt.

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:00

Als kind van gescheiden ouders door zo'n "home wrecker" kan ik wel huilen van zo'n verhaal. Dat hij een relatie heeft is tot daar aan toe, maar kinderen?!?! Ben je wel goed wijs???
Je weet dat als 't ooit uitkomt die kinderen hier makkelijk psychologische schade van kunnen oplopen? Evenals de vrouw?
Je zegt dat je blij bent met jezelf maar persoonlijk denk ik dat je vrij weinig eigenwaarde hebt als je je zo kan laten gebruiken. Want uiteindelijk gebruikt hij je voor 1 ding. En als jij zo graag een potje wil seksen kan je dat ook doen met een vrijgezel uit de kroeg, dan verwoest je er geen levens mee.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:03

purny schreef:
Hij wil even zijn kwakkie kwijt en ts laat het maar toe. Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met ts. Goedkope prostituee.

Zo kan ie wel weer hoor! Iemand die zo snel en dom conclusies trekt is ook niet bepaald een lichtend voorbeeld van hoe het dan wel moet

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:05

femke27 schreef:
purny schreef:

Zo kan ie wel weer hoor! Iemand die zo snel en dom conclusies trekt is ook niet bepaald een lichtend voorbeeld van hoe het dan wel moet

Dat van prostitutie gaat inderdaad te ver. Maar was is het dan dat de man doet? Hij beweert dat alles met zijn vrouw nog goed is, maar dat ze het niet meer doen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:07

Ik heb niet alle 24 pagina's doorgelezen. Maar wat ik me altijd af vraag, verplaats je eens in de vrouw de situatie van de man? Je weet hoe het voelt zeg je ts, maar je gaat er wel mee door...m
Niet alleen heb je hem,,zijn vrouw en jezelf ermee, maar hoe denk je dat de kinderen zich voelen als t gezin hierdoor breekt?