Ik heb je lijst even doorgestuurd naar m'n moeder Tanya, zij is helemaal verzot op JvH-puzzels. Zal je een berichtje sturen als er iets bijzit wat ze nog niet heeft
Ik woon zo dichtbij rebecca dat ik best wil helpen met online betalen, maar voor mij zit het hem denk ik meer in de omvang van de dozen en de verzendkosten die dat met zich meebrengt.
Haha herkende hem gelijk ik zag laatst een mega mooie kerstpuzzel daar en tot de dag van vandaag spijt dat ik hem niet mee genomen heb
Michje
Geplaatst: 30-01-16 22:36
Ik heb weer een puzzel af. Maandag een aantal puzzels opgehaald bij Tanya en kon gistermiddag eindelijk aan de eerste beginnen. De Golfbaan van 1500 stukjes. Super leuke puzzel, maar wel moeilijk met alle rotsen.
Ik ben bezig met de Jan van Haasteren dierentuin Artis.
Justme_Lisaa
Geplaatst: 02-02-16 10:36
Voor degene die fan zijn van wasgij puzzels, ze zijn nu voor €8,- te koop bij de kruidvat! Weliswaar voor 950 stukjes, maar nog steeds goedkoper dan de andere winkels haha
Ik heb een paar weken terug Artis ook gemaakt. Ik ga denk ik hier de boel eens opruimen en ook weer aan de puzzel! Het is er iig perfect weer voor.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-02-16 00:11
Voor degene die een fotopuzzel wil bestellen, t/m 4 februari (uiterste besteldatum) is er 14% korting bij fotopuzzel.nl met de code LOVE14. Kreeg er vandaag een mail over in mijn inbox.