Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Pubergevoel als je bijna 28 bent...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 22:32

Met alle respect, maar wanneer moet ik dat in vredesnaam doen dan? En van welk geld? Ik ben ook maar een straatarme student die momenteel 45u per week werkt om de bachelor bijna af te ronden...
Verder is "gewoon even iets leuks met zijn allen doen" écht niks voor mij... Bij de schoonfamilie op de bank zitten is heel, heel ver uit mijn comfort zone. :+ daarbij helpt het dus ook niet dat ik een goeie twee uur onderweg ben voor ze, dus even op de koffie is er ook niet bij en als ik er ben is dat meestal gelijk een heel weekend.

Ach. Het duurt nu weer even voor ik er weer heen ga, tegen die tijd zien we wel weer :+

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 09:37

Magrathea, dat weten wij toch niet?! Jeetje, iets minder veel reageren kan ook :)

En tja, als jij van tevoren al bedenkt dat het allemaal buiten je comfortzone en ongemakkelijk is, wordt het natuurlijk niet echt gezelliger is. Je kunt, ook gratis als je er toch een heel weekend bent, samen een leuke film kijken en hapjes maken ofzo.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 12:39

Nee joh, zo was het niet bedoeld. Het is meer dat ik echt wel iets wil gaan doen, voor de gezelligheid en mezelf geliefd maken en alles... Maar je moest eens weten wat een berg werk er nog op mij ligt te wachten :P (Vandaar dat ik op Bokt zit, natuurlijk :o )

Het is ook gewoon een ding van mij hoor. Hier in Delft heb ik geen enkel probleem met mensen aanspreken, maar bij schoonfamilie is het ineens een ding. Heel raar. Het is ook echt zo dorps daar, niks tegen dorpen hoor, maar het verschilt gewoon totaal wat ik gewend ben. Dat is moeilijk. :n Dus "even gewoon" iets omschakelen is echt niet aan de orde helaas. En het scheelt denk ik ook echt wel dat je niet eventjes langs kunt gaan, dat heeft bij m'n vorige schoonfamilie veel gescheeld. Gewoon even gaan eten en daarna weer naar huis, dan zit je niet zo ontzettend op elkaars lip de hele tijd :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:52

Oh, fantastisch. Ik lees net een appje dat mijn vriend met een jongen heeft gezoend op een feestje :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:48

Magrathea schreef:
Nee joh, zo was het niet bedoeld. Het is meer dat ik echt wel iets wil gaan doen, voor de gezelligheid en mezelf geliefd maken en alles... Maar je moest eens weten wat een berg werk er nog op mij ligt te wachten :P (Vandaar dat ik op Bokt zit, natuurlijk :o )

Het is ook gewoon een ding van mij hoor. Hier in Delft heb ik geen enkel probleem met mensen aanspreken, maar bij schoonfamilie is het ineens een ding. Heel raar. Het is ook echt zo dorps daar, niks tegen dorpen hoor, maar het verschilt gewoon totaal wat ik gewend ben. Dat is moeilijk. :n Dus "even gewoon" iets omschakelen is echt niet aan de orde helaas. En het scheelt denk ik ook echt wel dat je niet eventjes langs kunt gaan, dat heeft bij m'n vorige schoonfamilie veel gescheeld. Gewoon even gaan eten en daarna weer naar huis, dan zit je niet zo ontzettend op elkaars lip de hele tijd :=

Ik snap je punt wel hoor. Je reactie kwam gewoon wat feller over dan ik gedacht had. En juist om te voorkomen dat je 'op elkaars lip zit' kun je iets leuks gaan doen. Ga een half uurtje wandelen na het eten, samen een ijsje eten of een filmpje pakken. Ik snap best dat je het druk hebt hoor, maar een half uurtje moet er wel af kunnen, toch?

En wat? Met een jongen gezoend? Waarom?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:55

Wait whut?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:59

Haha, ik weet 't niet :') Dat hoorde ik ineens. Gekke jongen is het ook.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:02

Je hoort via via, of wel van hem?, dat ie met een jongen heeft gezoend.. En jij zegt gekke jongen? :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:11

Haha heeft Boy (mijn ex) ook wel eens gedaan hoor, ik vind het wel humor :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:34

Echt? Ik zou er niet om kunnen lachen als mijn vriend met wie dan ook zou zoenen die ik niet ben. Hij is van mij en ik van hem en wij zoenen alleen elkaar. Punt.

Als hij een ander meisje zou zoenen, zou je dat dan ook oke vinden?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:10

Hij mag van mij prima met iemand anders zoenen, in een trio waar ik bij ben _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:42

Ja via via. Maar goed, ik kan de humor er wel van inzien, het is niet alsof ie er ineens met een ander vandoor gaat als ie een keertje bij een ander wat doet ;) Zeker niet als het een jongen is
Dat maakt hem niet minder van mij, ik denk niet dat de mate waarin ik hem beperk invloed heeft op hoeveel hij van me houdt. (Want zo voelt dat wel...)

Meisje hangt van de context af. En als ik het erg vind hangt het er ook weer vanaf waaróm ik het erg vind. Er is bijv een meisje dat hem al maaaanden probeert te versieren, als hij met haar zou zoenen zou ik dat vervelend vinden omdat hij haar dan "hoop " geeft dat het nog wat kan worden, terwijl het echt wel duidelijk is dat dat niet gaat gebeuren :o

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:59

Tsja iedereen zo zn normen en waarden toch :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:15

Ja, ieder z'n ding. Ik vind 'seksuele' exclusiviteit heel fijn. Vooral omdat zoenen en alles wat daarna komt voor mij iets heel erg intiems en persoonlijks is en ik dat dus niet zomaar met iedereen wil delen. Om mezelf helemaal over te kunnen geven aan een ander moet er meer zijn dan 'voor de lol'.

Maar goed...

Ik zie vriendlief morgen weer! Moest gisteren een heleboel documenten voor het huis scannen, dus ben toen nog even langs geweest. Morgen ga ik tekenen (dan gaat hij mee om wat maten van het huis op te nemen), daarna eten we samen en gaan we samen paardrijden. Gezellig!

Zaterdag hebben we een dagje website bouwen voor zijn zaak gepland, 's avonds een drankje bij een vriendin in de buurt en zondag gaan we naar de woonboulevard om inspiratie op te doen voor het nieuwe huis. Heerlijk weekend voor de boeg dus!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:07

Wij gaan vanavond ons huurcontract tekenen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:48

Ooh leuk leuk leuk :D
Ik zie hem straks weer. Eerst nog even boodschappen doen en vanavond een spelletje doen en een film kijken ofzo. Ik zie hem voor het eerst in een maand weer een heel weekend niet :oo

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:54

Mmmh jij bent wel heel coulant...
Mijn lief is toch wel echt de mijne als ie met een jongen zoent, met een meisje is t meteen klaar...

Wij zien elkaar nog steeds elke dag en verveelt nooit <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:34

Barbabientje schreef:
Mmmh jij bent wel heel coulant...
Mijn lief is toch wel echt de mijne als ie met een jongen zoent, met een meisje is t meteen klaar...

Wij zien elkaar nog steeds elke dag en verveelt nooit <3

Nee he :D Hij was gisteravond bij me en ik heb eigenlijk geen idee wat we nou echt hebben gedaan maar het was gezellig :=

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:47

Wij hebben gisteren ons huurcontract geteken! Volgende week vrijdag sleutel ophalen! Zinin!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 16:42

Jolandaa schreef:
Wij hebben gisteren ons huurcontract geteken! Volgende week vrijdag sleutel ophalen! Zinin!!

Leuk! Gefeliciteerd!

Ik zou het niet erg vinden als [naam] voor de grap een jongen zoent. Een meisje, dat is anders, zelfs voor de grap. Dan zit er voor mijn gevoel toch een seksuele lading bij ofzo...

Ik zie [naam] nu ook veel. Bijna elke dag zo'n beetje en afscheid nemen blijft rot. Ik was zo tegen samenwonen maar het begint steeds meer in het plaatje te passen :')

Zondag gaat hij mijn haar ontkleuren en wit verven :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 09:48

Vriendlief ligt nog lekker op een oor en ik ga zo wentelteefjes bakken. Ons hele fijne weekendochtendritueel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:57

Wij hebben net ons weekend gehad. Hij werkt onregelmatig, vandaar. We hebben mijn haar ontkleurd en grijs geverfd, hij deed dat zo schattig :D Is voor mij nog naar de kapperswinkel gefietst want dat durfde ik niet met mijn oranje haar :')

Samenwonen begint steeds aantrekkelijker te worden...

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:11

Hey lieveli, was jij vandaag toevallig bij mij in de winkel? Vriendin vertelde dat er iemand voor me was langsgeweest, kwam vlak daarna binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:28

Nope, hele dag met [naam] in bed gelegen :=

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 06:55

Hihi, fijn is dat he? Hadden wij zondag :)