Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
calice schreef:Die van mij hangt op zolder in de zak , moet hem eigenlijk nog laten stomen maar dat is nog aardig aan de prijs .
Verkopen zou ik inderdaad ook niet kunnen .
Eerst had ik het wilde plan om hem een jaar na de bruiloft weer aan te trekken maar ben tegen die tijd 34 weken zwanger dus dat zal niet meer gaan lukken dan .
_Sannee schreef:terrilover schreef:[ Afbeelding ] ik trouw volgend jaar augustus en dit is de jurk die ik heb gekocht
Wauw hele mooie jurk! Vind je het alleen wel leuk dat iedereen nu kan vinden op internet waar jij in augustus in gaat trouwen? :p
Dames, hoe zit het trouwens met de levertijd van de jurken? Van de ene hoor ik een maand, de ander drie maanden, ander half jaar of een jaar ...
yfkelover schreef:[ Afbeelding ]
Dit is mijn jurk ben in 1994 getrouwd dit is trouwens mijn dochter die hem aan heeft en er hoorde ook nog een hoepel onder zodat de rok meer bol stond
Jaimyliefje schreef:Die zilveren jurk die ik eerder plaatste is niets voor mij trouwens hoor ik plaatste hem omdat het gesprek daar eerder over ging..
..Dit zijn de trouwjurken van mijn dromen iig :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(je mag twee foto's plaatsen toch?)
M_D_H schreef:Jaimyliefje schreef:Die zilveren jurk die ik eerder plaatste is niets voor mij trouwens hoor ik plaatste hem omdat het gesprek daar eerder over ging..
..Dit zijn de trouwjurken van mijn dromen iig :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(je mag twee foto's plaatsen toch?)
Erg mooi, zou dat persoonlijk niks bij mij vinden passen.
Daar zou je toch wel dat uiterlijk voor moeten hebben