Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Blijkbaar is de truc om nog brutaler te zijn dan de makelaar, dan kan er ineens heel veel geregeld worden. Napie schreef:Ik zit al in de verhuizing. Elke week rij ik uit Drenthe naar Brabant met een paar dozen. 1 april definitief over. Wel lastig dat ik bij hem intrek en veel eigen spullen weg moet doen. Ook past lang niet alles in zijn huis en verdwijnen dozen vooral naar zolder. Morgen mag ik een nieuwe auto ophalen die ik heb gekregen van hem. Beetje als compensatie denk ik. Dan halen wr ook een tuinschuur op waar ik mijn paardenspullen in kwijt kan. Stal is ook geregeld. Erg fijn.
zijn huis staat te koop want we willen samen iets nieuws beginnen. Helaas is het een hele dure omgeving en voor 3 ton krijg je nog een huis wat prut blijkt te zijn. We beginnen te twijfelen of we echt moeten gaan verkopen of dat we het huidige huis gaan aanpassen voor twee personen (gebrek aan goede opbergmogelijkheden)
Ik was mijn eigen topic uit het oog verloren (per ongeluk ontstipt denk ik)!

Er was dus blijkbaar een kijkmiddag, en wij hebben geen uitnodiging gekregen...
Het wordt echter, ben ik bang, alleen nog wel een beetje een ramp om ook echt iets te vinden. Ik heb hier vrij onverwacht ineens heel leuk werk gevonden en begin al op 3 maart, dus dan moet ik zijn verhuisd. Maar goed, we willen in het centrum en dat is hier zo gewild dat alles echt binnen een dag weg is. We zouden gister een bezichtiging hebben maar werd afgebeld, heb toen nog voor 6 andere appartementen gebeld die recentelijk waren geplaatst (waaronder in de laatste 13 uur) maar niks
Dat zal dus nog behoorlijk stressvol worden - ik moet 28 februari mijn kamer uit dus ben bang dat dat even in zijn kamer intrekken wordt. Maar goed, alsnog heel leuk en we vinden vast wel iets!
Wordt nu wel spannend inderdaad om een huisje voor die tijd te krijgen. Lekker blijven reageren en dan inderdaad desnoods maar even met elkaar op zijn kamer. Is dan ook maar een tijdelijke oplossing.
Hier komt mijn essay, moet het echt even opschrijven haha:
Het was echt perfect, ongemeubileerd (heb hem eindelijk over kunnen halen! Haha, dus we kunnen mooi naar Ikea dit weekend), 10 minuten lopen van zijn kantoor af, parkeren voor de deur voor mij en alles echt splinternieuw. En een wasmachine, grote vriezer en tuin! En ook nog eens heel betaalbaar.
Maar goed, nog even duimen dus! Bedankt in ieder geval 
is ook zo leuk om te doen.