Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:34

En als je wil worden gegarandeerd van een privebank, ga dan ook niet met de bus maar laat je lekker brengen. Werkt twee kanten op, en daarom is dat topic zo'n eindeloze discussie die uiteindelijk toch niks oplevert :')

Ik erger me aan mijn buren die zoveel herrie maken dat ik hier bijna van de bank word gedreund.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:56

Supervixen schreef:
Mensen die denken dat 1 uur 's middags een goede tijd is voor een high tea. Dat is lunchtijd!! |o
Dus ik stel voor om rond half 3 af te spreken, maar ze vonden om 1 uur een handige tijd omdat er nog iemand 's avonds moet werken??! Hoe lang denk je dat je bezig bent met zo'n high tea? Pfff..

Hangt er vanaf hoe uitgebreid de high tea is. Ik sla de lunch meestal over en daarvoor in de plaats komt dan de high tea.

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:54

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:55

Mensen die altijd en overal korting vragen.. Grr!

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 16:56

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:13, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:23

saddledancer schreef:
MarlindeRooz schreef:
Sowieso mensen die naar zweet stinken, zo walgelijk vies. Kom er dagelijks te veel tegen. :r
Wat is nou de moeite om elke morgen even 5 min te douchen en deo te gebruiken.
Schone kleren aan en hoppa, je stinkt niet!! :D

DIT !! En Dan zeggen ze 'ja maar ik zweet gewoon veel' nee, bullshit. 'vers' zweet stinkt namelijk niet. T begint pas Te meuren als je er een paar dagen mee rondloopt.

Ooit gehoord van hyperhydrosis? Een aandoening waarbij je zweetklieren continu aan het werk zijn en dat je dus zonder inspanning zweet als een idioot? Voor dat soort dingetjes kan je je kapot schamen. Ik heb het namelijk zelf ook maar krijg om de zoveel maanden botox ingespoten in mijn oksels.

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 17:45

lisa_xxx schreef:
Mallootje schreef:
Mensen die altijd en overal korting vragen.. Grr!

mijn oma zegt dan meteen: Jodenstreken!!

edit
wij proberen haar dan nog te overtuigen dat het daar niks mee te maken heeft.
en haar streng toespreken helpt ook niet :')

Moest hier wel om lachen :') Maar het wordt wel steeds erger heb ik het gevoel.. "Ik koop voor 100 euro, krijg ik nu korting?" "Hoeveel korting gaat daar vanaf? Hoezo niets?"
"Over 6 weken is het opendeurweekend, krijg ik nu al die korting?" VRE-SE-LIJK!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:19

lisa_xxx schreef:
mensen die onnodige geluiden maken zoals fluiten, schreeuwen, hard lachen om niks etc.

en als dat stomme mens uit mijn klas voor zichzelf al een extra vork pakt als ik noedelsoep voor mezelf maak(vaak mijn enige eten van de hele dag) en niet luistert als ik zeg dat ik niet wil dat ze mee eet.

Chagrijnige mensen als jij :Y)

Ik ben gewoon erg vrolijk aangelegd en op goede dagen kan ik overal om lachen, mensen die dat irritant vinden moeten echt wat aan hun eigen droevigheid gaan doen. :+

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 18:51

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:12, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 16:05

Ik heb dat meer met neplachen bij mij zit dan ook echt zo'n kontlikker in de klas, vreselijk :x

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 17:49

Vuurwerk, ik heb er niets mee.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 18:20

Ergenis van de week :

Ik ben mijn super dure mooie armband verloren -O- Voor de 2e keer trouwens, denk niet dat ik hem nog een keer ga terugvinden. Sparen voor een nieuwe dus...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 02:10

Dat het voer voor mijn shetlander niet meer hier in de buurt verkrijgbaar is :(

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 02:14

Dat de laatste bus richting mijn huis veel te vroeg vertrok en ik niemand kon bereiken vanwege een lege telefoon. Na een uur in dit oliebol weer lopen nu eindelijk thuis. Jeeejj *\o/*

Fml

Daarnaast ook nog dat mijn wekker oover 5 uur gaat. En de buurman het een christelijk tijdstip vind om te gaan klussen ;(

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 02:19

Nu nog klussen? {:)-:(
Volgens mij is de algemene regel na 22.00 stil.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:26

Ik werk in de Appie en we hebben nu de kristalzegels. Als een klant ze niet spaart staat er wel elke dag een andere klant te bedelen om de zegels. Laatst van 3 klanten achter elkaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 20:27

Ik erger me aan het feit dat ik geen oefenopgaven/extra lesmateriaal op internet kan vinden voor het vak aardrijkskunde...

Het is letterlijk voor elk (béta)vak mogelijk, waarom niet voor aardrijkskunde? :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:25

ANightAway schreef:
Dat de laatste bus richting mijn huis veel te vroeg vertrok en ik niemand kon bereiken vanwege een lege telefoon. Na een uur in dit oliebol weer lopen nu eindelijk thuis. Jeeejj *\o/*

Fml

Daarnaast ook nog dat mijn wekker oover 5 uur gaat. En de buurman het een christelijk tijdstip vind om te gaan klussen ;(

Wtf :') Zo'n buurman hebben wij ook, die mensen verbouwen elke 3 maanden volgens mij zo'n beetje hun hele huis. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, andere vloer erin, uitbouw.. Wel heel fijn dat ze dan een goed en mooi huis hebben, maar dat laatste lijkt me niet van hoog belang als je vrouw 100% blind is en jijzelf slechtziend. En als je je huis dan al zou willen verbouwen heeft het vast niet zo'n haast dat je 's nachts verplicht bent om met je hamer spijkers in je hagelnieuwe muur te slaan of wat hij dan ook doet. Dat is waar ik me af en toe aan erger.

Waar ik me nog meer aan erger is vroeg opstaan en mensen die duwen op straat of in de rij bij een winkel. Blijf gewoon van me af en wijk desnoods een beetje als ik daar al sta en jij erlangs moet. Als ik gewoon kaarsrecht in de rij sta en ik op een enkeling na, van iedereen een grote bonk tegen mijn tas krijg, word ik daar echt geïrriteerd van.

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 19:53

Een of andere gek in de trein die heftig op zijn valse gitaar aan t pingelen is.... en na elk nummer roept Dank u ! Daarbij een diepe buiging. Grrr ik haat t ov

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:18

Zat vandaag in de trein, tegenover me een stelletje die mekaar helemaal zaten af te kluiven(zoenen)gatverdamme. Get a room! :r :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:30

Ik erger me dood aan kinderen van onze school die het leuk vinden om midden op de trap te gaan zitten terwijl er andere kinderen langs moeten, aan de kant gaan ho maar, leuk joh met een zware tas van 6 kilo op je rug tussen allemaal duwende kinderen staan omdat ze er niet langs kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:41

Mensen op die veilingsite die niet gewoon met een of twee euro omhoog gaan, maar zo onnodig per 10, 20 of meer of gewoon openen met 25 op iets wat voor veel minder weg gaat _-:(
Of snap ik gewoon niet hoe t werkt?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:54

purny schreef:
saddledancer schreef:

DIT !! En Dan zeggen ze 'ja maar ik zweet gewoon veel' nee, bullshit. 'vers' zweet stinkt namelijk niet. T begint pas Te meuren als je er een paar dagen mee rondloopt.

Ooit gehoord van hyperhydrosis? Een aandoening waarbij je zweetklieren continu aan het werk zijn en dat je dus zonder inspanning zweet als een idioot? Voor dat soort dingetjes kan je je kapot schamen. Ik heb het namelijk zelf ook maar krijg om de zoveel maanden botox ingespoten in mijn oksels.

Nou bij de meeste mensen is het gewoon te lui zijn om te douchen en ze hebben liever een pakje peuken dan nieuwe kleding...

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 19:04

als ze advertentie plaatsen dan meteen 3 of 4 achter elkaar zetten zodat het opvalt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 21:33

paardje1983 schreef:
als ze advertentie plaatsen dan meteen 3 of 4 achter elkaar zetten zodat het opvalt

Die klik ik niet eens aan :+