Ik erger me aan mijn buren die zoveel herrie maken dat ik hier bijna van de bank word gedreund.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Supervixen schreef:Mensen die denken dat 1 uur 's middags een goede tijd is voor een high tea. Dat is lunchtijd!!![]()
Dus ik stel voor om rond half 3 af te spreken, maar ze vonden om 1 uur een handige tijd omdat er nog iemand 's avonds moet werken??! Hoe lang denk je dat je bezig bent met zo'n high tea? Pfff..
saddledancer schreef:MarlindeRooz schreef:Sowieso mensen die naar zweet stinken, zo walgelijk vies. Kom er dagelijks te veel tegen.
Wat is nou de moeite om elke morgen even 5 min te douchen en deo te gebruiken.
Schone kleren aan en hoppa, je stinkt niet!!
DIT !! En Dan zeggen ze 'ja maar ik zweet gewoon veel' nee, bullshit. 'vers' zweet stinkt namelijk niet. T begint pas Te meuren als je er een paar dagen mee rondloopt.
lisa_xxx schreef:Mallootje schreef:Mensen die altijd en overal korting vragen.. Grr!
mijn oma zegt dan meteen: Jodenstreken!!
edit
wij proberen haar dan nog te overtuigen dat het daar niks mee te maken heeft.
en haar streng toespreken helpt ook niet
Maar het wordt wel steeds erger heb ik het gevoel.. "Ik koop voor 100 euro, krijg ik nu korting?" "Hoeveel korting gaat daar vanaf? Hoezo niets?"lisa_xxx schreef:mensen die onnodige geluiden maken zoals fluiten, schreeuwen, hard lachen om niks etc.
en als dat stomme mens uit mijn klas voor zichzelf al een extra vork pakt als ik noedelsoep voor mezelf maak(vaak mijn enige eten van de hele dag) en niet luistert als ik zeg dat ik niet wil dat ze mee eet.

Voor de 2e keer trouwens, denk niet dat ik hem nog een keer ga terugvinden. Sparen voor een nieuwe dus...

ANightAway schreef:Dat de laatste bus richting mijn huis veel te vroeg vertrok en ik niemand kon bereiken vanwege een lege telefoon. Na een uur in dit oliebol weer lopen nu eindelijk thuis. Jeeejj![]()
Fml
Daarnaast ook nog dat mijn wekker oover 5 uur gaat. En de buurman het een christelijk tijdstip vind om te gaan klussen
Zo'n buurman hebben wij ook, die mensen verbouwen elke 3 maanden volgens mij zo'n beetje hun hele huis. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer, andere vloer erin, uitbouw.. Wel heel fijn dat ze dan een goed en mooi huis hebben, maar dat laatste lijkt me niet van hoog belang als je vrouw 100% blind is en jijzelf slechtziend. En als je je huis dan al zou willen verbouwen heeft het vast niet zo'n haast dat je 's nachts verplicht bent om met je hamer spijkers in je hagelnieuwe muur te slaan of wat hij dan ook doet. Dat is waar ik me af en toe aan erger.
purny schreef:saddledancer schreef:
DIT !! En Dan zeggen ze 'ja maar ik zweet gewoon veel' nee, bullshit. 'vers' zweet stinkt namelijk niet. T begint pas Te meuren als je er een paar dagen mee rondloopt.
Ooit gehoord van hyperhydrosis? Een aandoening waarbij je zweetklieren continu aan het werk zijn en dat je dus zonder inspanning zweet als een idioot? Voor dat soort dingetjes kan je je kapot schamen. Ik heb het namelijk zelf ook maar krijg om de zoveel maanden botox ingespoten in mijn oksels.