Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MissYvette4u schreef:Ik heb even een slecht momentje gehadben afgelopen weekend naar de Primark en een rook&waterschade winkel geweest. Schade: Anky-jas, winterjas (had er al 2), kleding oef
maar maar maar....ik heb tijdens mijn laatste 2 bezoeken aan de Action totally niks gekocht!!
Alleen gekeken
) de winkel uit gelopen 
dan weet ik zeker dat ik niet de mist in ga.
. Dan sta ik in die immens trage lijn en kijk ik nog eens 3x naar het potje verf dat ik heb gehaald, waarna ik denk: dit is het niet waard

xx_Lyzet schreef:Helaas iets niet vol kunnen houden voor mezelf..
Nouja, helaas... Paardlief likt himalayalikstenen bij het leven...
Normaal 7,95 per stuk; maar bij EJ nu 3 voor 10 euro. Dus maar even een paar meegenomen
Kan ze iniedergeval weer paar maanden vooruit...![]()
![]()
Ga me nu weer hieraan houden tot volgende maand, op vakantie & Primark!![]()
mijn kast had ik inmiddels al besteld, dus minus die kast heb ik alsnog 686 euro gespaard 
Eleionomae schreef:Sinds dit topic heb ik al 1686 euro gespaard puur door minder uit tegeven en het geld dat ik heb gekregen voor verjaardagen/feestdagen niet direct uit te gevenmijn kast had ik inmiddels al besteld, dus minus die kast heb ik alsnog 686 euro gespaard
December is overigens wel een lastige maand, met de kadootjes etc. Ik koop dan toch gauw nog wat extraas omdat mn oog er op valt enzo
Eleionomae schreef:Sinds dit topic heb ik al 1686 euro gespaard puur door minder uit tegeven en het geld dat ik heb gekregen voor verjaardagen/feestdagen niet direct uit te gevenmijn kast had ik inmiddels al besteld, dus minus die kast heb ik alsnog 686 euro gespaard
December is overigens wel een lastige maand, met de kadootjes etc. Ik koop dan toch gauw nog wat extraas omdat mn oog er op valt enzo
antje_vip schreef:Bij mij is het faliekant mis gegaan nu ik aan het verhuizen ben
mag van mezelf nu wel een oudejaarslot kopen als beloning en in 2015 ga ik mooi op deze voet verder
staat ook nog een deel servies in de kast, maar moet nog even bedenken hoe ik dat wil uitstallen