De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:40

Voor mij werkt dingen radicaal veranderen vaak ook beter dan geleidelijk aan. :)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 21:43

MissYvette4u schreef:
Ik heb even een slecht momentje gehad :') ben afgelopen weekend naar de Primark en een rook&waterschade winkel geweest. Schade: Anky-jas, winterjas (had er al 2), kleding oef :+ maar maar maar....ik heb tijdens mijn laatste 2 bezoeken aan de Action totally niks gekocht!! *\o/* Alleen gekeken 8-)

Toevallig in eindhoven :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:43

Ik heb gedaan! Mandje gepakt in de action, toen ik rond gaan lopen en... Kwam tot de conclusie dat ik niets nodig had(dat wat ik nodig had voor de cavia's was uitverkocht namelijk); mandje weer terug en zonder iets te kopen (en nee ook niet stelen :') ) de winkel uit gelopen :D
Ik had niet eens de neiging om naar prullaria te kijken :oo

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:52

Als je bij de action zonder iets naar buiten loopt, kijkt iedereen je héél vreemd aan... Hè??? Niets gekocht???? Dat kan niet!!! _O-

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:52

+:)+ Wauw! Goed bezig geweest!
Ik vermijd gewoon de winkels :') dan weet ik zeker dat ik niet de mist in ga.
(natuurlijk niet als ik echt iets nodig heb) Maar door minder tijd door te brengen in de winkels, kan ik ook niet in de verleiding komen om prullaria te kopen.
Straks kijken wat ik nu al heb bespaard in vergelijking met afgelopen maanden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 22:53

XLeandrosX schreef:
Als je bij de action zonder iets naar buiten loopt, kijkt iedereen je héél vreemd aan... Hè??? Niets gekocht???? Dat kan niet!!! _O-

True :') ik liep ook nog triomfantelijk, dus ben benieuwd hoeveel mensen hadden verwacht dat het poortje afging :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 23:13

Ik koop juist zelden iets bij de action omdat ik geen zin heb in die lange rijen :=. Dan sta ik in die immens trage lijn en kijk ik nog eens 3x naar het potje verf dat ik heb gehaald, waarna ik denk: dit is het niet waard :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 11:41

Sheran schreef:
Ik koop juist zelden iets bij de action omdat ik geen zin heb in die lange rijen :=. Dan sta ik in die immens trage lijn en kijk ik nog eens 3x naar het potje verf dat ik heb gehaald, waarna ik denk: dit is het niet waard :')

Dit heb ik ook vaak!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:46

Winkels vermijden is voor mij geen optie als je in de Kruidvat werkt (met vrij veel leuke/handige spullen). Toch gaat het me nog redelijk goed af. :o

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 16:48

Gaat lekker dames! Ik ben vandaag even langs de rommelmarkt geweest omdat m'n moeder er stond. Heb alleen een plantenpot gekocht, twee wijnglazen en vooruit, een bordje met tekst voor m'n huisgenoot dus dat valt onder prullaria. En een foundation gehaald, en verder niks de afgelopen maand!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 17:42

Helaas iets niet vol kunnen houden voor mezelf..
Nouja, helaas... Paardlief likt himalayalikstenen bij het leven...
Normaal 7,95 per stuk; maar bij EJ nu 3 voor 10 euro. Dus maar even een paar meegenomen :oo
Kan ze iniedergeval weer paar maanden vooruit... _/-\o_ :')

Ga me nu weer hieraan houden tot volgende maand, op vakantie & Primark! :D :D

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:21

Ohhhhh ben weer de mist in gegaan..... Ik kwam langs m'n favoriete boekenwinkel..... Bleek m'n favoriete kookboekserie uitgebreid zijn met zo een leuk boek..... Gekocht.... Kookboek nummer 348 of zoiets...... :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:29

xx_Lyzet schreef:
Helaas iets niet vol kunnen houden voor mezelf..
Nouja, helaas... Paardlief likt himalayalikstenen bij het leven...
Normaal 7,95 per stuk; maar bij EJ nu 3 voor 10 euro. Dus maar even een paar meegenomen :oo
Kan ze iniedergeval weer paar maanden vooruit... _/-\o_ :')

Ga me nu weer hieraan houden tot volgende maand, op vakantie & Primark! :D :D

Ik had er gelijk iets van 12 meegepakt denk ik, is ook geen 'prullaria' imo maar iets noodzakelijks en als het voor meer dan 50% goedkoper is dan anders dan sla ik gewoon in, zeker als het veel gebruikt wordt. :j
Is nl uiteindelijk ook een bezuiniging als je groot inslaat, reken maar uit hoeveel je normaal kwijt bent:
€8,- (afgerond) x 3 = €24,- = €14,- bezuinigd per 3 blokken, zeg dat je ze maandelijks moet vervangen = 4x3 blokken à €10,- = €40,- ipv €96,- = €56,- bespaart. *\o/*

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:18

Goed bezig!!!!!!!

Heb gister bij de primark een trui gekocht, maar ook een laten hangen, net zoals een blousje!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 17:36

Bij mij is het faliekant mis gegaan nu ik aan het verhuizen ben

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:51

Tja dan is het heel verleidelijk haha.
Maar in je nieuwe huis horen toch ook nieuwe, leuke prullaria? :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:58

Sinds dit topic heb ik al 1686 euro gespaard puur door minder uit tegeven en het geld dat ik heb gekregen voor verjaardagen/feestdagen niet direct uit te geven :') mijn kast had ik inmiddels al besteld, dus minus die kast heb ik alsnog 686 euro gespaard :)

December is overigens wel een lastige maand, met de kadootjes etc. Ik koop dan toch gauw nog wat extraas omdat mn oog er op valt enzo :+

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:05

Eleionomae schreef:
Sinds dit topic heb ik al 1686 euro gespaard puur door minder uit tegeven en het geld dat ik heb gekregen voor verjaardagen/feestdagen niet direct uit te geven :') mijn kast had ik inmiddels al besteld, dus minus die kast heb ik alsnog 686 euro gespaard :)

December is overigens wel een lastige maand, met de kadootjes etc. Ik koop dan toch gauw nog wat extraas omdat mn oog er op valt enzo :+

Zo _/-\o_
Wat goed zeg.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 22:18

Eleionomae schreef:

Wow dat is echt super! *\o/*

antje_vip schreef:
Bij mij is het faliekant mis gegaan nu ik aan het verhuizen ben

Je zou juist denken dat je met verhuizen lekker opruimt, of ben je nieuwe spullen voor je huis aan t kopen?

December is niet zo'n beste maand voor me maar dat heb ik maar lekker laten varen. Cadeautjes gekocht voor de kerst, nieuwe outfit, etc.. :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 23:02

Ja ik ben best trots op mezelf :j mag van mezelf nu wel een oudejaarslot kopen als beloning en in 2015 ga ik mooi op deze voet verder :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 00:01

Afbeelding
Daar is ie dan! Met dank aan dit topic haha :D

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 11:46

Wat een gave kast!
En je ziet dus echt dat als je prullaria laat liggen, je iets echt moois kunt kopen waar je veel meer aan hebt,

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:21

Waar dan wel weer heel veel prullaria in past _O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 13:52

Zo te zien had Eleionomae genoeg prullaria van voordat ze stopte met prullen koopte om erin te zetten :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-14 14:01

Haha, de helft is er al weer uit en staat inmiddels beneden. Ik krijg als het goed is voor kerst nog een aantal spulletjes van Pip studio en dat wil ik er eigenlijk allemaal in hebben :j staat ook nog een deel servies in de kast, maar moet nog even bedenken hoe ik dat wil uitstallen :')