Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:22

Emmaa_ schreef:
Ik kan ook heel slecht tegen jongens die niet goed kunnen spellen. Zo lang er nog genoeg algemene intelligentie doorheen schijnt kan ik het wel hebben, maar als dat ook ontbreekt ben ik snel weg.

Overigens, lange jongens... Kom maar door. Mijn droomkerel is 2m+. Ben zelf 1.85 en droom er toch stiekem wel van om eens opgetild te kunnen worden enzo :')

Dat kan ook door n kleinere jongen hoor xd
Mijn vriend(1.65) tilt mij(1.75) vrij makkelijk op, maar hij is dan ook gewichten van 100+ kg gewend haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:26

Ja kijk, dat is weer anders he :D

Jolien87

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:40

Ik heb 2 heel lange vrienden na elkaar gehad, die waren allebei ruim 2 meter lang. Ik stond daar dan naast met mijn 1.65 meter. Was niet altijd even praktisch. Mijn huidige vriend is een stuk kleiner, hij is denk ik een halve kop groter dan ik. Voor een man dus aan de kleine kant maar ik vind het ideaal. Ik hoef in ieder geval niet meer allerlei capriolen uit te halen om hem even spontaan een kus te geven. O:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:42

Kan het miss weer terug ontopic gaan? Het dwaalt weer behoorlijk af....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:48

Je hebt helemaal gelijk. Zal ik er dan nog maar eentje in gooien?
Ik had inmiddels een tijdje een relatie met mijn vriend, toen we op een zondagmorgen bij hem thuis onder de douche stonden. We deden niks bijzonders, gewoon wat je normaal gesproken onder de douche hoort te doen. O:) Enfin, op de één of andere manier begon ik me niet lekker te voelen en voor ik het wist kreeg ik een ijskoude douchestraal op me gericht. Bleek dat ik was flauwgevallen. Zijn ouders waren op dat moment ook thuis maar ik zat er echt niet op te wachten dat één van hen zou komen kijken, dus met behulp van vriendlief ben ik naar zijn bed gestrompeld. Waarschijnlijk was het een combinatie van samen onder een warme douche in een heel krappe douchekabine en het feit dat ik nog niet gegeten had. Aangezien ik al langere tijd zeurde om een ontbijt op bed was ik er aardig van overtuigd dat hij me nu wel wat te eten zou brengen, al was de situatie eromheen natuurlijk erg vervelend. Enfin, ik lag op zijn bed bij te komen terwijl hij beneden in de keuken druk bezig was. Na een paar minuten kwam hij terug met een schaaltje banaan en mandarijn met de mededeling: "Beneden kun je brood komen eten". -O- Achteraf gezien had ik heel blij moeten zijn met dat schaaltje fruit want uiteindelijk bleek dat toch wel één van de meest romantische dingen te zijn geweest die hij ooit voor me heeft gedaan. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:46

Okéé gisteren een tinderdate gehad en helaas voor jullie geen date fail maar een super geslaagde date :D

Pfoee Jolien die had toch echt kunnen fluiten dat ik onder boterhammen ging eten!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 11:52

Hahahaha 'beneden kun je boterhammen eten' :') de romanticus :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:13

wauw... waar vind je die _mexx_lady_ ... mijn tinderdates willen alleen maar seks....

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:48

Eumh ja tinder dus haha.
Het was echt super schattig hoor. Hij zei ook echt dat ie heel verlegen is als ie zich niet op zijn gemak voelde. Gelukkig was daar na een uurtje niks meer van te merken :D
+ + + + hij heeft een fitnesslichaam :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:34

Ik weet er weer een... Kwam weer naar boven omdat ik ALWEER bericht van hem kreeg... Probeert al maanden nog eens af te spreken..

We zaten in echt zo'n amsterdams bruin café... Hij kwam al aanlopen in zo'n cheap pak.. Afknapper nummer 1.. Gingen we bestellen.. Zei hij tegen de barman (die echt zo'n grijsaard was die al z'n hele leven die kroeg runt) 'geachte waard, mag ik voor deze jongedame..' ik moest keihard mn lach jnhouden .. Vooral na de blik van die man.. Die keek hem echt aan met blik van 'daar zit ergens een steek los'..

Maar mn date probeerde hele tijd bekakt te praten.. Maar lukte niet en je zag hem dan echt denken 'ooh poedersuiker' en hij maakte z'n zin af met bekakt stemmetje...

Toen hij FF naar de wc ging kwam barman naar me toe wqt ik in godsnaam met die vent moest

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:43

Gianti schreef:
Ik weet er weer een... Kwam weer naar boven omdat ik ALWEER bericht van hem kreeg... Probeert al maanden nog eens af te spreken..

We zaten in echt zo'n amsterdams bruin café... Hij kwam al aanlopen in zo'n cheap pak.. Afknapper nummer 1.. Gingen we bestellen.. Zei hij tegen de barman (die echt zo'n grijsaard was die al z'n hele leven die kroeg runt) 'geachte waard, mag ik voor deze jongedame..' ik moest keihard mn lach jnhouden .. Vooral na de blik van die man.. Die keek hem echt aan met blik van 'daar zit ergens een steek los'..

Maar mn date probeerde hele tijd bekakt te praten.. Maar lukte niet en je zag hem dan echt denken 'ooh poedersuiker' en hij maakte z'n zin af met bekakt stemmetje...

Toen hij FF naar de wc ging kwam barman naar me toe wqt ik in godsnaam met die vent moest

:') :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:45

Ik typte ooit eens "ben er zo weer prutsmuts" in plaats van "ben er zo weer hoor" :') fijn hoor auto correct
Laatst bijgewerkt door BarryPlopper op 27-10-14 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:57

BarryPlopper schreef:
Ik typte ooit eens "ben er zo weer prutsmuts" inplasts van "ben er zo weer hoor" :') fijn hoor auto correct

Dat heb ik een keer bij een klant gehad :=

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:08

Hahaha oeei. Ik heb woensdag een tinderdate, ben errrrg benieuwd. M'n date van vrijdag, op wie ik zo lang heb zitten wachten, was gewoon een tikje awkward en saai. Hij zei: " Ja echt stom, ik zit echt hard te denken wat ik moet zeggen maar ik weet het niet. Zeg jij eens wat" Ja maat, als je gewoon je mond had gehouden was het nu niet awkward geweest :')

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:24

*knip*
Laatst bijgewerkt door Aroha op 02-08-25 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:36

Gianti schreef:

Haha, vooral die barman :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:46

Ik heb echt rollend van het lachen jullie berichten gelezen :')
De ene nog erger dan de andere van broekplassers tot wietplantages
sommige verdienen echt een award!
Dan kan ik jullie mijn fails ook niet onthouden denk ik haha. heb dr zelf ook weer om zitten lachen, bij het denken aan de dates...

Ik heb niet heel veel gedate maar wel elke keer akward momenten gehad

zoals zo vele was ik ook aan het tinderen geslagen en kwam daar de grootste debielen tegen de ene nog erger dan de andere...
Totdat ik B tegen kwam. Leuke jongen spontaan hobby's wat ook mijn hobby's zijn
Leuk huisje leuke baan en hij had gewoon alles wat ik zocht *zwijmel*
Koken, dieren en fotograferen waren zijn hobby's, nou een kokende vent wie wilt dat nu niet?
Na weken/maanden whatsappen enz toch maar afgesproken.
Mn ex was in het verleden en was opzicht best toe aan een leuke vaste relatie.

We hadden afgesproken te gaan koken bij mij thuis. (ik woonde toen aan stal met meerdere pension klanten sommige had ik ook ingelicht dus zag dr geen kwaad in)
Hij vroeg wat ik allemaal lekker vond en zo kwam de date steeds dichterbij.
Toen hij eenmaal aanbelde was ik helemaal relaxt en hij was echt zo leuk als ik hem ''kende''
Had een roosje voor me meegenomen(en ik had nog zo gezegd dat niet te doen)
Wat lekkers voor mn honden meegenomen(die het niet eens lustte :') ) maar vond het erg attent!

Zo zijn we samen gaan kokkerellen
Gezellig de kaarsjes aan wijntje erbij en uber romantische <3
Het eten was heerlijk en zo zijn we samen op de bank gaan zitten om een filmpje te gaan kijken met de bij behorende kaarsjes en wijntjes.
we hadden al besloten dat hij zou blijven slapen want hij kwam van ver. geen probleem hij mocht op de bank slapen van mij en dan keken we n dag later wel wat we zouden gaan doen.

En toen kwam de fail!
ik zat daar in mn slaapkleren en hij ook samen nog een filmpje te kijken. toen ging de bel...
Ik dacht er is iets met de paarden ofzo, helaas niets was minder waar mn ex stond aan de deur als een verzopen kat helemaal de weg kwijt.
Schrok me leveloos en wist niet wat aan te moeten met de situatie. date zat nog niets vermoedend op de bank.
Ex binnen gelaten en gezegd dat ik n date had maar hij kon nergens heen hij had ruzie met zn ouders.
Ex in het halletje laten staan en op naar mn date zeggen wat er was, ik heb veel rare situaties gehad maar dit....
Tegen date gezegd wat er aan de hand was maar gezegd dat het een goede vriend was en niet dat het een ex was.
Dat hij nergens heen kon enz.
Meneer de date vond het heel raar maar stemde er mee in dat t wel erg zielig was om hem buiten te laten.
Dus mn ex gehaald en toen zaten mn date en mn ex samen op de bank te kletsen :')

Toen moest ik gaan na denken veel keuze had ik niet
Ik+date in bed en ex op de bank
ik+ex in bed en date op de bank
Date+ex in bed en ik op de bank

Dat laatste zou wel heel erg raar zijn
Ik en date vond ik ook n beetje raar kende die jongen net n dag in het echt en je weet maar nooit
Dus mn ex maar in mn bed laten slapen
Date was not amused en wou na huis maar had al n paar wijntjes op en is uit eindelijk toch blijven slapen.
Echter toen ik smorgens opstond was date weg.... hij was er achter gekomen dat die goede vriend helemaal geen goede vriend was maar mn ex was :=

En date nummer 2

Leuke jongen ook van tinder werkte in het leger
Leuke vent leuk lichaam
Tijdens de date ging hij mee naar stal toen wat gaan drinken en zo de date heel leuk afgesloten en besloten een vervolg date te plannen via whatsapp.
Toen ging ik n dag later na stal en kreeg ik n app waar ik was (want ik had gezegd dat ik na stal was)
Want hij kon me niet vinden op stal.
Klopt want ik was onderweg na stal met 2 vriendinnen dus onderweg ergens gestopt waar we konden zien als hij terug na huis reed.
Aangezien ik dit erg stalkerig vond heb ik dr ook niet meer op gereageerd
Eenmaal zagen we hem langs rijden en zijn we door gereden na stal.
Daar aangekomen even onze spullen op stal gezet die we bij ons hadden (eten enz) terug na buiten lopend om even een sigaretje te gaan roken zie ik die idioot aankomen!
Vriendinnen zeiden nog ren weg sluit je op in de zadelkamer hij is gek!
En dat was zo ik was zo rood als n tomaat schaamde me dood, en hij was laaiend! waarom ik niet op stal was en nu ineens wel enz
Ik het goed gemaakt en gezegd dat ik toen op stal was maar even eten was halen vond hij het al snel prima.
Tijdje op het terras gezeten tot er klanten kwamen en ik les moest gaan geven
Dus gezegd dat ik 3 uur achter elkaar les moest geven, wou hij naar huis gaan maar vroeg of ik even mee wou komen om te praten.
Zo gezegd zo gedaan...
Hij was onwijs klef dus ik gezegd dat dit zo echt niet kan waar klanten me kunnen zien enz
Vroeg hij of hij dan nog even met een van zijn paarden wat mocht doen op stal
Ik snapte er helemaal niets meer van...
Paarden? van hem? bij mij op stal? waar?

Had hij zich even bedacht dat alles wat van mij was ook van hem was want we hadden n relatie....
Toen heb ik hem de deur gewezen en genegeerd
Hij had echt stalk gedrag
Na n paar weken was t heerlijk rustig ik was helemaal klaar met het gedate en zat heerlijk in mn vel

Totdat ik n appje van date 2 kreeg
Dat hij het niet leuk vond hoe het gelopen was. of ik zin had om nog eens wat af te spreken en misschien opnieuw een relatie wou proberen...

Heb hem dus kei hard genegeerd en over gelagen met mn vrienden :')

Doei dates!
Uiteindelijk na maanden weer toegegeven en gaan daten en heb nu een aantal maandjes een hele leuke vriend.
Met dezelfde hobby's iemand die me begrijpt en respecteert <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:09

Wel zonde dat de eerste eigenlijk heel leuk was en je ex hem - onbewust - heeft verpest @ gentlegiant

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:14

Ja baalde echt als een stekker toen hoor! kon wel door de grond zakken
Ik bedoel ik wou het maar goed doen maar had weer eens niet aan mezelf gedacht
Een van de zoveelste dingen wat mn ex heeft verpest voor mij...

Misschien moest/moet ik maar wat meer aanmezelf denken en nee durven te zeggen haha
T was een dure les
maar zonder die les had ik wss mn huidige vriend niet leren kennen

Achteraf gezien kan ik er onwijs hard om lachen

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:32

Over tinder gesproken, ik zag net een heeeeeeeeeeeele leuke maar uit automatisme drukte ik op 'delete', f*ck! Kan je later nog een keer dezelfde persoon krijgen of gaat het voorgoed in de niet-match bak? :') (off-topic sorry maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen haha)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:33

Voorgoed in de niet-match bak! :D Tenzij je een nieuwe account maakt.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:44

Ja had ik toen ook n paar x echt frustrerend haha

M'n ex zit ook op tinder wie wilt m zoeken en like
Of op Fb toevoegen en dan over jou exen beginnen ben stiekem wel benieuwd wat hij over mij te banketstaaf heeft :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:48

Marit schreef:
Voorgoed in de niet-match bak! :D Tenzij je een nieuwe account maakt.

Neehoor, ik heb genoeg mensen die 2 of 3 keer voorbij komen. Behalve de leuke -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:54

Dat had ik dus laatst ook!
En met enige regelmaat krijg ik iemand voor een 2e keer
Maar nooit de leuken die je per ongeluk delete!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:00

Hahaha klopt, de pareltjes die je per ongeluk hebt ge-"nee bedankt" zijn voor eeuwig verdwenen.

Maar wat een bizar verhaal joh Gentlegiant, dat hij zich ook even jouw paarden toe-eigent omdat jullie nu toch een relatie hebben :? Wat een pannenkoek :')