Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jorretje schreef:Nico_lette schreef:Ik was met m'n vriend rond ons huis aan t rondlopen, want we gaan verhuizen. Dus ik begin te tellen hoeveel spinnen ik rond huis zie, ik heb dr 138 geteld
Dan heb je daar een bijzonder gezond leefklimaat! Zie het maar als iets positiefs!
djinnie schreef:Vandaag moest ik mijn dochter redden van een in haar ogen wel gigantische spin die op de trap zat en waar ze echt niet langs kon... bleek het een langpootmug te zijn. Aangezien die volgens mij niet steken heb ik hem (of haar?) een nieuwe locatie willen geven, maar hij/zij besloot zelf al te verkassen. Toch handig die vleugels. Gelukkig begreep dochter daarna wel dat het geen familie was van die hier besproken Henk.
Varekaj schreef:Ik ben vandaag op mijn weiland in een nest gaan staan. Ofzoiets. Wou een draad herstellen, zie ik plots over mijn schoenen echt honderden kleine spinnetjes krioelen. Ik heb zo hard gegild en debiel rondgehuppeld dat de paarden het eerste half uur niet meer in de buurt wilden komen
magic_lover schreef:Harstikke leuk als je ook een keer naar het noorden komt. Had ook graag mee gereden dan, alleen ben ik nou al bijna 20 wk zwanger en staat mijn Z-paard te koop. Dus dan houden we het wel gewoon bij toeschouwer wezen. En hopen dat je volgend jaar wellicht nog een keer weer komt!
Assen is idd echt een prachtige accomodatie voor zoiets. Ook relatief centraal (behalve vd Friezen en uiterste Groningers die zijn iets langer onderweg) maar dat hou je toch altijd denk ik, ongeacht waar je het houd.
senna21 schreef:Varekaj schreef:Ik ben vandaag op mijn weiland in een nest gaan staan. Ofzoiets. Wou een draad herstellen, zie ik plots over mijn schoenen echt honderden kleine spinnetjes krioelen. Ik heb zo hard gegild en debiel rondgehuppeld dat de paarden het eerste half uur niet meer in de buurt wilden komen
Weet je zeker dat het spinnetjes waren, en geen tekennest? !