Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ach, de meelezende jeugd kan er maar van leren dat liefde en respect en communicatie de basis moeten zijn, dat je niet gemiddeld moet presteren om een normale relatie te hebben en dat kleine kantjes net leuke pluspuntjes kunnen zijn. Toch?
Mayflower_ schreef:Om even OT te blijven
Tsja hoevaak seks:
Volgens mijn vriend te weinig, volgens mij teveel.
Niwla schreef:Ennnnn daar is HC weer."Verzaken" ook echt.
![]()
Alsof seks een recht is, waar (in de meeste gevallen) de vrouw gebruikt voor wordt. Bij ons is het een uiting van intimiteit en liefde, zo intiem dat ik het alleen met mijn partner wens te delen en vice versa.
In een relatie draait het nou eenmaal om compromissen sluiten, voor seks in een relatie is dat niet anders.
Ik wil graag 4x per week patat eten, maar mijn partner niet dus sluiten we een compromis en eten we 1x per week patat. Ik ga dan toch ook niet, al dan niet stiekem, buiten de deur patat eten zodat hij alleen met zijn bordje bloemkool zit?
Varekaj schreef:Ik ben helemaal voor kontknijpen, maar dus niet als iemand een trap oploopt. Dat is echt het enige moment dat hij er even moet afblijven, hoe verleidelijk ook.
Ivm dat propellor draaien: dat was dus een grap. Of zo was het toch bedoeld. De vriend in kwestie ging er echter volledig in mee, stelde er geen vragen bij en had gewoon een big smile op zijn gezicht. Hilarisch hoe een anders zeer nuchtere vent daar gewoonweg in trapt. Ik heb het dus nog niet uitgetest en we zijn dat ook absoluut niet van plan
Qimm schreef:Waar ik laatst achter kwam, verkrachting binnen een relatie was in Nederland tot 1991 NIET strafbaar omdat het inderdaad als plicht werd gezien. Vond ik best schokkend, beetje middeleeuws...
Varekaj schreef:En net dat bewust kiezen voor exclusiviteit tussen de lakens zorgt ervoor dat we creatief blijven, dat we erover praten en problemen gaan aanpakken pv te zeggen "zoek het uit" en de lol ergens anders gaan zoeken. Die monogamie stimuleert ons om open te blijven staan voor elkaar en aan de relatie te werken.
Varekaj schreef:Ach, de meelezende jeugd kan er maar van leren dat liefde en respect en communicatie de basis moeten zijn, dat je niet gemiddeld moet presteren om een normale relatie te hebben en dat kleine kantjes net leuke pluspuntjes kunnen zijn. Toch?
Varekaj schreef:En net dat bewust kiezen voor exclusiviteit tussen de lakens zorgt ervoor dat we creatief blijven, dat we erover praten en problemen gaan aanpakken pv te zeggen "zoek het uit" en de lol ergens anders gaan zoeken.
Kwanyin schreef:Varekaj schreef:Ach, de meelezende jeugd kan er maar van leren dat liefde en respect en communicatie de basis moeten zijn, dat je niet gemiddeld moet presteren om een normale relatie te hebben en dat kleine kantjes net leuke pluspuntjes kunnen zijn. Toch?
Ik wil bij deze meegeven aan de meelezende jeugd dat het NIET standaard in het relatiepakket zit op de pipi uit de wiewie van je vriendje te mikken.
Mijn vriend vraagt ook eens als hij mee mag gaan als ik ga plassen
"eh waarom?"
"Ja, stel dat we ooit op vakantie gaan, en onze auto gaat stuk. En er is in de weide omgeving nieeeeeemand of niets. En jij moet dringend. Dan kan je toch beter nu oefenen dat je je nu al op je gemak voelt als ik erbij sta."
Eh juist ja.
phormicola schreef:Ik heb bij mijn man een keer mogen mikken met plassen. Ik vond het helemaal geweldig en heb maar niet gezegd dat ik er ook eentje wil, want dan was HIJ volledig afgeknapt