geen jongenstopic, maar een vrouwentopic :+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:48

Maartje1990 schreef:
Hmm nu zit ze via whatsapp te zeggen dat we heel verschillend zijn. Dat we een heel ander toekomstplaatje hebben en dat alles voor een relatie is. Heb haar gezegd dat ik daar echt nog niet zo mee bezig ben. Helemaal nog niet over de toekomst, ik zie wel. Maar ze zei ook vandaag dat ze bindingsangst heeft. Dus weet niet of het dat is maarja.

Misschien heeft ze gewoon wat tijd nodig? Of juist bevestiging vanaf jou kant, vraag aan haar wat ze nou echt wil :).. En vergeet vooral niet aan jezelf te denken, want jij bent belangrijk.

Leuk eindelijk eens een lesbisch topic, van mij mogen ze er veel meer komen (zelf ook gay haha)!

Joltsje

Re: geen jongenstopic, maar een vrouwentopic :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:52

aai das wel lastig ts.. vrouwen pffff hahaha.

zoals knetterhard aangeeft, misschien zelf aangeven hoe jij er in staat. misschien is ze bang een blauwtje te lopen. misschien ook wel niet en heeft ze echt bindingsangs, dan rustig oppakken. denk ik haha.. geen idee wat dan het handigste is.

lemanthiaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:39

knetterhard schreef:
Leuk eindelijk eens een lesbisch topic, van mij mogen ze er veel meer komen (zelf ook gay haha)!

Die zijn er regelmatig lopen alleen steeds dood. (ook ik ben gay)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:41

Ik zie een gay meeting opkomen :))

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:43

Met 1 hobby gemeen. De paarden ;)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 14:52

Kaus schreef:
Ik zie een gay meeting opkomen :))

Yeahh!! Ik ben ook gay *\o/*
Helemaal voor :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 14:57

Ik ben benieuwd of die andere nu op vrouwen valt of niet. Want ik vond je opsomming nog vrij algemeen (en als voetbalster met sportieve kleding voelde ik me lichtelijk aangesproken haha, terwijl ik toch echt van de mannen ben :Y) )

Je date klonk iig als een geslaagde dag. Hopelijk volgen er nog meer en laat ze zich niet afschrikken door bindingsangst.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 17:26

Joltsje schreef:
aai das wel lastig ts.. vrouwen pffff hahaha.

zoals knetterhard aangeeft, misschien zelf aangeven hoe jij er in staat. misschien is ze bang een blauwtje te lopen. misschien ook wel niet en heeft ze echt bindingsangs, dan rustig oppakken. denk ik haha.. geen idee wat dan het handigste is.

Ja wie weet, pff vrouwen ze zijn maar ingewikkeld ik weet wel weer waarom ik vrijgezel zijn zo fijn vind dit soort drama iig niet.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 19:50

Dat zeg ik dus ook altijd :')..
En ik heb ook zoiets van graag of niet, want je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee, als mensen je aan het lijntje houden :j.
En vooral in de situatie van jou, heb jij helemaal genoeg aan jezelf!

Heb je al wat gehoord weer van der dan?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 19:54

Nouja ik heb dr gezegd dat als ze me niet beter wilt leren kennen dat prima is al zou ik t wel jammer vinden. Zei ze op geen overhaaste beslissingen te nemen. En vandaag vroeg ik of dat wat ze zei niet door dr bindingsangst komt en ze gewoon bang is. Zei ze op dat ze denk dat we in de toekomst niet bij elkaar zullen passen. Zij wilt in de stad wonen ik liever niet. Maar dat soort dingen zeggen is vrij typerend voor iemand met bindingsangst. Ik heb gezegd dat t indd niet mn eerste keus zou zijn maar ik wel water bij de wijn kan doen. Toen gevraagd waarom ze daar nu al zo over nadenkt. Want ik denk daar zelf nog helemaal niet over na hoor.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 19:57

Slim van je! Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in dit lastige gedoe, al helemaal niet na 1 date en na het moeten missen van je mams.

Het hoort gewoon leuk en ongedwongen te zijn, zonder drama!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:15

Inderdaad!

Maarreh... is het niet een beetje een gevalletje 'she's just not that into you' incl excuses..of komt dat gestier alleen bij mannen voor }:)

Sorry voor mijn directheid. Ik ben natuurlijk niet bij de date geweest en het klonk als een hele leuke date. T kan natuurlijk goed dat ze echt bindingsangst heeft, ik hoop gewoon dat jou na al het huidige verdriet een en ander bespaard wordt. ....

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:18

Hiero nog een gay! (Oké Bi dan )

Altijd lastig om erachter te komen wat de geaardheid van iemand anders is.. :(

Jammer dat het niet zo super gaat ATM ts! :(

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:16

fionaf09 schreef:
vrouwen zijn nou eenmaal zoooo ingewikkeld :') :7

Feit. }:0

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:16

Maartje1990 schreef:
Nouja ik heb dr gezegd dat als ze me niet beter wilt leren kennen dat prima is al zou ik t wel jammer vinden. Zei ze op geen overhaaste beslissingen te nemen. En vandaag vroeg ik of dat wat ze zei niet door dr bindingsangst komt en ze gewoon bang is. Zei ze op dat ze denk dat we in de toekomst niet bij elkaar zullen passen. Zij wilt in de stad wonen ik liever niet. Maar dat soort dingen zeggen is vrij typerend voor iemand met bindingsangst. Ik heb gezegd dat t indd niet mn eerste keus zou zijn maar ik wel water bij de wijn kan doen. Toen gevraagd waarom ze daar nu al zo over nadenkt. Want ik denk daar zelf nog helemaal niet over na hoor.

Jullie hebben elkaar pas twee keer gezien toch? Waarom praat ze nu al over jullie toekomst en waar jullie gaan wonen?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 22:27

1 keer.... Dat dacht ik dus ook, daar denk ik nu nog echt niet over na. Dan te bedenken dat ik daar altijd wel vrij snel over denk. Ze zegt dat ze bang is om me te kwetsen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:37

Maartje1990 schreef:
1 keer.... Dat dacht ik dus ook, daar denk ik nu nog echt niet over na. Dan te bedenken dat ik daar altijd wel vrij snel over denk. Ze zegt dat ze bang is om me te kwetsen.

Snap ik. Je hebt in korte tijd heel veel meegemaakt, ze zal bang zijn dat je je geluk van haar af zal laten hangen.
En dat kan iemand heel bang maken. :j

De vraag is of dit betekent dat ze daar bang voor is of dat ze je niet écht leuk vindt.
Maar daar kun je maar op één manier achterkomen.

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 06:59

Maartje1990 schreef:
Ze zegt dat ze bang is om me te kwetsen.

Ook typisch voor iemand met bindingsangst denk ik -O- Als ze je echt niet leuk vond zou ze dat niet zeggen tegen je, maar het blijft rot natuurlijk...

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:52

Saskiaatje schreef:
Maartje1990 schreef:

Jullie hebben elkaar pas twee keer gezien toch? Waarom praat ze nu al over jullie toekomst en waar jullie gaan wonen?

Afbeelding

Sorry moest hem even posten.. :') :=

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:57

hahahah lijkt me maar lastig, lesbisch zijn! Heb geregeld genoeg aan mijn eigen hormonale/drammerige/overdetop/zwartkijkerige gedoe, moet er niet aan denken om er nog zo eentje op de bank te hebben zitten hihi.
Kan me inderdaad voorstellen dat dit je weer stress geeft waar je niet op zit te wachten :S Niet leuk!
Lekker even met rust laten dan maar...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:34

fionaf09 schreef:
Saskiaatje schreef:

[ Afbeelding ]

Sorry moest hem even posten.. :') :=

:') It's funny because it's true.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:26

maarre..hoe staat het er nu voor?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 16:28

Uhm we gaan nog een keer afspreken maar ze moet ven kijken wanneer t past. Maar ze doet nu een stuk afstandelijker, vrouwen.... Snap dr niks van

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:30

Is precies hetzelfde gezeik als bij mannen hoor :P

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:38

Niet meer langs het tuincentrum geweest ts?