Pendelen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Re: Pendelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:55

Waar halen jullie al die stenen vandaan? Ben zo benieuwd. Want je kan zulke stenen toch ook als ketting om je doen dat geeft dat toch ook een werking?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 18:57

Deze komt weg bij bij zo'n goedkoop sieraden winkeltje. Steen koste ook maar 1 euro. :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 18:58

Dit is trouwens mijn pendel :D
Afbeelding

let niet op mijn eelthanden :') Komt door de paarden

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 18:58

Mooi hoor! Fijne vorm he die heeft een van mijn pendels ook. :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:02

Ja inderdaad! Heb net al het theoretische van mijn pendelboek gelezen. Paar daagjes over gedaan en veel info om te verwerken. Straks maar eens met die eerste kaart beginnen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:32

Ik heb ook weer wat meegemaakt _O-

Reed in het bos. Niet op het ruiterpad O:) Maar was toch gebied waar honden aan de lijn moesten.
Kwam ik een mevrouw tegen met een loslopende hond. Hond liep om Holly heen te springen en probeerde steeds te happen. Holly werd daar onrustig van. Toen zij de vrouw dat ze haar hond niet ging roepen omdat ik niet op een ruiterpad reed en het maar mijn eigen verantwoordelijkheid was. Toen zei ik iets te brutaal terug: Als we nou toch met de regeltjes bezig zijn kunt u uw hond ook even aan de lijn doen? Je moet hier met je hond aan de lijn wandelen. Toen werd ze helemaal boos en begon ze me uit te schelden _O- Ben maar lachend verder gereden. :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 19:53

Wat een dom mens zeg, stel voor dat jouw paard die hond had getrapt dan was ze vast niet meer zo brutaal geweest. := Maar goed dat jij een braaf paardje hebt! :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:58

Wat een doos! Echt een reactie van een 'schuldig' iemand....

Gisteravond heel even de pendel erbij gepakt. Ik vroeg o.a. of ik hem vaker moest gebruiken en toen kreeg ik een ja :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:35

Ik wil me hier toch ook eens meer in verdiepen. Toen ik nog op de basisschool zat, was ik altijd wel al gefascineerd door edelstenen. Op dat moment wel puur en alleen omdat ik ze mooi vond. Rozenkwarts is een steen die me wel altijd aan heeft getrokken (ook de steen die bij m'n sterrenbeeld hoort).
Op het moment heb ik een toermalijn, bergkristal en rozenkwarts op m'n bureau liggen. Die toermalijn omdat er bij een natuurarts uit kwam dat ik erg gevoelig ben voor straling van pc's enz. Om heel eerlijk te zijn ben ik er vooral mezelf niet uit of die steen echt helpt/of ik echt zoveel nadelen ervaar van het achter de pc zitten maar baadt het niet dan schaadt het niet. Daarbij blijf ik edelstenen nog steeds erg mooi vinden.
Eigenlijk wilde ik vandaag even langs een winkel hier in Utrecht om te kijken naar pendels/edelstenen maar de laatste keer dat ik daar kwam, voelde ik me niet helemaal op m'n gemak. Zit dus een beetje te twijfelen of ik toch langs die winkel ga of online ga bestellen.

Vind het sowieso al heel interessant om hier mee te lezen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 14:42

In Almelo hebben ze ook 2 spirituele winkels, in een van die winkels werd ik ook heel erg misselijk en voelde mij echt niet op mijn gemak.

Voor mij een redenen om daar niet meer heen te gaan. :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:47

Het had vooral met 't personeel te maken :o Zogauw ik binnen kwam en naar achter liep werd ik gevolgd door 1 van de personeelsleden. Ivm stelen enz begrijp ik dat wel. Maar door de manier waarop voelde het niet prettig. Ik denk dat ik er vandaag toch nog eens langs ga. Wie weet gaat 't deze keer anders.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:49

Wij hebben ook de toermalijn bij o.a. computer en tv/audio. Zelf voel ik geen verschil, maar een vriendin van mij is heel gevoelig en zij voelt een groot verschil of de steen er wel of niet ligt!
Zelf heb ik hiervoor nu ook een orgonite staan. Vind hem zo mooi en trok me zo aan!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:52

Daar had ik nog nooit van gehoord, zo'n orgonite. Heb even gegoogled en zag inderdaad mooie voorbij komen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 14:57

:j Ja he!?
Ik heb een super mooie met een bol calciet erin! Voelt zo goed aan!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 22:21

Ben toch even naar die winkel geweest vandaag. Voelde me deze keer al veel beter op m'n gemak :) Heb carneool, citrienkwarts en een rozenkwarts pendel gekocht. Blij mee :D
Net via internet een zakje bergkristal steentjes en hematiet steentjes besteld om stenen te reinigen/op te laden en een mosagaat steentje. Viel me overigens wel op dat ik in die winkel 3,50 per steen (carneool) moest betalen en dat zo'n steen in die online shop iets van 0,80-0,90 kost. Zou dat slechtere kwaliteit zijn dan of?

Misschien erg offtopic ook dit :o

Om m'n pendel te gebruiken heb ik de rust nog niet voor gehad. Dat wordt zondag pas.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 22:53

Ik lees al vanaf het begin mee , maar nooit wat gepost, nu toch uit mijn meelees modus.
Spirituele dingen vond ik altijd al erg interessant en heb me dan ook een tijdje proberen te verdiepen in wicca, maar ergens ben ik ook altijd een beetje terughoudend en vind ik het toch wel ''eng''/spannend. Geen idee waarom , misschien ligt dit aan mijn perfectionisme en daarmee de angst om dingen fout te doen.

Ik heb een roze steen, ik denk een rozekwarts, waarmee ik nu ben begonnen met pendelen. Heb al wat dingetjes gevraagd en het gaat vrij goed denk ik. Alleen het ja antwoord is vaak veel minder sterk dan de andere antwoorden en blijft soms ook uit. Ik snap niet waardoor dit kan komen.

_Tara_ kan je mij vertellen waar dat winkeltje in Utrecht zit? :)
Laatst bijgewerkt door _Priscilla op 16-05-14 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 22:59

Priscilla, probeer de pendel eens met je gedachten in de 'ja' stand te zetten. Ik denk dat het bij jou nog goed bevestigd moet worden. Laat je ogen maar meegaan in de ja-beweging van de pendel (sturen met je ogen).

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:06

Hoe kan dat komen dat het nog goed bevestigd moet worden?
Bedankt, ga ik proberen :)

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:10

Bij de één gaat dat sneller dan bij de ander ;)

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 23:21

Ah oke :)
Nee, weet ik niet en kan ik niet zeggen zijn wel enorm duidelijk/sterk.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 07:24

_Priscilla, dat winkeltje zit aan de Mariaplaats, de Wijze Kater heet 't.

Misschien ook interessant voor jou en anderen, 22 en 23 juni is er een paranormale beurs (paraview) in Utrecht.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-14 09:04

Oh daar wi ik heen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-14 11:39

Priscilla geef het de tijd, niet iedereen mag en kan verwachten dat de pendel direct heel sterk beweegt. Dat heeft gewoon te maken met de controle over jou energie. :)

Toen ik voor het eerste pendelde bij de vrouw die mij daar mee heeft geholpen ging hij gelijk heel erg hevig te keer. Toen ik voor mij zelf een pendel kocht was er geen beweging in te krijgen. Pas toen ik ook met die pendel op weg geholpen ben lukte het. :)

Nu heb ik altijd zulke sterke bewegingen dat ik wel eens denk als ik hem nu los laat vliegt hij door het raam. :+ Nu moet ik wel zeggen dat mijn pendel ook ontzettend zwaar kan voelen wanneer pendel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 15:46

Ik heb het boek Pendelen van A tot Z net opgehaald! Ga er straks in beginnen. Had niet verwacht dat het zo'n dikke pil zou zijn hihi. :D

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 20:46

Priscilla dat heb ik ook. Niks om je zorgen over te maken. Dan is het antwoord gewoon JA. Bij mij is het zo dat hoe sneller hij gaat draaien des te overtuigender het antwoord JA is. Je kan het proberen met een vraag wat alleen met een luid en duidelijk ja beantwoord kan worden. Ik heb het zelfde met NEE, hoe sneller hij NEE draait hoe duidelijker overtuiging.
Dit is mijn ervaring.

Zijn hier ook mensen die een vaste pendeltijd hebben/gebruiken? Voor mij krijg ik de beste/goede antwoorden als ik om 17.00 u. pendel ('s winters is dat 18.00 u.) Ik heb een kaart van "foutief pendelresultaat" al verschillende malen geraadpleegd en steeds kwam er het zelfde uit "verkeerde pendeltijd" Buiten die tijd kan ik pendelen , maar moet dan wel vragen of het antwoord goed/fout is >;)

Ik heb de pendel ook gebruikt bij mijn paardje (hengst 11 jaar arbier/welsh), die heeft sinds dinsdag (de 13e :D ) een nieuw maatje :j (hengst 1 jaar welsh), maar deze heeft helaas wat happlekken opgelopen. Ik heb de pendel gevraagd of mijn paard de uk wel leuk vond, antwoord ja. Gevraagd of hij hem uit kwaaiigheid heeft gebeten, antwoord nee. Gevraagd of hij door heeft dat uk niet het zelfde speelt als zijn vorige maatje, antwoord nee. Gevraagd of hij het kan leren dat uk anders speelt, antwoord hangt stil >;) Dus dat word afwachten. Inmiddels wel een draadje gemaakt waar uk onderdoor kan, een "veilig haven" dus. Naarmate uk ouder word zal hij wel meer op zijn streepjes gaan staan.