Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
russel schreef:Dit is dik...
http://grappige-fotos.blogspot.nl/2013/ ... ensen.html
Overigens vind ik jullie oordelen best wel gemeen.....
Ik heb niet gezegd dat ik puppievet heb.. Maar deze vrouw is gewoon niet volslank. Er bestaat ook iets van een bmi meter, als je meer weegt dan 150 kilo ben je daarop met bijna geen enkele lengte gezond.. Dat is wel ergens op gebaseerd denk ik. Als het zomaar door iemand met puppyvet was bedacht, dan zou het echt niet gebruikt worden door artsen ed 
Nu zie ik de wereld anders. Darah3 schreef:Arc_En_Ciel schreef:Ik zie net pas Russel's reactie, dit noem ik niet volslank, dit noem ik echt obesitas hebben. Deze vrouw weegt sowieso meer dan 150 kilo, en dat is gewoon niet gezond.
Helaas... Deze vrouw weegt 15 stone en volgens mij is dat zelfs onder de 100kg

xSlvna schreef:Alsnog is 95 kg gewoon té veel voor die lengte. Je ziet het toch gewoon, het is gewoon niet even 'een laagje vet' dat ze op haar ribben heeft.
inderdaad. Er kan trouwens nog wel een hele lange discussie volgen over of ze wel of niet dik is. Voor mensen die dit als dik zien, is het gewoon overduidelijk dat het dik is. Dat kun je niet uitleggen. Het ligt er gewoon aan waar je grens zit
russel schreef:Dit is volslank, maar onder de mageren onder ons is dit dik...., maar de mageren zullen zichzelf als slank zien...

chelle_dora schreef:Ook die modellen hebben tegenwoordig richtlijnen en 'veel te mager' is al een hele tijd absoluut niet meer het modebeeld... Maar goed als maat 46 tegenwoordig normaal is,dan kan ik me voorstellen dat een ieder met maat 36 gelijk mager is ja.
russel schreef:Dit is volslank, maar onder de mageren onder ons is dit dik...., maar de mageren zullen zichzelf als slank zien...
) volslank te noemen. En mensen met een goed gewicht zijn écht te mager
En oja, mannen willen een vrouw met vet! Kinke schreef:Ik doe nog eens een poging…:) Willen we dan alleen nog maar dingen zien die er 'esthetisch' verantwoord uitzien? Zoals Fiffill hierboven zegt, de meesten vinden het knap maar hoeven het liever niet te zien'. Zijn we dan zo gewend aan het kijken naar mooie mensen op t.v, in tijdschriften dat we 'liever niet kijken' naar een mens die de 1 dik vindt, de ander obese of watdan ook? (die een superknap stukje paaldansen laat zien)?
xSlvna schreef:Nee Chelle_dora, ons beeld klopt niet, we zijn te jong (met puppyvet)