Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) naar alles blauw dus vandaag dit gehaald:
) :
nu nog binnen krijgen
En twee nieuwe singels en een Adidas trainingsbroek.sannedeedee1 schreef:Gekregen van mijn ouders :
[ Afbeelding ]
Wat ik mijzelf vandaag wel even gunde had eerst alles zwart, ga het omscholen (jaja sinds vandaag) naar alles blauw dus vandaag dit gehaald:
[ Afbeelding ]
En wil nog eventjes door sparen want wil altijd veel geld hebben voor als ik iets echt nodig heb, en dan haal ik er een spooks jasje bij (wil namelijk graag zelf mijn dingen kopen, wanneer ik op mijzelf woon moet het ook vind de waarde dan ook groter , ben er dan vaak ook trotser op omdat ik er zelf voor gespaard heb) :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lara_Silver schreef:Een miniatuurversie van mijn auto.En twee nieuwe singels en een Adidas trainingsbroek.
sannedeedee1 schreef:Gekregen van mijn ouders :
[ Afbeelding ]
Wat ik mijzelf vandaag wel even gunde had eerst alles zwart, ga het omscholen (jaja sinds vandaag) naar alles blauw dus vandaag dit gehaald:
[ Afbeelding ]
En wil nog eventjes door sparen want wil altijd veel geld hebben voor als ik iets echt nodig heb, en dan haal ik er een spooks jasje bij (wil namelijk graag zelf mijn dingen kopen, wanneer ik op mijzelf woon moet het ook vind de waarde dan ook groter , ben er dan vaak ook trotser op omdat ik er zelf voor gespaard heb) :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Staat heel mooi!

) een laptop, laptopsleeve en een office pakket