Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:51

In Utrecht zijn ze vrij gangbaar, maar dit is dan ook wel een stad waar alles mag en kan wbt kleding. Uggs zie je hier niet zo super veel :n

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:52

Ik heb nog hele mooie Brogues van het merk Clarks van zwart leer. Letterlijk nog nooit gedragen omdat ze me echt veel te strak zitten, zelfs in huis trek ik het niet. :( Ze waren nieuw 99,95. Het is maat 40 maar ik denk dat je ze met 39 of 40 en smalle voeten prima past. Wil iemand die misschien van mij overnemen? (zal wel niet mogen in dit topic, maar ik vraag het lekker toch). :o

Wat een toffe jas trouwens roos! :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:28

Hier is "speciale"kleding jammer genoeg niet zo gangbaar. Had gisteren een skaterdress aan zwart met grijze bloemetjes erop, een beetje vintagelook. Jeetje ik wou af en toe toch vragen aan die mensen of ze het duidelijk konden zien. Wat konden die me aanstaren...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:29

Hier zijn outfits bestaande uit een Nickelson jas en (glitter) Uggs ook erg gangbaar :'). Heb een tijdje een emoperiode gehad (jaar of 5/6 geleden haha!) en toen werd ik helemaal aangestaard. Nu nog steeds wel, met mijn rode haar en wat minder standaard outfits. Kan me er niet meer zo aan storen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:34

Het scheelt denk ik wel dat je geen waterbed bent. :*

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:37

Het scheelt denk ik ook wel dat ik support heb van mensen zoals jij. :*

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 09:20

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 09:30

_mexx_lady_ schreef:
Zie ze hier eigenlijk bitterweinig voorbij komen op straat, of ik let niet goed op dat kan ook.
Hier zie je vooral uggs haha

Precies. Ik heb ze dus nog nooit voorbij zien komen hier. Iedereen draagt allstars, vans en uggs.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:07

Jawel 1 meisje op school heeft ze! Haha maar daar blijft het ook bij..
Indd zelfs in de zomer zie je hier shortjes, topjes die maar net hun tieten bedekken en Uggs.. Hoezo zweetpoten?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:23

_mexx_lady_ schreef:
Hier is "speciale"kleding jammer genoeg niet zo gangbaar. Had gisteren een skaterdress aan zwart met grijze bloemetjes erop, een beetje vintagelook. Jeetje ik wou af en toe toch vragen aan die mensen of ze het duidelijk konden zien. Wat konden die me aanstaren...

Hahaha I FEEL YOU GIRL, deze provincie is één groot boerengat :') Prachtig als ze je zo aanstaren, vooral als ze daarna gaan fluisteren tegen hun Nickelsonjas vriendinnetjes :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:29

Zalig! Lekker stijlloos met die jassen ( sorry voor de mensen die ze hebben haha )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:03

Ik woon wel in een christelijke plaats, maar hier zie je echt wel andere dingen dan uggs en nickelson jassen hoor, haha!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:11

BaileyMix schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Hahaha I FEEL YOU GIRL, deze provincie is één groot boerengat :') Prachtig als ze je zo aanstaren, vooral als ze daarna gaan fluisteren tegen hun Nickelsonjas vriendinnetjes :))

Dit precies!! Oh al heb je zwarte legerlaarsjes aan dan word je al nagekeken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:49

Ik woon in [woonplaats], hier kan gelukkig alles haha. Ik zou m'n kniekousen thuis ook niet zo snel dragen (klein dorpje).

Heb nieuwe (hardloop)schoenen
Afbeelding

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 17:57

Die kniekousen doe ik juist hahaha, lekker choqueren ~~}> Gelukkig hoop ik eind van het jaar in Utrecht te kunnen gaan wonen, dan is het sowieso klaar met het gezeur :))

Hitime dat zijn nou eens leuke schoenen om mee te sporten :j Zitten vast zalig.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:27

Oh die schoenen zijn leuk! Krijg spontaan zin om te gaan lopen :')
Hier wordt je dan weer niet raar aangekeken met legerlaarsjes aan, die zie je hier best vaak eigenlijk. De ene al wat beter gecombineerd als de andere :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:44

Haha 1 groot voordeel aan mijn woonplaats: in Londen zie je echt ALLES aan kleding. Wat ik ook aan trek, ik word op straat niet raar aangekeken.
Op mijn übernerd faculteit op de uni is het helaas wel anders. :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:49

Ik kom echt uit een mega mega dorp, maar daar kijken ze minder na en krijg ik minder commentaar naar mijn hoofd dan in Breda dus qua dorpje hoeft het niet zo veel te zeggen :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:51

In Den Haag kan relatief veel, maar vergeleken met Amsterdam is Den Haag ook net een boerengat hoor :')
80% loopt hier in nickelson jassen, glitter uggs met geblondeerd stijl haar zonder model tot aan je kont. Liefst een skinnyjeans twee maten kleiner dan je eigen maat zodat je zwembandjes mooi tot hun recht komen, en natuurlijk kan een blubber buik met een te strak iets te kort shirtje niet ontbreken :D :+
Sorry als ik nu iemand beledig, maar ik vind het geen porum. Dood diertje om je nek, ga je schamen :n

Ik kleed me niet zo bijzonder, vrij standaard en relatief netjes ivm kantoor, dus van na staren heb ik geen last. Ik staar overigens ook wel eens iemand na, vandaag nog, maar echt omdat ik haar er ontzettend tof uit vond zien :j ik wou dat ik zoveel ballen had om gewoon aan te trekken wat ik zelf leuk vind, maar helaas trek ik me te veel aan van wat andere mensen zouden kunnen denken.. Iemand tips daarvoor?..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:51

Bij mij heeft het geholpen om een vriendin die zelf gewaagdere kleding draagt mee over straat te nemen.
Ze heeft me verplicht om zo iets gewaagd aan te doen en zij is toen met een even gewaagd kledingstuk mee over straat geweest. Ze heeft zo lang gezaagd dat ik uiteindelijk toch maar had toegegeven en ben mee geweest. En ach uiteindelijk vond ik het niet zo slecht staan en had ik zoiets van what the hell just wear it!

:D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:53

Frummels schreef:
Ik heb nog hele mooie Brogues van het merk Clarks van zwart leer. Letterlijk nog nooit gedragen omdat ze me echt veel te strak zitten, zelfs in huis trek ik het niet. :( Ze waren nieuw 99,95. Het is maat 40 maar ik denk dat je ze met 39 of 40 en smalle voeten prima past. Wil iemand die misschien van mij overnemen? (zal wel niet mogen in dit topic, maar ik vraag het lekker toch). :o

Foto? :)
Clarks vallen idd klein. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:56

Frummelt, tot die bovenste catogorie hoort mijn zusje. _O-
Nike airmax (roze), uggs, uggs met bont en lak en glitter en leggings als broeken, bah bah dat is hier echt de trend. :r

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:00

Dirndl schreef:
Haha 1 groot voordeel aan mijn woonplaats: in Londen zie je echt ALLES aan kleding. Wat ik ook aan trek, ik word op straat niet raar aangekeken.
Op mijn übernerd faculteit op de uni is het helaas wel anders. :=

Dat is -tot nu toe- ook echt mijn lievelingsstad <3 Waar is je uni als ik vragen mag?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:03

deze broek vandaag gehaald super fijne simpele broek Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:06

MarlindeRooz schreef:
Frummels schreef:

Foto? :)
Clarks vallen idd klein. -O-

Heb zo even snel geen foto maar het zijn deze: http://www.clarks.nl/p/20346713
Ze zijn nog spiksplinter nieuw :)

Echt jammer dat ze klein vallen.. in de winkel paste ik ze prima met een pantykousje en dunne voeten van het wandelen.. helaas krijg ik ze 's morgens echt niet aan :(