Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Hier is "speciale"kleding jammer genoeg niet zo gangbaar. Had gisteren een skaterdress aan zwart met grijze bloemetjes erop, een beetje vintagelook. Jeetje ik wou af en toe toch vragen aan die mensen of ze het duidelijk konden zien. Wat konden die me aanstaren...
BaileyMix schreef:_mexx_lady_ schreef:Hier is "speciale"kleding jammer genoeg niet zo gangbaar. Had gisteren een skaterdress aan zwart met grijze bloemetjes erop, een beetje vintagelook. Jeetje ik wou af en toe toch vragen aan die mensen of ze het duidelijk konden zien. Wat konden die me aanstaren...
Hahaha I FEEL YOU GIRL, deze provincie is één groot boerengatPrachtig als ze je zo aanstaren, vooral als ze daarna gaan fluisteren tegen hun Nickelsonjas vriendinnetjes
Frummels schreef:Ik heb nog hele mooie Brogues van het merk Clarks van zwart leer. Letterlijk nog nooit gedragen omdat ze me echt veel te strak zitten, zelfs in huis trek ik het niet.Ze waren nieuw 99,95. Het is maat 40 maar ik denk dat je ze met 39 of 40 en smalle voeten prima past. Wil iemand die misschien van mij overnemen? (zal wel niet mogen in dit topic, maar ik vraag het lekker toch).
![]()
Wat een toffe jas trouwens roos!
Dirndl schreef:Haha 1 groot voordeel aan mijn woonplaats: in Londen zie je echt ALLES aan kleding. Wat ik ook aan trek, ik word op straat niet raar aangekeken.
Op mijn übernerd faculteit op de uni is het helaas wel anders.
MarlindeRooz schreef:Frummels schreef:Ik heb nog hele mooie Brogues van het merk Clarks van zwart leer. Letterlijk nog nooit gedragen omdat ze me echt veel te strak zitten, zelfs in huis trek ik het niet.Ze waren nieuw 99,95. Het is maat 40 maar ik denk dat je ze met 39 of 40 en smalle voeten prima past. Wil iemand die misschien van mij overnemen? (zal wel niet mogen in dit topic, maar ik vraag het lekker toch).
![]()
Wat een toffe jas trouwens roos!
Foto?
Clarks vallen idd klein.