Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pina22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 21:12

Ik lees dit hele topic al mee, maar deze is echt de allerbeste :')

Littera schreef:
Ik twijfel of dit een leuke kinderopmerking is of hier thuishoort, maar ik zal hem hier neerzetten, want het is iets wat ik zelf stiekem ook had kunnen zeggen. :')

Ik was aan het oppassen en ik had ook gekookt. Kinderen zijn zes en acht en de jongste heeft een kleine obsessie met de dood. Het gezin is best religieus en eh, ik niet.
In het eten zat paprika, dus de jongste wilde weten of dat een plant was, of ik die had vermoord en of hij wel echt dood was. :P
Ik kreeg maar niet uitgelegd dat ik geen moordenaar was. Uiteindelijk nam ik een hap om te laten zien dat de paprika "dood" was. "Hij is nu in de paprikahemel," zei ik om haar te overtuigen.
De jongste keek me niet-begrijpend aan: "Maar hij is nu toch in jouw buik?"

De paprikahemel :')

_Ashii_

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 00:49

Ach me moeder laatst haha ik zit op de bank graag onder een deken met kussens om me heen :o maar de honden liggen ook graag onder de deken bij me. Dus me ouders gaan naar boven dus me moeder zoekt steun op me knie. Komt het commentaar "hmm wat zijn je knieën maar zacht???" Tilt ze de deken op.. "Och het is een kussen!" Duwt ze daarop kreunt het haha schrikt ze zich rot, "sinds wanneer kreunt een kussen?!" Ligt de hond eronder :')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 08:35

_Ashii_ schreef:
Ach me moeder laatst haha ik zit op de bank graag onder een deken met kussens om me heen :o maar de honden liggen ook graag onder de deken bij me. Dus me ouders gaan naar boven dus me moeder zoekt steun op me knie. Komt het commentaar "hmm wat zijn je knieën maar zacht???" Tilt ze de deken op.. "Och het is een kussen!" Duwt ze daarop kreunt het haha schrikt ze zich rot, "sinds wanneer kreunt een kussen?!" Ligt de hond eronder :')

_/-\o_ _O-

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:02

Laatst zaten we in de auto en zeg ik: daar bij die Italiaanse vlag. Dat is toch herkenbaar. Het is geen Afganistaanse vlag of zo. XD

Net ook; kan je niet multiputoicen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 23:06

Soms heb ik dat ik dingen uit het niets zeg zoals: 'Zullen we in Afghanistan gaan kamperen?' Of: 'Waarom zijn jullie allemaal een vrouw?' Het knulligste is dan nog wel dat ik daarna mezelf hardop afvraag waarom ik dat zei...

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:17

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:24

Oh serieus... :oo
Nou een hele tijd terug in t 2e jaar vmbo hadden wij nog geschiedenis, tijdens de les lekker kletsen met een vriendin terwijl de leraar iets aan het uitleggen was, werd er gevraagd "hoe heet de gezonken stad?" Maar de leraar zei mijn naam en het enige wat ik uit de vraag verstond was gezonken..... dus mijn antwoord doodleuk "de titanic....!!!!"

Een half jaar geleden zaten we in de klas en in de pauzes worden nogal vaak broodresren in het gras gegooid, dit trekt meeuwen aan. Vloog er een meeuw langs het raam en ik en max zitten die beesten zo is te bekijken, ik vroeg aan max "hoe kun je zien aan meeuwen dat het een mannetje of vrouwtje is?" Antwoord max hierop: "door hun derde pootje." Dat was natjurlijk een grapje maar ik antwoord er serieus op: "huh!? Maar meeuwen hebben toch al 4 poten?!" >;) natuurlijk was het doodstil in de klas en kon weer iedereen meegenieten van mijn grandioze opmerkingen ...

Tjaa je kanook niet altijd de slimste zijn...

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 00:32

hahahaha geweldige dingen komen toch steeds voorbij :p

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 01:46

Ik heb ze niet heel vaak, maar vorige week had ik er een!

We hebben open dagen op school (paardenklas) en klasgenoten hadden dus een shet te leen gekregen die ze woensdag gaan ophalen in een stationauto want het paste wel in de kofferbak. Ik riep keihard 'DAT MAG NIET' ..klasgenoot:het is een neppe hé... Waarop ik heel snel reageerde 'jaja maakte maar een grap :+ (ik dacht serieus een echte

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 07:40

_O-

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:01

Een klasgenoot vorige week in een uitleg van iets van psychologie.
" sorry meneer maar ik moet een vies woord gebruiken om dit uit te leggen... mastrubileren"
:')

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 08:05

olafgek schreef:
Een klasgenoot vorige week in een uitleg van iets van psychologie.
" sorry meneer maar ik moet een vies woord gebruiken om dit uit te leggen... mastrubileren"
:')

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:01

Ik kocht van de week een pakje pijnstillers bij de HEMA op het station. Na het afrekenen zegt de jongen van de kassa heel vrolijk tegen me: "Eet smakelijke he!.....Oh eh eh eh ik bedoel eeh" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:34

Yezzi schreef:
Maar wat is nou een clientportret? :o Moet je je klant dan gaan verven?

Net door mij in een ander topic... Tsja..

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:35

Yezzi schreef:
Yezzi schreef:
Maar wat is nou een clientportret? :o Moet je je klant dan gaan verven?

Net door mij in een ander topic... Tsja..

Gelukkig weet je t nu :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:36

Ja nu wel hahaha :')

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:49

Haha, hilarische dingen komen hier voorbij! _O-

Zo had ik een keer de volgende:
Zwager over onze trapkast (had zelf net een bungalow gekocht): Goh, is toch handig zo'n stellingkast (zo'n ding van de gamma) in de trapkast. Moet ik in die van mij ook zetten, zo'n stellingkast.
Ik (bloedserieus): Ja is echt super handig hoor in de trapkast, ook in die van jou...
Zwager (in een deuk): Welke trapkast? Ik heb niet eens een trap, tis een bungalow weet je nog...

Ik hoor m bij elke gelegenheid.

De volgende heb ik niet gezegd, maar ook erg leuk:

Maar Terschelling zit toch vast aan een anker, en als het anker losraakt, drijf het toch weg?...

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:56

Ach mijn moeder, wij zijn zo lekker brabants en komen niet echt in hele drukke steden en al he-le-maal niet vaak in dat '' verre '' AMSTERDAM.

Een tijdje terug waren we lekker aan het winkelen, maar helaas niet zoveel gevonden.
Waarop mijn moedertje zei; Volgende keer gaan we gewoon weer in Nederland winkelen!

Serieus mam?? :')

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 16:58

Hahaha :P

Ik had er gisteren ook weer 1:
Ik weet niet meer zo goed waar het over ging maar...

vriendin: Maar dan kun je toch noten gaan eten?
Ik: En wat nou als je onzichtbaar bent voor noten?
Vriendin: Huh?
Ik: Nou gewoon... als je ergens onzichtbaar voor bent?
Vriendin: Huh wat bedoel je nou met onzichtbaar?
Ik: Oh grapjee, niet onzichtbaar maar allergisch :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:05

Ik studeer in de gezondheidszorg niveau 4. Dan zou je redelijk wat verstand verwachten, hier 2 van klasgenoyen wat toch wel heel erg was;

"Wat is de belangrijkste spier in het lichaam?"
"DAT WEET IK, DE TONG!!!!"

Of gisteren eentje die wel heel erg was;
"Mannen kunnen toch ook zwanger worden?"

Het erge was nog, beide bloedserieus :+. En ik was het echt niet haha!

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:24

_O-

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:09

We waren bij de behang zaak en die man was de offerte aan het maken en zei:
De lijm neemt het behang mee he??

Ik schoot in de lach en zei, ja de behanger neemt de lijm mee..

Hij kijkt op denkt na en vraagt:
Wat zei ik??

We hebben wel hard gelachen

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:03

Mijn broer is zwaar tegen make-up. Een paar dagen geleden zei hij: Jeses wat ben jij lelijk met make up op zeg! Misschien voel je hem al aan komen, ik had geen make-up op...
Voelde me toch best beledigd.. :+

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:17

xRooss schreef:
Mijn broer is zwaar tegen make-up. Een paar dagen geleden zei hij: Jeses wat ben jij lelijk met make up op zeg! Misschien voel je hem al aan komen, ik had geen make-up op...
Voelde me toch best beledigd.. :+

Aii pijnlijk :o

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:36

FemkeUtah schreef:
Ach mijn moeder, wij zijn zo lekker brabants en komen niet echt in hele drukke steden en al he-le-maal niet vaak in dat '' verre '' AMSTERDAM.

Een tijdje terug waren we lekker aan het winkelen, maar helaas niet zoveel gevonden.
Waarop mijn moedertje zei; Volgende keer gaan we gewoon weer in Nederland winkelen!

Serieus mam?? :')

dat is echt iets brabants want mijn mam zeg dat ook echt heeeeel vaak ;)

waren keer in leeuwarden (volgens mijn) naar holliday on ice zegt zo vrouw in het fries tegen mijn mam dat ze daar niet door heen mocht. zegt ze echt op het plat Tilburgs; ga maar eerst eens goed nederlands l*len voor dat je iets wilt zeggen.. ik heb in de stuip gelegen... want ik kon het dan wel verstaan maar die vrouw niet en die kop die ze trok!