NatasjavE schreef:ais schreef:Ik moet altijd opletten als ik afsluit met x of xx, mijn telefoon stelt dan zelf xtc voor
Nou hij brengt het tenminste als voorstel....de mijne vult het gewoon in.
Omg bij mij ook ahahhaa
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sokje_6 schreef:Britt_Sisi schreef:Haha heerlijk topic dit! Ik heb mijn autocorrect gelijk uitgezet toen ik deze tel kreeg maar ik kan gewoon niet zo goed typen haha.
Dat slaap appen heb ik ook vaak! Dat ik even nog een appje stuur maar half wakker ben dus dan staan er echt dingen die ik de volgende dag niet meer begrijp terwijl ze snachts heel logisch lijken!
Ja, ik had ooit een droom waarin Voldemort me achterna kwam, en me ging zoeken in ons huis de en tuin. De enige manier waarop ik hem tegen kon houden was met kogels, maar die waren op.
Blijkbaar heb ik dus in halfslaap naar een vriendin gewhatsappt dat ze nieuwe kogels moest, sturen want de mijne waren op en ik had ze écht nodig.

stuurde ik net perongeluk naar vriendin op whatsapp. (ging over rijexamen)
sasjaaa schreef:Wat een vreselijk leuk topic!
heb alles gelezen.
mijn auto correct staat uit maar ik geloof dat die van een jongen waar ik mee app aan staat.
Ik app pas net met hem, stuurt hij net.
valt het jou ook op dat mannen meer likken?
moest liken zijn haha, ben er gewoon in mee gegaan en stuurde, ja de meeste mannen likken meer dan vrouwen
Kaus schreef:"Mijn hond kakt echt naar alles wat hij hoort thuis... Echt super ingrediënt!"
Uhm, nee autocorrect...
"Mijn hond blaft echt naar alles wat hij hoort thuis... Echt super irritant!"
moest richel zijn) 
.
.