Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:38

Neee, alleen maar alleen, niet zielig alleen!

Nog 3 weekjes en 1 dag, dan komt de 'mijne' weer deze kant op. Ik haal hem op van Schiphol en ik ben heel benieuwd wat we te bespreken zullen hebben en hoe het gaat. Via de chat gaat het ok, er zijn wat dingen uitgepraat en mijn woede is minder, maar we komen absoluut niet weer bij elkaar.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 13:42

Lastig Sheran, ik hoop dat je toch een beter/fijner gevoel hebt nadat je het wellicht hebt kunnen uitpraten. Wel vervelend na zo een lange tijd.. Misschien kan mijn gekke pony je wat opvrolijken? [ITP] Geen spannende titel, gewoon Dakota

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:17

Morgen is het een week geleden dat ik hem zag. Het lijkt echter al zo veel langer. Ik hoop gigantisch dat hij eind deze week langskomt. Na een eerste werkweek heb ik behoefte aan knuffels en liefde :D

Leuk dat jullie van jullie vriendlief konden genieten! Ben ik wel een beetje jaloers op, haha. En 2 á 3 weken gaan best snel voorbij als je wat te doen hebt. Nog maar een paar nachtjes!

Ik heb nog geen idee van kerst. In de week ervoor is hij jarig, dus dan ga ik sowieso bij hem langs. Heb een driedelig cadeau bedacht voor hem, maar heb nog geen idee hoe ik twee delen daarvan 3,5 uur in de trein kan meenemen :+

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 22:26

Ik heb net met mijn vriend gesproken en hij komt eerder!!! :D :D Dat meisje waar hij eigenlijk mee mee zou rijden kan niet meer gaan op die datum dus nu gaat hij toch met de trein en wil dan ook eerder komen!!! Hij had me gister al gezegt dat hij liever eerder kwam als de 16de omdat hij er klaar mee is om alleen te zijm !! En nu komt hij ook eerder!! Jullie kunnen wel begrijpen hoe blij ik ben!! *\%/*

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:10

Nog 10 daagjes ipv 2 weken!! :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:19

Wat fijn dat jullie elkaar snel weer zien! :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 22:02

Balou_k schreef:
Hoe is het hier, ook weer zielig en alleen? Ik heb wel heel veel zin in de kerst vakantie moet ik zeggen!!

Meh kerstvakantie betekent voor mij vrij zijn terwijl hij extra werkt, ook op zondag + langere diensten draait. Pruilpruil. :o

Komende zaterdag gaat hij een week naar Engeland voor een bruiloft, dat is ook raar/mis hem nu al. Gelukkig donderdagavond zie ik hem :3
Elke keer weer heb ik meelij met iedereen die hier hun vriendjes sowieso niet elke week kunnen zien. Knuff for all of you!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:23

Hoe is het met iedereen? Het is voortaan wel stil in dit Topic!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:02

Met mij gaat het wel goed, ik zit momenteel in de fase zak-er-maar-in :P.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:14

Hier ook alles goed, morgen komt R (= mn lover) weer en hij gaat pas zondag terug.... Het is altijd maar afwachten of we ook echt tijd samen hebben maar goed.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 01:41

Hier wel goed :) beetje een dipje toen hij vanmorgen om 4:30 naar zn werk vertrok :') wat eigenlijk heel stom is want morgenavond is ie weer thuis :') spullen zijn grotendeels gepakt en heb heel veel zin in die week samen :) want ookal is ie thuis, zoals gister is hij dan ook weer de hele dag weg geweest en heb ik hem nog bijna niet gezien..
En verder heb ik, vrij onverwachts, reactie gekregen van immigratie (5,5e maand na inzenden :')) en mijn restricties zijn van mijn permit af dus kan ook wat uitgebreider naar werk zoeken nu en de aanvragen voor de nieuwe permits zijn uitgesteld tot begin 2014 dus best happy hier :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 07:11

Blacky; dat is fijn zeg! Scheelt ook vast veel stress en zorgen.

Lies; vast wel. Hij moet toch slapen. En daarvoor moet hij thuis zijn. Bij jou. En dus ook wakker aankomen en weggaan :D

Sheran; begrijpelijk, dat zou ik ook hebben na een tijdje :')

Het gaat an sich prima hier. Aankomende vrijdag komt hij hopelijk hierheen (t/m zondag). En volgende week ook. Het weekend daarna ga ik waarschijnlijk weer naar hem (want dan is hij jarig), om met Kerst weer heen en weer te reizen tussen zijn en mijn familie :D
Ik heb nu een soort van baan, dus spreek hem overdag een beetje over de WA en 's avonds een paar uurtjes over Skype. Dat is errug weinig vergeleken met vorige week. Toen belden we elkaar gerust 6 uur achter elkaar op Skype :o Weer even aanpassen voor ons dus. Pluspunt; hij mist mij nu heel erg, dus krijg regelmatig lieve berichtjes <3

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:46

Das fijn Blacky! Rebel_Jits, met skypen vliegt de tijd voorbij inderdaad. Al een leuk cadeau voor m gekocht voor zn verjaardag?

Vanavond komt mijn vriend me ophalen :3 Dan zijn we tot zaterdagochtend half 5 's ochtends samen en dan vertrekt hij naar Engeland. Muhmuh

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:19

Nou mn opgewekte mood is weer in de kiem gesmoord. Meneer moet ws hele weekend werken en laat dan misschien wel zn vlucht omboeken naar vrijdagochtend zodat hij op het kantoor in Londen aan de slag kan. Ik ga zaterdag naar zn fam toe. Ik vind het superlieve mensen maar heb toch een beetje moeite met hun opzoeken terwijl ik R mis.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:32

he bah balen DromenLies. Lijkt me naar om steeds zo te moeten schuiven in plannen en dat jij t maar moet slikken.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:58

Zonde Lies, vervelend dat jij je altijd maar aan moet passen aan zijn werkrooster.
Jits, leuk dat je een (soort van) baan hebt! Jammer dat jullie skype tijd wordt ingekort, maar wel fijn dat jullie elkaar iedere avond spreken.
Blacky, super nieuws van de immigratie! Wil het een beetje lukken met werk zoeken?
Sheran, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Na alle jaren rekening houden met je ex klinkt zak-er-maar-in als een hele goede instelling!

Op mijn stage ben ik al begonnen met alles ordenen en schoonmaken. Volgende week wordt een week van heel veel afscheid nemen, van alle leuke mensen die ik hier ontmoet heb. Vrijdag de 13e wordt mijn laatste dag en de zondag erna zie ik eindelijk mijn vriend weer!
Maar doordat ik nu constant word gedwongen bezig te zijn met mijn vertrek, ben ik er ook constant mee bezig dat ik mijn vriend bijna weer zie. Wat er in mijn geval alleen maar voor zorgt dat ik hem op het moment echt ontzettend mis.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:20

Roulette; zo zie je hem wel weer bijna! Bijnaaa *\o/*
Lies; dat is dan wel weer rottig. Zie je hem dan helemaal niet komende week?
Nachtlampje; woo! Nog even genieten van elkaar voor zijn vertrek.

Ik heb een drie-delig cadeau bedacht voor hem. Ik kwam laatst een veiling tegen van zo'n dagje in een luxe auto, dus die heb ik even gewonnen voor hem :D Heb een kaart gemaakt die ik hem geef, zodat hij zelf een dag kan uitkiezen. Deel twee is een zelfgemaakte taart. Waarschijnlijk met kersenjam en Tobleronemousse (zou dat een lekkere combo zijn?) En als laatste ben ik het cadeau in euh.. leuke verpakking :D :o

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:22

Nou vannacht moet hij iig ergens slapen dus dan slaapt hij wel thuis maar hij is meestal pas klaar met werken als ik al in bed lig dus uhm niet echt. Wie weet valt het allemaal nog mee.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:13

Vervelend lies!

Ik zit hier natuurlijk in de country dus ik mag nu iig eindelijk officieel op zoek naar een baan in de agricultuur (een restrictie die niet eens op mijn permit had moeten staan) en aangezien ik voor DA ass naar school ging valt er met een baan op een boerderij ook altijd wel een leuk verhaaltje omheen te brouwen van waarom het een aanvulling op mijn school/werkervaring is. Dus nu maar hopen dat ik snel iets vind die me ook met mn nieuwe permit willen helpen (niet dat dat veel werk is, heb alleen maar een written job offer nodig :'))
Maar morgen eerst naar huis toe! :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 19:52

dit topic even vergeten!

Jeetje Sheran. Dat is nogal zeg.
Sterkte! in ieder geval fijn dat het nu duidelijk is.
Zo aanmodderen heeft ook geen zin. Fijn dat je woede al wat minder is.

Bij mij is vriendlief eindelijk aan het solliciteren.
Gaat niet goed met zijn huidige baan. Hij heeft vast contract.
Maar je merkt dat zijn baas dingen zoekt om hem eruit te werken. Hij vind het ook echt niet leuk meer en begint depri te worden.
Hij had ff een flinke schop onder de kont nodig. Want hij vind zijn werk niet leuk, wordt depri, onderneemt niks. Ja hallo! Het komt niet aanwaaien he! Hier kun je alleen zelf wat aan doen.
Dus die schop heb ik ff gegeven :+

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:38

Hoi iedereen! Ik ben een beetje stil en dat heeft eigenlijk maar één reden: Ik heb het drukkkkkk :+
Ik vertrek zondag al en heb meerdere deadlines van school die ik af moet hebben voor ik ga, omdat ik anders veels te veel achter ga lopen. Ik heb net me word document afgesloten en ga lekker slapen want moet er weer op tijd uit. Morgen met me lunch pauze ( yeah right :') ) zal ik iedereen zijn verhaal even lezen en reageren!

Maar nog even dit,

Nog 3 (bijna 2) nachtjes slapen!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:43

Spannend Jackieboy! :)
Succes nog even de laatste dagen!

Hier iets minder, niet met de relatie hoor, maar maak me een beetje zorgen over mijn vriend.
Hij is net weer terug van vakantie in Cairo, en nu doet de politie en leger moeilijk over zijn werk.... hmppf. Nu moet hij dus snel opzoek naar een oplossing anders kunnen ze hem zo oppakken! op sommige gebieden snap ik dat land echt niet.
Aan de andere kant kan het probleem morgen ook zo ineens weer over zijn.. Even afwachten maar..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 00:53

Jeetje wat vervelend esther! En nu dan? Hoop dat het allemaal meevalt en opgelost wordt!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:00

Bah wat naar Esther. Hopelijk valt het mee!

Bijna bijna jackieboy! Succes met je deadlines

Ik ga nu werken tot 12 dan op naar het vriendje.
Wordt ik wakker ligt r hier ineens sneeuw.

c_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:38

Tja.. geen idee wat nu.. Ik ga hen vanavond weer even bellen of het vandaag goed is afgelopen. Ook gaat hij vandaag wat mensen bellen voor ander werk..