Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat meisje waar hij eigenlijk mee mee zou rijden kan niet meer gaan op die datum dus nu gaat hij toch met de trein en wil dan ook eerder komen!!! Hij had me gister al gezegt dat hij liever eerder kwam als de 16de omdat hij er klaar mee is om alleen te zijm !! En nu komt hij ook eerder!! Jullie kunnen wel begrijpen hoe blij ik ben!!
Balou_k schreef:Hoe is het hier, ook weer zielig en alleen? Ik heb wel heel veel zin in de kerst vakantie moet ik zeggen!!
.
beetje een dipje toen hij vanmorgen om 4:30 naar zn werk vertrok
wat eigenlijk heel stom is want morgenavond is ie weer thuis
spullen zijn grotendeels gepakt en heb heel veel zin in die week samen
want ookal is ie thuis, zoals gister is hij dan ook weer de hele dag weg geweest en heb ik hem nog bijna niet gezien..
) en mijn restricties zijn van mijn permit af dus kan ook wat uitgebreider naar werk zoeken nu en de aanvragen voor de nieuwe permits zijn uitgesteld tot begin 2014 dus best happy hier
Weer even aanpassen voor ons dus. Pluspunt; hij mist mij nu heel erg, dus krijg regelmatig lieve berichtjes
Heb een kaart gemaakt die ik hem geef, zodat hij zelf een dag kan uitkiezen. Deel twee is een zelfgemaakte taart. Waarschijnlijk met kersenjam en Tobleronemousse (zou dat een lekkere combo zijn?) En als laatste ben ik het cadeau in euh.. leuke verpakking
)
) zal ik iedereen zijn verhaal even lezen en reageren!