Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiiNd_Y schreef:Ik woon in overijssel en hier begint het nu meer aan te trekken. paar minuten geleden een enorme rukwind gehad! Moet vanmiddag nog met de trein naar Zwolle om een toets te maken. tot nu toe rijden alle treinen nog. Doe denk ik voor de tijd de paarden al naar binnen, je weet maar nooit. Draad kan ook kapot waaien.
Maar hier begint het nu dus heftiger te worden (omgeving Hardenberg)
wonderworst_ schreef:Celiien schreef:Ben ik de enige die zegt dat het mij allemaal wel mee lijkt te vallenTenminste ik had het erger verwacht
nee hoor, bij code rood verwacht ik veel 'spannender' weer.. misschien dat het gewoon bij ons nog mee valt :p
BaileyMix schreef:Ja ik vind het wel meevallen, maar wel wat ik had verwacht. Alleen de weeralarmen enzo en hoe de media er mee omgaat maakt het altijd 100x erger dan het is
wonderworst_ schreef:Celiien schreef:Ben ik de enige die zegt dat het mij allemaal wel mee lijkt te vallenTenminste ik had het erger verwacht
nee hoor, bij code rood verwacht ik veel 'spannender' weer.. misschien dat het gewoon bij ons nog mee valt :p
Annett1990 schreef:[ Video ]
Even een videotje hoe het hier achter mijn huis er aan toe gaat, de katten willen naar buiten (op het balkon) dus voor k de deur open deed moest ik die even weg sturen xD in het begin is het het ergste maar het gaat erg met vlagen..
De katten hebben overigens niks door xD
Geryon schreef:BaileyMix schreef:Ja ik vind het wel meevallen, maar wel wat ik had verwacht. Alleen de weeralarmen enzo en hoe de media er mee omgaat maakt het altijd 100x erger dan het is
Hoe kan je dit mee vinden vallen.
Hier in het dorp is veel schade, verderop gewonden en een overledene. Ik zie bijna overal om me heen kapotte hekken en andere kapotte dingen, (bijna) omgevallen bomen (die de weg blokkeren), bij een soort coffeeshop is het hele dak kapot en de helft weggewaaid. Heb al een aantal keer de brandweer of ambulance gehoord. En wij hebben een busje en camper laten komen om te plaatsen voor ons tuinhuis omdat die al bezig was met wegwaaien (heeft één open kant).
Is het zo grappig dat dieren helemaal mee worden genomen door de wind?!